Problem z lewarkiem zmiany biegów w mk3.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

kris166
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: sob sty 17, 2009 21:51

Problem z lewarkiem zmiany biegów w mk3.

Post autor: kris166 » ndz lut 22, 2009 14:00

Witam,
problem jak wiadomo dość częsty w golfach.Mianowicie luzy na drążku zmiany biegów. Wiem, że w wielu przypadkach wystarczy zakupić zestaw naprawczy. Ale czy w moim przypadku to wystarczy tego właśnie niewiem. Dodaje filmy, które powinny pokazać, czy wystarczy zestaw naprawczy.A jeżeli coś jeszcze do wymiany to piszcie.

... annel_page

... annel_page

Z góry dzięki!!



Awatar użytkownika
krzaś
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 296
Rejestracja: ndz sty 14, 2007 13:49
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: krzaś » ndz lut 22, 2009 15:04

Taki luz to nie luz. :bigok: Jesli biegi wchodzą ci bez problemu to nic nie rób z tym.



kris166
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: sob sty 17, 2009 21:51

Post autor: kris166 » ndz lut 22, 2009 15:35

Biegi wchodzą idealnie. tylko jak dojeżdżam do skrzyżowania na biegu to cicho puka przód-tył sam lewarek.jak połoze na niego ręke to jest cicho.Ale naprawde cicho puka.no nic będę musiał sie z tym pogodzic:) A zestaw naprawczy coś poprawi? czy lepiej zostawić orginalny?

Góra-dół wogóle niema luzu.
Ostatnio zmieniony ndz lut 22, 2009 15:36 przez kris166, łącznie zmieniany 1 raz.



kris166
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: sob sty 17, 2009 21:51

Post autor: kris166 » ndz lut 22, 2009 16:04

To znaczy pukanie ewidentnie jest objawem spadku obrotów silnika(koncowa faza dojeżdżania do skrzyzowania na biegu). A co za tym idzie delikatnych wskrząsów i tylko w tym momencie lekko i cicho przez chwile "popuka". Tylko tym jest spowodowane to pukanie, bo jak sam poruszam drążkiem przód-tył to tak samo puka.jak jest właczony wentylator i sobie gra radio to tego nie słychac....Pewnie sie z tym pogodze.
dzięki



Awatar użytkownika
mirek272
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 148
Rejestracja: wt sty 22, 2008 17:04
Lokalizacja: siedlce

Post autor: mirek272 » wt lut 24, 2009 15:41

to nie o taki luz chodzi co na tych filmikach.Po prostu drążek zmiany biegow chodzi w lewo i w prawo i nie ma takiego przeskoku(odbicia na luz).Biegi same w sobie wchodza dobrze bez zadnego zgrzytu ale chodzi o to zeby byl przeskok na luz a tego nie ma bo drążek chodzi sobie luzno... :goof:



kris166
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: sob sty 17, 2009 21:51

Post autor: kris166 » wt lut 24, 2009 22:29

mirek272 pisze:to nie o taki luz chodzi co na tych filmikach.Po prostu drążek zmiany biegow chodzi w lewo i w prawo i nie ma takiego przeskoku(odbicia na luz).Biegi same w sobie wchodza dobrze bez zadnego zgrzytu ale chodzi o to zeby byl przeskok na luz a tego nie ma bo drążek chodzi sobie luzno... :goof:
To co to może być??



kris166
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: sob sty 17, 2009 21:51

Post autor: kris166 » śr lut 25, 2009 08:41

Dzięki Daniel79. Wszystko dobrze zrozumiałeś z filmików. Biegów na nich nie wrzucałem. Ruszałem tylko do napotkania oporu. Tym oporem był już ten normalny luz(lewo-prawo). Co do biegów chodzą bardzo dobrze, nigdy jeszcze nie miałem sytuacji, żeby biegł nie wszedł czy wyskoczył. Jak silnik jest wyłączony i wcisne sprzęgło to bez problemu mogę zmieniać biegi od wstecznego, aż po 5-tke. 1-2 i 3-4 zmieniają sie w linii prostej.

Bo już mirek272 trochę mnie wystraszył, że to coś gorszego...

Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony śr lut 25, 2009 08:45 przez kris166, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 325 gości