Witajcie prosze o pomoc. Z góry mówie ze sporo poczytałem i dzieki wam zrobilem mechanizm szyby bo trzasnely białe plastiki na łapach. jakby ktos potrzebował pomocy w tej sprawie to pytać bo rozbieram drzwi z zamknietymi oczami ))
moje problemy z Golfem 1.9 TDI 2000 r.
1. nie działa oświetlenie w drzwiach, kabinie i bzyczek dodam ze rozebralem zamek i płytka jest jak nowa wiec to nie raczej zimne luty.
2. raz na jakis czas zaskoczy przypadkowo alarm wnętrza i migają kierunki razem z dzwiękiem pytanie dlaczego przypadkowo??
3. łapię notlauf !!!!! kumpel sprawdził Vagiem i mam takie błedy P1557 17965 - regulacja cisnienia doładowania przekroczona w górę i P1163 17571 czujnik G81 temp paliwaprzerwa lub zwarcie z potencjałem plus
4. poza tym mialem błąd poduszki lewej bocznej N199 i paliła mi sie kontrolka poduszki. po skasowaniu błedów kontrolka zgasła ale czy oby poduszka jest sprawna??? jak uważacie?
proszę o pomoc
Mikrowłącznik+el.szyba
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
jeśli nei ma śladów szycie na fotelu to takkamilpuck pisze:po skasowaniu błedów kontrolka zgasła ale czy oby poduszka jest sprawna??
mikrostyk zamkakamilpuck pisze:1. nie działa oświetlenie w drzwiach, kabinie i bzyczek dodam ze rozebralem zamek i płytka jest jak nowa wiec to nie raczej zimne luty.
jak wyżejkamilpuck pisze:2. raz na jakis czas zaskoczy przypadkowo alarm wnętrza i migają kierunki razem z dzwiękiem pytanie dlaczego przypadkowo??
awaria czujnika lub przewodów - przejrzyj dobrze wszystkie wtyczki przy silnikukamilpuck pisze:czujnik G81 temp paliwa przerwa lub zwarcie z potencjałem plus
dziękuję kolego za pomoc jednak proszę powiedz jeśli chodzi o zamek i dolegliwości z nim związane to masz na myśli mikrowłącznik w zamku ??? czy jakiś inny. ja rozebrałem zamek na częsci i płytka była w bardzo dobrym stanie nie widziałem tam pęknieć lub uszkodzeń.
co do silnika to posprawdzam a fotel jest cały ) czy te błedy co napisałem świadczą jakoś o kiepskim stanie turbiny??? co powoduje przechodzenie w stan awaryjny ???
co do silnika to posprawdzam a fotel jest cały ) czy te błedy co napisałem świadczą jakoś o kiepskim stanie turbiny??? co powoduje przechodzenie w stan awaryjny ???
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 201 gości