sprzęgło 1.6 td 1v

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

ARTUR MK II
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 99
Rejestracja: wt cze 03, 2008 08:09
Lokalizacja: STA
Kontakt:

sprzęgło 1.6 td 1v

Post autor: ARTUR MK II » pn lut 16, 2009 18:47

witam mam problem założyłem wczoraj pompe wtryskową od RA i sprzęgło nie daje rady na 1 biegu ok , 2 powiedzmy (jedzie) , ale jak wrzuce 3 , 4 lub 5 bieg to porażka tak slizga że sie nie da jechać powiedzcie jakie sprzęgło mam założyć żeby nie ślizgało acha sprzęgło było wymienione jakieś 10.000 km temu pół roku
Ostatnio zmieniony pn lut 16, 2009 18:48 przez ARTUR MK II, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
jarekkoval
Forum Master
Forum Master
Posty: 1694
Rejestracja: pt lut 13, 2009 18:36
Lokalizacja: Żarnów (EOP)
Kontakt:

Post autor: jarekkoval » pn lut 16, 2009 19:24

cos nie tak skoro masz nie takie stare sprzeglo i Ci sie slizga ;D
jesli by wszystko bylo ok to nie ma prawa nic sie slizgac przeciez Ci sama przerobka pompy nie dala niewiadomo ilu koni....



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » pn lut 16, 2009 19:39

ARTUR MK II, sprawdz linkę,jeżeli jest z samoregulatorem to może on jest winowajcą...



ARTUR MK II
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 99
Rejestracja: wt cze 03, 2008 08:09
Lokalizacja: STA
Kontakt:

Post autor: ARTUR MK II » pn lut 16, 2009 22:32

bongo pisze:ARTUR MK II, sprawdz linkę,jeżeli jest z samoregulatorem to może on jest winowajcą...
linka jest bez samoregulatora luz jest (nie jest napięta mocno )




zastanawiam sie czy jest możliwośc że wałek sprzęgłowy spiera sie o ten tależ i poprostu jest tak że sprzęgło jest lekko naciśnięte i może ślizga



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pn lut 16, 2009 22:52

WitajARTUR MK II, .Mam pytanie trochę z innej beczki?Czy mógł byś mi podać numer tej pompy,którą założyłeś (rozumiem,że to ta z grzybkiem-LDA)?Też się przymierzam do takiej przekładki,ale na razie szukam pompy i intercoolera.Napisz też jeśli możesz,jak Ci się teraz zachowuje silnik,bo 1V to z reguły muł. Ma teraz "kopa"? :chytry:



ARTUR MK II
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 99
Rejestracja: wt cze 03, 2008 08:09
Lokalizacja: STA
Kontakt:

Post autor: ARTUR MK II » pn lut 16, 2009 23:09

[quote="Michaś_1977"]WitajARTUR MK II, .Mam pytanie trochę z innej beczki?Czy mógł byś mi podać numer tej pompy,którą założyłeś (rozumiem,że to ta z grzybkiem-LDA)?Też się przymierzam do takiej przekładki,ale na razie szukam pompy i intercoolera.Napisz też jeśli możesz,jak Ci się teraz zachowuje silnik,bo 1V to z reguły muł. Ma teraz "kopa"? :chytry:[/quote

numer pompy to 0460-949-182 (bodajże AUDI 80 1.6td 80 KM RA) Z LDA jak włożyłem pompe to nie do porównania (przykład) przy pompie z 1V Z wykręconą dawką i ciśnieniem ok 1 bAR + ic (ori GTD) jakoś jechał teraz tego auta nie poznaje jak przejdzie 2500 tyś/min to rwie jak poje... przy pompie od 1v było wszystko ok teraz sprzęgło zaczeło mocno ślizgać



Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » wt lut 17, 2009 00:25

pompa od 1V ma głowiczke 8mm a JR, SB, RA maja 9mm :grin:
co do sprzęgła w 1V to jest ono mniejsze proponuje wymienić koło zamachowe + sprzegło 210mm wzmocnione dedykowane do silników 1V- taxi i będzie gitara .
Michaś_1977, a katalizatorek wyciety?


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Awatar użytkownika
GTI KR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 498
Rejestracja: ndz paź 21, 2007 16:40
Lokalizacja: Nysa
Kontakt:

Post autor: GTI KR » wt lut 17, 2009 00:25

a wymieniales wtedy tez docisk, czy sama tarcze???


BB (borówka, bandit ...)

Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » wt lut 17, 2009 00:28

koło podejdzie z benzynki 1,8 sprzęgło trzeba zamówić w sklepie (+ śruby) koszt za koło 50zł , sprzęgło niecałe 300zł. ale po modach seryjne 1V nie wytrzyma długo.


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » wt lut 17, 2009 00:35

Dzięki wielkie ARTUR MK II, .Teraz wiem,że moja przyszła robota zaowocuje sukcesem :D



ARTUR MK II
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 99
Rejestracja: wt cze 03, 2008 08:09
Lokalizacja: STA
Kontakt:

Post autor: ARTUR MK II » wt lut 17, 2009 23:44

twardy pisze:koło podejdzie z benzynki 1,8 sprzęgło trzeba zamówić w sklepie (+ śruby) koszt za koło 50zł , sprzęgło niecałe 300zł. ale po modach seryjne 1V nie wytrzyma długo.

co znaczy że: "po modach seryjne 1V nie wytrzyma długo."



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 257 gości