[ABF] 97 rok silnik mi warjuje......nie mam juz sil do niego

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Baster
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 127
Rejestracja: sob maja 07, 2005 02:05
Lokalizacja: Lezajsk
Kontakt:

[ABF] 97 rok silnik mi warjuje......nie mam juz sil do niego

Post autor: Baster » ndz gru 18, 2005 19:34

Mam problem znowu sie pojawil.....silnik nie zawsze ale czasem zaczyna wariowac na wolnych obrotach...skacze od 500 do 1500.....czesem dziala normalnie dodatkowo podczas jazdy czasem przyszarpuje...tzn poszarpie poszarpie i spokoj..wymienilem swiece zaplonowe kable wysokiego napiecia....kopulke (styki byly ponadpalane) palec zaplonowy...mechanik podobno ale nie jestem pewnien wymienial aparat halla.....co to moze byc trace juz sile strasznie duzo gotowki to pochlonelo a dalej jest tak samo :crazy:



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Re: [ABF] 97 rok silnik mi warjuje......nie mam juz sil do n

Post autor: Borys » pn gru 19, 2005 00:14

Baster pisze:Mam problem znowu sie pojawil.....silnik nie zawsze ale czasem zaczyna wariowac na wolnych obrotach...skacze od 500 do 1500.....czesem dziala normalnie dodatkowo podczas jazdy czasem przyszarpuje...tzn poszarpie poszarpie i spokoj..wymienilem swiece zaplonowe kable wysokiego napiecia....kopulke (styki byly ponadpalane) palec zaplonowy...mechanik podobno ale nie jestem pewnien wymienial aparat halla.....co to moze byc trace juz sile strasznie duzo gotowki to pochlonelo a dalej jest tak samo :crazy:
a pod VAGa sie podpinałes? jakie błedy?


www.vrservice.pl

piotrek991
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 283
Rejestracja: czw lis 10, 2005 22:40
Lokalizacja: lubelskie
Kontakt:

Re: [ABF] 97 rok silnik mi warjuje......nie mam juz sil do n

Post autor: piotrek991 » pn gru 19, 2005 00:21

kolego miałem taki przypadek, jade sobie i nagle na biegu gasnie, do zaplaenia nie pali jak zapali to szarpie itp

mechanicy mówili wymień świece wymieniłem nic
wymień przewody wymieniłem nic
wymień kopułkę wymieniłem nic
wyrzuć kata wyrzuciłem nic
może cewka - jest dobra

wkońcu przypomniałem sobie jedego mechanika który kiedyś mi powiedział- jak ci będzie szarpał nie wiadmomo skad i na co wez świecę i "pośtukaj" - tzn wziałem świecę i zmniejszyłem przerwę na swięcy na minimalną, dolałem denatruatu do pełnego zbiornika i co? wszystko wyrzej nie pomogło a to? innej auto dlatego pierwsza rada

zmniejsz przerwę na świecach i wlej trochę denaturatu do paliwa ok 300ml do 500 ml NA PEŁNY BAK PALIWA moż być w baku woda i co i tak się będzie dziać

pozdrawiam- jak to zrobisz to daj znać czy pomogło


F126p, F126p, Polonez, Seicento 1,1, Golf 3, Audi A3, Passat B5, Golf IV, Passat B5, Alfa Romeo 156 JTD,

Baster
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 127
Rejestracja: sob maja 07, 2005 02:05
Lokalizacja: Lezajsk
Kontakt:

Post autor: Baster » pn gru 19, 2005 01:03

Denaturat ?? czy to napewno bezpieczne dla silnika ?? Pod vagiem bledow nie ma



Awatar użytkownika
muchenz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: czw wrz 29, 2005 22:54
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: muchenz » pn gru 19, 2005 02:06

Baster pisze:Denaturat ?? czy to napewno bezpieczne dla silnika ?? Pod vagiem bledow nie ma
Bardziej bezpieczne niż LPG. :grin:



Co do szarpnięć......nie napisałeś nic o krokowcu. Ja bym od tego zaczął.
Jeszcze wtryskiwacz może Ci się przycinać - na wolnych obrotach ewidentnie słychać, że wypada jden z suwów................



tramall
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: pn mar 14, 2005 14:10
Lokalizacja: Rzeszow

Post autor: tramall » pn gru 19, 2005 05:22

Wygląda na to że prąd , ale :

sprawdź silnik krokowy

czy dzieje się to tylko na jałowym ?? czy przy przyśpieszaniu ??? Nie dławi Ci auta przy ruszaniu???

Miałem podobny problem i : padnięty był czujnik temp silnika i lambda źle dozowała mieszankę, można też sprawdzić lambdę , podjedź na VAG . Jest w Rzeszowie parę mechaniorów co by mogło pomóc...Jak coś to daj znać to podam Ci namiary.

Ps. Mi też raz na jakiś czas teraz przerywa , ale raczej wiem co to ...



Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » pn gru 19, 2005 08:01

zapraszam do warsztatu na Podbeskidzie.


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Baster
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 127
Rejestracja: sob maja 07, 2005 02:05
Lokalizacja: Lezajsk
Kontakt:

Post autor: Baster » pn gru 19, 2005 10:51

No wiec tak przy przyspieszaniu autka nie dlawi (narazie nie) dzieje sie tak podczas jazdy niekoniecznie przy przyspieszaniu tak jak mowilem obroty czasem wariuja na biegu jalowym :crazy:

zapomnialem dodac ze wymienilem rownierz filtr paliwa i silnik krokowy tez jest drugi co prawda uzywka ale jest auto ma tez cos takiego ze po przygazowaniu autka obroty od 2k bardzo wolno spadaja zarowno na jednym jak i na drugim silniczku krokowym

[ Dodano: Sro Gru 21, 2005 23:54 ]
Moze to tez pomoze dzis autko znowu zgaslo i bylo slychac jak co chwile wlancza sie pompa paliwa tak jakby stacyjka nie laczyla dopiero po paru probach udalo sie autko odpalic



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 240 gości