Vr6 Iskra po cofnieciu kluczyka, Pompa paliwowa stoi

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
vwslawek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: czw sie 23, 2007 23:32
Lokalizacja: Wejherowo
Kontakt:

Vr6 Iskra po cofnieciu kluczyka, Pompa paliwowa stoi

Post autor: vwslawek » pn lut 23, 2009 23:15

Witam. Mam problem z elektryka. Chodzi o to ze auto samo od siebie nie chciało zapalic. Pompa paliwowa chodzi tylko gdy sam scisne przekaznik palcami, iskra tylko w czasie cofania kluczyka, nie idzie plus na kompa, kostka stacyjki nowa. Nie wiem juz do czego teraz sie uczepic. :crazy:



Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » pn lut 23, 2009 23:44

vwslawek pisze:nie idzie plus na kompa
Pierwsze co to znajdź gdzie ginie ten plus, napraw i dopiero wtedy szukaj dalej.


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

Awatar użytkownika
vwslawek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: czw sie 23, 2007 23:32
Lokalizacja: Wejherowo
Kontakt:

Post autor: vwslawek » pn lut 23, 2009 23:52

zodiak pisze:
vwslawek pisze:nie idzie plus na kompa
Pierwsze co to znajdź gdzie ginie ten plus, napraw i dopiero wtedy szukaj dalej.
tylko gdzie mam szukac ?



Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » wt lut 24, 2009 00:10

Na pinie 54 kompa powinien być plus na stałe, na pinie 38 plus pojawia się po włączeniu zapłonu.
Jak któryś nie dociera do kompa musisz "lecieć po instalacji" i zobaczyć gdzie ginie.


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

Awatar użytkownika
vwslawek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: czw sie 23, 2007 23:32
Lokalizacja: Wejherowo
Kontakt:

Post autor: vwslawek » wt lut 24, 2009 00:28

mam jeszcze małe pytanko, czy vr'y maja kilka rodzajów instalacji (wtyczek od komputera) w przypadku kupna nowej ?

[ Dodano: 24 Lut 2009 00:43 ]
tzn chodzi mi o to czy maja inaczej ułozone piny lub maja ich wiecej lub mniej ?

[ Dodano: 24 Lut 2009 17:33 ]
czy naprawde nikt mi nie pomoze ? :cry: po podłączeniu pod VAGa błąd komunikacji z silnikiem :( Plus na pinie 38 jest ale jak odłącze kompa to juz nie ma... o co chodzi ? Prosze pomozcie bo juz nie wiem co robic ;/


Mój nygus:
http://www.youtube.com/watch?v=3UyvHYt8 ... ure=colike
My Black Bitch ----->>: viewtopic.php?f=87&t=471613" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » pt lut 27, 2009 16:35

vwslawek pisze:mam jeszcze małe pytanko, czy vr'y maja kilka rodzajów instalacji (wtyczek od komputera) w przypadku kupna nowej ?
tak, w zależności czy moduł czy aparat
czy naprawde nikt mi nie pomoze ? :cry: po podłączeniu pod VAGa błąd komunikacji z silnikiem :( Plus na pinie 38 jest ale jak odłącze kompa to juz nie ma... o co chodzi ? Prosze pomozcie bo juz nie wiem co robic ;/
Masz zasilania i wszystkie masy?? Jeśli tak to spróbuj podpiąć swoje ECU do innego samochodu. Aha i sprawdź czy typ ECU (moduł lub aparat) pokrywa się z instalacją



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 324 gości