Post
autor: Jacek75 » śr lut 25, 2009 19:01
No jak tak i jesteś pewny kabli i modułu zapłonowego to zostaje tylko wtryskiwacz: leje albo jest nieszczelny w osadzeniu - wtedy powinien być wokól niego jakiś syf.
apropo impulsatora, który kiedyś przerabiałeś - zrobiłeś go? (mam na zbyciu impulsator używany sprawny)
Chociaż błąd 16686 czy jak podałeś kiedyś hex 412E - oznacza przerwę w zapłonie, dlatego tak się czepiam świec, kabli, cewek, modułu zapłonowego. Wtryskiwacze - inne błędy (poza nieszczelnością wokół).
Jeżeli to już 2 świeca to przynajmniej świece wykluczyłeś.
Ostatnio zmieniony śr lut 25, 2009 19:11 przez
Jacek75, łącznie zmieniany 2 razy.
TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.