1.8 jednopunkt i problem z obrotami silnik krokowy?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

kaper-kp
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: pt lip 25, 2008 09:49
Lokalizacja: Łask

1.8 jednopunkt i problem z obrotami silnik krokowy?

Post autor: kaper-kp » pt lut 20, 2009 15:18

Witam mam problemik otóż stal mi sie 2 dni temu i nie wiem co to moze byc
Wieć tak jak mu sie zachcialo miał obroty 2 2.5 nieraz 1.2 i normalne jak zawsze i podczas gdy mial okolo 2 pod maska zdjalem mu kostke chyba to jest czujnik polozenia przepustnicy?zrobilem to z dwa razy i zatzrymal sie na 800 na cieplym silniku. obecnie rano non stop gasnie az do rozgrzania silnika .niektorzy mowili mi ze to silniczek krokowy jest postuty?? wymiana pomoze tu i ew. jaki koszt?

pozdrawiam kacper



darekwalcz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: pt wrz 19, 2008 10:37
Lokalizacja: wałcz

Post autor: darekwalcz » pt lut 20, 2009 15:21

czujnik temperatury ! on steruje silnikiem krokowym ! wpisz w wyszukiwarce ssanie wariuje i bedziesz miał wszystko ładnie opisane ! krokowy kosztuje z 3-4 stówki



kaper-kp
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: pt lip 25, 2008 09:49
Lokalizacja: Łask

Post autor: kaper-kp » pt lut 20, 2009 15:27

a jesli czujnik to ktory niebieski czerwony czzarny? a reset kompa robi odlaczajac baterie na 20 min ?



Awatar użytkownika
kwadrat
Forum Master
Forum Master
Posty: 1483
Rejestracja: śr sty 17, 2007 19:36
Lokalizacja: SC CzęstochoVWa
Auto: 2x Golf
Silnik: 2x +

Post autor: kwadrat » pt lut 20, 2009 15:46

Jeśli czujnik temp. to ten niebieski obok czerwonego. Reset kompa to coś właśnie 20min.
Mam podobny problem,tylko jak rano odpale to nie mam ssania i obroty ciut za male. Jak sie leciutko rozgrzeje tzn np.2km to obroty są idealne,a jak długo jeżdże to obroty lekko wysokie tak koło 1000-1100. To też będzie czujnik temp.? Jak go wyjmowałem zarówno na ciepłymjak i na zimnym to nie było żadnej reakcji.


Mein grün GT(i) produziert in Wolfsburg
ObrazekObrazek
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest

kaper-kp
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: pt lip 25, 2008 09:49
Lokalizacja: Łask

Post autor: kaper-kp » pt lut 20, 2009 15:55

OK sprobuje go wymienic czyli podsumowujac
niebieski -ssanie
czarni -wskaznik wody
czerwony????

ale podczas zdjecia przewodow powinna byc jakas reakcja? bo u mnie zdejmuje i nic



Awatar użytkownika
kwadrat
Forum Master
Forum Master
Posty: 1483
Rejestracja: śr sty 17, 2007 19:36
Lokalizacja: SC CzęstochoVWa
Auto: 2x Golf
Silnik: 2x +

Post autor: kwadrat » pt lut 20, 2009 16:02

Właśnie nie wiem co powinno się dziac po wyjeciu tego czujnika.
czarny to od wskaznika temp. na zegarach a czerwony chyba od grzałki w kolektorze


Mein grün GT(i) produziert in Wolfsburg
ObrazekObrazek
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest

kaper-kp
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: pt lip 25, 2008 09:49
Lokalizacja: Łask

Post autor: kaper-kp » pt lut 20, 2009 16:06

Chmm... to tu jest jakaś grzałka? a propo nic sie nie staanie jak zamienie wtyki?? po od niebieskiego i czerwonego sa takie same.

