1.8 jednopunkt i problem z obrotami silnik krokowy?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=216339sieno26 pisze:Dziwna sprawa bo dzisiaj zerkałem na to wszystko i przy ściągnięciu wężyka od podciśnienia zaznaczonego na obrazku na czerwono autko zapala bez dodawania gazu ale z tego wężyka zasysa powietrze strasznie i jak łącze je spowrotem to autko od razu gaśnie.
Przeczytaj sobie silnik inny ale zasada ta sama....
[ Dodano: 22 Lut 2009 17:38 ]
Skoro po zrobieniu reseta nic się nie poprawia to na pewno nie wina elektroniki po za kompem oczywiście, ale jeżeli w ECU coś szwankuje to pada całkiem
Volkswagen to nie tylko samochód,
Volkswagen to styl życia.....
Volkswagen to styl życia.....
- sieno26
- Ma gadane
- Posty: 166
- Rejestracja: sob lis 01, 2008 01:04
- Lokalizacja: Harta / Rzeszów / Racibórz
dzięki za pomochwktor12 pisze:Przeczytaj sobie silnik inny ale zasada ta sama....
Dzisiaj jakgdyby nigdy nic autko normalnie pali obroty trzyma na 1000 i jest dobrze. No właśnie wcześniej tez tak było wariował i samo wróciło do normy tak jak dzisiaj. Co może być przyczyna takie chwilowe wariowania silnika??
wiecie jesli chodzi o mnie mam calkowicie odlaczana rure od cieplego powietrza bo lepiej chodzi na zimnym powietrzu....
jesli o to chodzi u mnie tez sie poprawilo chodz jakmu sie zachce to se reguluje te obroty i podejrzewam ze poszedl mi komputer? czy jest jeszce jakas inna opcja rozwiazania tego problemu?sieno26 pisze:Dzisiaj jakgdyby nigdy nic autko normalnie pali obroty trzyma na 1000 i jest dobrze. No właśnie wcześniej tez tak było wariował i samo wróciło do normy tak jak dzisiaj. Co może być przyczyna takie chwilowe wariowania silnika??
Jest VAG się nazywa !!!! Lepiej i taniej zanim się zabierzesz za wymianę kompa podjedź do dobrego mechanika niech ci wepnie auto w komputer i stwierdzi czy to jest coś nie tak z elektroniką...
Szczerze to nie czytałem wszystkich postów ale za takie rzeczy które opisujesz odpowiadają albo coś z czujnikami, albo zabrudzona przepustnica albo silniczek krokowy albo przepustnica w filtrze powietrza....
wpisz sobie w szukajkę o każdej z tych rzeczy było mnóstwo tematów godzina czytania i będziesz mądrzejszy o doświadczenia innych, a nuż ktoś miał to samo i naprawił opisał na forum
Szczerze to nie czytałem wszystkich postów ale za takie rzeczy które opisujesz odpowiadają albo coś z czujnikami, albo zabrudzona przepustnica albo silniczek krokowy albo przepustnica w filtrze powietrza....
wpisz sobie w szukajkę o każdej z tych rzeczy było mnóstwo tematów godzina czytania i będziesz mądrzejszy o doświadczenia innych, a nuż ktoś miał to samo i naprawił opisał na forum
Volkswagen to nie tylko samochód,
Volkswagen to styl życia.....
Volkswagen to styl życia.....
-
- Mały gagatek
- Posty: 67
- Rejestracja: pt wrz 19, 2008 10:37
- Lokalizacja: wałcz
ja miałem ze swoim tak ze jak odpalałem go rano to chodził bez ssania pożniej sam sobie dodawał gazu podczas jazdy kilka razy mi wszedł na max obroty ! to była wina czujnika temperatury ktury steruje ssaniem (krokowym ) i palił mi 4-5 litrów wiecej ! teraz jezdze z odłaczona kostką z krokowca i jest dobrze ! pali mi nawet na mrozie na dotyk to nie ma problemów !
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 340 gości