Zgadza się.U mnie jest dokładnie tak samo,ale ostatnio trochę mi wariowała.Miałem przerwany jeden kabel w przejściu klapa-dach i ramię zatrzymywało się gdzie popadło,a czasówkę mogłem wyłączyć jedynie kluczykiem w stacyjce.mate64 pisze:Popróbuj tak: naciśnij dźwignie i trzymaj dopóki ramie nie zrobi pełnego cyklu czyli pojedzie i wróci i puść. Licz cykle. U mnie zaobserwowałem taką właściwość że jeśli przytrzymam manetke przez cały 1 cykl to wycieraczka machnie 5 razy i sie wyłączy, jeśli przytrzymam krócej, czyli np tylko do momentu kiedy zrobi pół cyklu to machnie 4 razy i będzie włączona czasówka. Jeśli puknieszmanetke ramie zrobi jeden cykl i bedzie włączona czasówka.
Mk2 91, w starszych nie mam pojęcia.j
tylna wycieraczka
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Michał_1977
- _
- Posty: 14218
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
No ja wlasnie tez tak mam ze czasowke moge wylacyc tylko kluczykiem. Puki co wycieraczka nie rusza mi wcale. Jak popchne na sekunde manetke to rusza spryskiwacz ale z nim jest wszystko oki a wycieraczka nie rusza i co chwile cyka mi przekaznik""wydaje mi sie ze od wycieraczki"" tak jak by chcial ja zalaczyc ale ona sie nie rusza.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google Adsense [Bot] i 369 gości