bo to sa chyba takie same czujniki?
Ostatnio zmieniony pt lut 20, 2009 16:06 przez kaper-kp, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
kwadrat
Forum Master
Forum Master
Posty: 1483
Rejestracja: śr sty 17, 2007 19:36
Lokalizacja: SC CzęstochoVWa
Auto: 2x Golf
Silnik: 2x +

Post autor: kwadrat » pt lut 20, 2009 16:14

Ja ci tego nie powiem. Niech się wypowie ktoś mądrzejszy


Mein grün GT(i) produziert in Wolfsburg
ObrazekObrazek
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest

kaper-kp
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: pt lip 25, 2008 09:49
Lokalizacja: Łask

Post autor: kaper-kp » pt lut 20, 2009 16:19

wporzadku poczekamy na forumowiczoe moze ktos na wyjasni ten problem..



Awatar użytkownika
sieno26
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 166
Rejestracja: sob lis 01, 2008 01:04
Lokalizacja: Harta / Rzeszów / Racibórz

Post autor: sieno26 » pt lut 20, 2009 21:09

może się podepnę pod temacik, a mianowicie mam 1.8 Rp mk2 i mam podobną sytuację jak jest zimny silnik to muszę przytrzymać go na wysokich obrotach przez ok 10min żeby się zagrzał bo w przeciwnym wypadku odrazu gaśnie. Jak się zagrzeje to obroty trzymają ok 400/500. I aby zapalić auto muszę dodać gazu. dziwna sprawa. co myślicie o tym??
Ostatnio zmieniony pt lut 20, 2009 21:10 przez sieno26, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
krzysio1985
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 202
Rejestracja: czw lis 15, 2007 23:40
Lokalizacja: Kielce/Włoszczowa
Kontakt:

Post autor: krzysio1985 » pt lut 20, 2009 23:03

kaper-kp pisze:Chmm... to tu jest jakaś grzałka? a propo nic sie nie staanie jak zamienie wtyki?? po od niebieskiego i czerwonego sa takie same.

bo to sa chyba takie same czujniki?
jest grzalka a mianowicie jez od podgrzewania kolektora dolotowego...zamiana wtykow to raczej nie najlepszy pomysl...niebieski to bimetal ktory przy okreslonej temperaturze ma rozna rezystancje a czerwony to termostycznik...dziala 0..1 przy okreslonej temp ro/zwiera obwod. jakby byly takie same to nie uwazasz ze powinny miec taki sam kolor??

[ Dodano: 20 Lut 2009 22:06 ]
kaper-kp pisze:ale podczas zdjecia przewodow powinna byc jakas reakcja? bo u mnie zdejmuje i nic
przy wyjeciu niebieskiego obroty powinny wzrosnac.

[ Dodano: 20 Lut 2009 22:08 ]
sieno26 pisze:może się podepnę pod temacik, a mianowicie mam 1.8 Rp mk2 i mam podobną sytuację jak jest zimny silnik to muszę przytrzymać go na wysokich obrotach przez ok 10min żeby się zagrzał bo w przeciwnym wypadku odrazu gaśnie. Jak się zagrzeje to obroty trzymają ok 400/500. I aby zapalić auto muszę dodać gazu. dziwna sprawa. co myślicie o tym??
sprawdz niebieski czujnik sprawdzajc rezystancje...ew silniczek krokowy

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=82398



kaper-kp
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: pt lip 25, 2008 09:49
Lokalizacja: Łask

Post autor: kaper-kp » pt lut 20, 2009 23:17

kurzzcze to jak odlaczam i nic to silniczzek krokowy?



Awatar użytkownika
krzysio1985
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 202
Rejestracja: czw lis 15, 2007 23:40
Lokalizacja: Kielce/Włoszczowa
Kontakt:

Post autor: krzysio1985 » pt lut 20, 2009 23:19

uzyj miernika,w linku masz rezystancje przy danych temp



kaper-kp
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: pt lip 25, 2008 09:49
Lokalizacja: Łask

Post autor: kaper-kp » pt lut 20, 2009 23:36

oki jutro sprobuje ale zadnego linka nie mam



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 122 gości