łozyska na makpersonach - czym się objawia zużycie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Wiśniowy18
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: sob lis 01, 2008 17:26
Lokalizacja: Malbork
Kontakt:

łozyska na makpersonach - czym się objawia zużycie

Post autor: Wiśniowy18 » pn lut 23, 2009 21:40

Witam tak jak w temacie czym się objawiają zużyte łozyska na makpersonach. Czy jednym z objawów może być to że przy wychodzeniu z zakrętu kierownica nie odbija płynnie sama tylko tak skokami odbije o pare stopni zatrzyma sie odbije i tak w kolko. Jak sprawdzić te łozyska na makpersonach ?



wojewoda
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: wt kwie 15, 2008 20:46
Lokalizacja: Krosno

Post autor: wojewoda » pn lut 23, 2009 21:56

Na nierownosciach slychac odglosy luzow,dosc wyraznie...



Awatar użytkownika
kamil g60
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 310
Rejestracja: śr sie 01, 2007 23:04
Lokalizacja: Suwalki
Kontakt:

Post autor: kamil g60 » pn lut 23, 2009 22:01

moze nie odijac kierownica tak jak piszesz... ciezko chodzi i słychac czasami strzelanie ... sprawdzic to najlepiej rozebrac.. a tak bez rozbierania to słuchac w okolicy łozyska nic nie strzela nie miażdzy sie...


Moje G60. Wjedż i oceń.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=131744

Kupie BBs 15 RS lub Rm lub ranty


Filmik kiedys tak wygladał:)
http://pl.youtube.com/watch?v=jmtjYS3gS_A

Filmik 0-100km/h
http://pl.youtube.com/watch?v=ODqKlLZvth8

szatanek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1028
Rejestracja: czw sty 18, 2007 16:59
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: szatanek » pn lut 23, 2009 23:13

Strzelanie spręzyny podczas skręcania to główne objawy padniętych łozysk MC phersonów.



Awatar użytkownika
Wiśniowy18
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: sob lis 01, 2008 17:26
Lokalizacja: Malbork
Kontakt:

Post autor: Wiśniowy18 » wt lut 24, 2009 23:26

A może od tego ciężko kręcić się kierownicą w dwie strony (mimo że mam wspomaganie) jest ciężej niż powinno być, no i pojawia się to szarpanie za kierownice przy wychodzeniu z zakrętu.


Mam golfa "3", a jak kolega pożyczy to "4"

szatanek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1028
Rejestracja: czw sty 18, 2007 16:59
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: szatanek » wt lut 24, 2009 23:53

Pewnie ze tak, łozysko to jest po to aby cała kolumna obracała sie dośc lekko mimo nacisku spręzyny.



cyrulinski
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 101
Rejestracja: pt lis 21, 2008 20:41
Lokalizacja: ŁÓDŹ

Re: łozyska na makpersonach - czym się objawia zużycie

Post autor: cyrulinski » wt lut 24, 2009 23:59

Wiśniowy18 pisze:Witam tak jak w temacie czym się objawiają zużyte łozyska na makpersonach. Czy jednym z objawów może być to że przy wychodzeniu z zakrętu kierownica nie odbija płynnie sama tylko tak skokami odbije o pare stopni zatrzyma sie odbije i tak w kolko. Jak sprawdzić te łozyska na makpersonach ?
Podlewaru koło i poszarp nim góra-dół.Jeśli bedzie luz to wiadomo.
No chyba że masz luz na łożysku lub sworzniu.
Ostatnio zmieniony śr lut 25, 2009 00:02 przez cyrulinski, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
...radek...
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 411
Rejestracja: pn paź 31, 2005 22:41
Lokalizacja: krakóVW

Post autor: ...radek... » śr lut 25, 2009 00:35

cyrulinski pisze:Podlewaru koło i poszarp nim góra-dół.Jeśli bedzie luz to wiadomo.
No chyba że masz luz na łożysku lub sworzniu.
ja jak podniose na lewarku to goni cale zawieszenie gora-dol. ale miedzy tymi czesciami zaznaczonymi na zdjeciu. gdzies wyczytalem, ze tak ma byc. prawda to czy nie??? :-k oczywiscie to wszystko jest skrecone.
Obrazek



Awatar użytkownika
Wiśniowy18
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: sob lis 01, 2008 17:26
Lokalizacja: Malbork
Kontakt:

Post autor: Wiśniowy18 » pt lut 27, 2009 00:18

Sprawdziłem, u mnie są luzy jak u starej tirówki nie powiem gdzie :grin: Pewnie w tym leży problem z moim słabym wspomaganiem i z szarpaniem za kiere na zakrętach.


Mam golfa "3", a jak kolega pożyczy to "4"

Awatar użytkownika
...radek...
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 411
Rejestracja: pn paź 31, 2005 22:41
Lokalizacja: krakóVW

Post autor: ...radek... » pt lut 27, 2009 16:16

...radek... pisze:ja jak podniose na lewarku to goni cale zawieszenie gora-dol. ale miedzy tymi czesciami zaznaczonymi na zdjeciu. gdzies wyczytalem, ze tak ma byc. prawda to czy nie??? :-k oczywiscie to wszystko jest skrecone.
a na moje pytanie nikt nie zna odpowiedzi?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 227 gości