Od jakiegos czasu cos mi wyło w autku w okolicach lewego kola , tak przypuszczalem ,gdyz jadac po luku w lewo ,wyciszalo sie. Wymienilem lozyska kol , jednak nic to nie dalo , wiec poszedlem dalej i zrobilem kapitalke półosiek i przegubow. To niestety znow nic nie dalo wiec skupilem sie na skrzyni. Dolalem oleju do skrzyni i przystawki bo bylo troche ponizej stanu. Znow nic nie pomoglo nadal ten sam szum ktory jest juz dosc konkretny i czuje do kolo stóp kierowcy. Wkoncu wyjalem poloski z przedniej osi a w piasty wsadzilem stare obudowy przegubow w celu zachowania lozysk. Pojezdzilem troche na RWD i o dziwo szum jakby zniknal. Zaczynam sie zastanawiac , co teraz? łozyska flansz napedowych bym wykluczyl. Moze uklad roznicowy dal ciala?. Moze najlepiej by bylo wymienic skrzynie biegow. Tymbardziej ze mam golfa mkIII syncro przeznaczonego na czesci ze skrzynia CGM na linkach po kapitalnym remoncie.
Pytanie brzmi ,czy obie skrzynie maja to samo przelozenie pomiedzy przednia osia a wyjsciem na tylna?? nie chcialbym umielic skrzyni albo dyfra.
Etka na rysunkach obu przekladni wyrzuca napis 20/21 , czy to chodzi o przelozenie??
padnieta skrzynia mkII syncro
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
padnieta skrzynia mkII syncro
Ostatnio zmieniony sob lut 21, 2009 15:05 przez PiTTer99, łącznie zmieniany 1 raz.
1985 - Jetta USA 1.6TD
1991 - Jetta Syncro 1.8
1992 - Audi 80 Quattro 2.8
1995 - Golf Syncro 1.8
2001 - Golf 4motion 1.9tdi
2005 - Caddy Life 1.9tdi
1991 - Jetta Syncro 1.8
1992 - Audi 80 Quattro 2.8
1995 - Golf Syncro 1.8
2001 - Golf 4motion 1.9tdi
2005 - Caddy Life 1.9tdi
nie widze zdecia z etki ale z tego co mówisz i ja pamietam to bedzie przełozenie przekładni kontowej a jezeli ilosc zębów w jednej i drógiej jest taka sama to bedzie pasic tylko tzeba jeszcze troche gratów przezucic no i temat sprzegła zostaje hydraulicznego ale to mozna załatwic giwajsem od T4
pozdrawiam
pozdrawiam
może masz rację że to p&p do mk2 tym bardziej ze masz wszystkie graty z mk3 tylko robota zostaje ja wkładałem 1.8t ze skrzynia do starej ibizy gdzie był silnik ABS i tam własie był problem z hydraulką sprzęgła i łatwiej było zastosowac taki diwajs z T4 na linke tylko wspornik linki trzeba bylo zrobic ale to był banał a i długą linke trzeba było dac chyba z T4 ale juz nie bardzo pamietam bo to z 7 lat temu było
a to link do diwajsa daje sie to w miejsce siłownika w sktzyni pasuje jak by z tąd było
http://allegro.pl/item557154407_skrzyni ... linke.html
a to link do diwajsa daje sie to w miejsce siłownika w sktzyni pasuje jak by z tąd było
http://allegro.pl/item557154407_skrzyni ... linke.html
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 157 gości