1.8 jednopunkt i problem z obrotami silnik krokowy?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

kaper-kp
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: pt lip 25, 2008 09:49
Lokalizacja: Łask

Post autor: kaper-kp » sob lut 21, 2009 21:49

dzis zrobilem reset odlaczajac baterie na 2 godziny i wszystko bylo ok przez dwa odpalenia i wtedy to samo... :( moze musi pochodzic troche na benzynie zeby mial jakies odczyty?



Awatar użytkownika
To_masz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: ndz cze 03, 2007 13:14
Lokalizacja: WL

Post autor: To_masz » sob lut 21, 2009 21:54

sieno26, krokowy jest walnięty i nie masz ssania, miałem identycznie



kaper-kp
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: pt lip 25, 2008 09:49
Lokalizacja: Łask

Post autor: kaper-kp » ndz lut 22, 2009 17:52

i znow zaczol wariowac jak mu sie podoba i kiedy chce... a czy to moze byc wina komputera??



Awatar użytkownika
hwktor12
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 157
Rejestracja: czw sty 15, 2009 21:23
Lokalizacja: proszowice
Kontakt:

Post autor: hwktor12 » ndz lut 22, 2009 18:36

sieno26 pisze:Dziwna sprawa bo dzisiaj zerkałem na to wszystko i przy ściągnięciu wężyka od podciśnienia zaznaczonego na obrazku na czerwono autko zapala bez dodawania gazu ale z tego wężyka zasysa powietrze strasznie i jak łącze je spowrotem to autko od razu gaśnie.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=216339

Przeczytaj sobie silnik inny ale zasada ta sama....

[ Dodano: 22 Lut 2009 17:38 ]
Skoro po zrobieniu reseta nic się nie poprawia to na pewno nie wina elektroniki po za kompem oczywiście, ale jeżeli w ECU coś szwankuje to pada całkiem


Volkswagen to nie tylko samochód,
Volkswagen to styl życia.....

Awatar użytkownika
sieno26
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 166
Rejestracja: sob lis 01, 2008 01:04
Lokalizacja: Harta / Rzeszów / Racibórz

Post autor: sieno26 » ndz lut 22, 2009 20:13

hwktor12 pisze:Przeczytaj sobie silnik inny ale zasada ta sama....
dzięki za pomoc :grin:
Dzisiaj jakgdyby nigdy nic autko normalnie pali obroty trzyma na 1000 i jest dobrze. No właśnie wcześniej tez tak było wariował i samo wróciło do normy tak jak dzisiaj. Co może być przyczyna takie chwilowe wariowania silnika??



kaper-kp
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: pt lip 25, 2008 09:49
Lokalizacja: Łask

Post autor: kaper-kp » ndz lut 22, 2009 21:13

wiecie jesli chodzi o mnie mam calkowicie odlaczana rure od cieplego powietrza bo lepiej chodzi na zimnym powietrzu....
sieno26 pisze:Dzisiaj jakgdyby nigdy nic autko normalnie pali obroty trzyma na 1000 i jest dobrze. No właśnie wcześniej tez tak było wariował i samo wróciło do normy tak jak dzisiaj. Co może być przyczyna takie chwilowe wariowania silnika??
jesli o to chodzi u mnie tez sie poprawilo chodz jakmu sie zachce to se reguluje te obroty i podejrzewam ze poszedl mi komputer? czy jest jeszce jakas inna opcja rozwiazania tego problemu?



Awatar użytkownika
hwktor12
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 157
Rejestracja: czw sty 15, 2009 21:23
Lokalizacja: proszowice
Kontakt:

Post autor: hwktor12 » ndz lut 22, 2009 22:36

Jest VAG się nazywa !!!! Lepiej i taniej zanim się zabierzesz za wymianę kompa podjedź do dobrego mechanika niech ci wepnie auto w komputer i stwierdzi czy to jest coś nie tak z elektroniką...
Szczerze to nie czytałem wszystkich postów ale za takie rzeczy które opisujesz odpowiadają albo coś z czujnikami, albo zabrudzona przepustnica albo silniczek krokowy albo przepustnica w filtrze powietrza....
wpisz sobie w szukajkę o każdej z tych rzeczy było mnóstwo tematów godzina czytania i będziesz mądrzejszy o doświadczenia innych, a nuż ktoś miał to samo i naprawił opisał na forum


Volkswagen to nie tylko samochód,
Volkswagen to styl życia.....

kaper-kp
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: pt lip 25, 2008 09:49
Lokalizacja: Łask

Post autor: kaper-kp » pn lut 23, 2009 08:15

dzieki porozgladam sie :bajer:



darekwalcz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: pt wrz 19, 2008 10:37
Lokalizacja: wałcz

Post autor: darekwalcz » pn lut 23, 2009 13:12

ja miałem ze swoim tak ze jak odpalałem go rano to chodził bez ssania pożniej sam sobie dodawał gazu podczas jazdy kilka razy mi wszedł na max obroty ! to była wina czujnika temperatury ktury steruje ssaniem (krokowym ) i palił mi 4-5 litrów wiecej ! teraz jezdze z odłaczona kostką z krokowca i jest dobrze ! pali mi nawet na mrozie na dotyk to nie ma problemów !



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 242 gości