przebieg
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
przebieg
witam wszystkich kupilem VW Golf III 1.9D 1994 na gieldzie autko bylo sprowadzone z Holandi zegarek na bank przestawiony na 180 tys. po zuzyciu jakich elementow mozna ustalic najdokladniej przebieg Mojej Fury pozdrawiam
Teraz to trudna sprawa, możesz tylko ustalić stan techniczny całego samochodu i to może powiedzieć cos o przebiegu albo...... o zaniedbywaniu auta. Jedynie jakaś dokładniejsza diagnostyka silnika może wskazać na przebieg, tylko to są koszta, a po co Ci to wogóle??
jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....
- B_O_N_K
- Gadatliwa bestia
- Posty: 659
- Rejestracja: pn lis 29, 2004 16:17
- Lokalizacja: Bargłów Kościelny
- Kontakt:
Witam.
Jak mój Gofer (mk2 GTI z 89r) został przytargany z Niemiec (w poprzednie wakacje) miał na elektronicznych zegarach 89tys przebiegu, przy czym część segmentów w zegarach nie działała więc trzeba było wymienić na zwykłe, no ale nie ważne. Co więcej na obudowie filtra powietrza jest naklejka, z której można wyczytać że w 2001r przy przebiegu 53tys miał wymieniany rozrząd. Naklejka jest już trochę zniszczona i wygląda na oryginalną, tzn wygląda że nikt specjalnie jej nie naklejał aby zmylić co do przebiegu. Co więcej nic w środku nie jest wytarte czy zniszczone, wszystko czyste, zadbane. Silnik nie ma żadnych wycieków, jest suchy i naprawdę nieźle wymiata... ale:
1. W ostatanie wakacje musiałem wymienić szklanki bo zaczęły "kłapać" - czy przy przebiegu 120tys km to normalne?
2. Blok silnika siedzi od mk3 (AAM) - po co ktoś miałby to zmieniać? W sumie autko chodzi chyba lepiej niż przeciętne mk2 GTI więc może ta zmiana była przy okazji podnoszenia osiągów ale... blok silnika w PB i w AAM są takie same więc nie widzę sensu podmianki.
Tak więc, jak sam widzisz, bardzo ciężko jest stwierdzić czy przebieg jest oryginalny a jeśli nie, ile ma naprawdę nastukane kilometrów.
PozdróVWka
Jak mój Gofer (mk2 GTI z 89r) został przytargany z Niemiec (w poprzednie wakacje) miał na elektronicznych zegarach 89tys przebiegu, przy czym część segmentów w zegarach nie działała więc trzeba było wymienić na zwykłe, no ale nie ważne. Co więcej na obudowie filtra powietrza jest naklejka, z której można wyczytać że w 2001r przy przebiegu 53tys miał wymieniany rozrząd. Naklejka jest już trochę zniszczona i wygląda na oryginalną, tzn wygląda że nikt specjalnie jej nie naklejał aby zmylić co do przebiegu. Co więcej nic w środku nie jest wytarte czy zniszczone, wszystko czyste, zadbane. Silnik nie ma żadnych wycieków, jest suchy i naprawdę nieźle wymiata... ale:
1. W ostatanie wakacje musiałem wymienić szklanki bo zaczęły "kłapać" - czy przy przebiegu 120tys km to normalne?
2. Blok silnika siedzi od mk3 (AAM) - po co ktoś miałby to zmieniać? W sumie autko chodzi chyba lepiej niż przeciętne mk2 GTI więc może ta zmiana była przy okazji podnoszenia osiągów ale... blok silnika w PB i w AAM są takie same więc nie widzę sensu podmianki.
Tak więc, jak sam widzisz, bardzo ciężko jest stwierdzić czy przebieg jest oryginalny a jeśli nie, ile ma naprawdę nastukane kilometrów.
PozdróVWka

[url]http://www.vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=12306&start=0[/url] mk2 GTI...
[url]http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=19296&start=0[/url] Corrado G60...
[img]http://www.rzeszow.mm.pl/~dbbest/avatarki/logo_bonk.jpg[/img]
[url]http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=19296&start=0[/url] Corrado G60...
[img]http://www.rzeszow.mm.pl/~dbbest/avatarki/logo_bonk.jpg[/img]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 46 gości