napiecie po zapłonie :)
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- abrams
- VR6 Driver
- Posty: 1198
- Rejestracja: śr gru 27, 2006 13:46
- Lokalizacja: Trzebinia/Płoki
- Kontakt:
napiecie po zapłonie :)
Witam
gdzie ewentualnie się wpiąć ?? albo co ewentualnie przerobić ?? aby uzyskiwać napięcie dopiero po wzbudzeniu alternatora ;]
[ Dodano: 18 Lut 2009 16:56 ]
dodam ze samochód to MK2 silnik JR nowa instalacja ;]
gdzie ewentualnie się wpiąć ?? albo co ewentualnie przerobić ?? aby uzyskiwać napięcie dopiero po wzbudzeniu alternatora ;]
[ Dodano: 18 Lut 2009 16:56 ]
dodam ze samochód to MK2 silnik JR nowa instalacja ;]
Spawanie plastików PP/ABS/PP-EPDM
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)
Co chcesz osiągnąć albo czym sterować? W zależności od tego co odpowiesz spróbuje podrzucić jakieś pomysłyabrams pisze:gdzie ewentualnie się wpiąć ?? albo co ewentualnie przerobić ?? aby uzyskiwać napięcie dopiero po wzbudzeniu alternatora ;]
[ Dodano: 18 Lut 2009 16:56 ]
[ Dodano: 18 Lut 2009 18:39 ]
I jeszcze jedno czy patent ma być ogólny, czy tylko do auta i silnika z profilu.
JaroW
tam nic nie zrobisz bo w tym kablu masz zawsze napięcie , no chyba że zrobisz sobie układ elektroniczny który zasteruje Ci jakimś przekaźnikiem w czasie wzrostu napięcia jak zaczyna ładować , ale to nie takie proste , lepiej coś z kontrolka ładowania , jak silnik nie chodzi to masz na kontrolce plus i minus , po uruchomieniu silnika zanika minus i pojawia sie drugi plus , kontrolka gaśnierobertrog pisze:Jeżeli dobrze rozumiem,to chcesz mieć napięcie dopiero po urochomieniu silnika.Jedyne miejsce które mi przychodzi do głowy ,to przewód którym płynie prąd z alternatora do akumulatora.
- abrams
- VR6 Driver
- Posty: 1198
- Rejestracja: śr gru 27, 2006 13:46
- Lokalizacja: Trzebinia/Płoki
- Kontakt:
co chce uzyskać?? chce uzyskać aby dopiero po odpaleniu napięcie szło na
takie wskaźniki![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
bo normalnie jeśli podepnę to one po przekręceniu kluczyka odpalają się poczym zanika napięcie gdy rozrusznik startuje...
takie wskaźniki
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
bo normalnie jeśli podepnę to one po przekręceniu kluczyka odpalają się poczym zanika napięcie gdy rozrusznik startuje...
Spawanie plastików PP/ABS/PP-EPDM
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)
Coś komplikujesz ponieważ na elektrozaworze pompy masz cały czas + bo inaczej by nie zapalił. + ten wychodzi ze stacyjki do skrzynki bezp. i nie zanika przy starcie
Jak chcesz mieć napięcie włączane wraz z rozpoczęciem ładowania można użyć tyrystora, którym będzie sterowało po przez rezystor napięcie idące na kontrolkę ładowania, lub po przez diodę i rezystor napięcie wzięte bezpośredni z uzwojenia stojana alternatora, tylko po co tak komplikować.
Jak chcesz mieć napięcie włączane wraz z rozpoczęciem ładowania można użyć tyrystora, którym będzie sterowało po przez rezystor napięcie idące na kontrolkę ładowania, lub po przez diodę i rezystor napięcie wzięte bezpośredni z uzwojenia stojana alternatora, tylko po co tak komplikować.
JaroW
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
podpinaj pod plus po zapłnie czarny kabel a nie pod linię x czyli żółto czarny. W czarnym napięcie jest cały czas po przekręcenu kluczyka bez przerwy przy zapalaniuabrams pisze:bo normalnie jeśli podepnę to one po przekręceniu kluczyka odpalają się poczym zanika napięcie gdy rozrusznik startuje..
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- abrams
- VR6 Driver
- Posty: 1198
- Rejestracja: śr gru 27, 2006 13:46
- Lokalizacja: Trzebinia/Płoki
- Kontakt:
tylko czy wskaźniki mając mniej niż 12 V nie wyłączą się ?Paweł Marek pisze:podpinaj pod plus po zapłnie czarny kabel a nie pod linię x czyli żółto czarny. W czarnym napięcie jest cały czas po przekręcenu kluczyka bez przerwy przy zapalaniuabrams pisze:bo normalnie jeśli podepnę to one po przekręceniu kluczyka odpalają się poczym zanika napięcie gdy rozrusznik startuje..
Spawanie plastików PP/ABS/PP-EPDM
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 363 gości