czesc
mam problem z moim mk3 gti golfem z 1997 roku .po odpaleniu samochod dziala bez zarzutu .moge korzystac z pelnej mocy silnika w calym zakresie obrotowym .problem zaczyna sie dopiero po uplywie kilkunastu minut jazdy.tak jakby po uzyskaniu temperatury pracy.przy utrzymujacej sie predkosci 120 km lub naglym przyspieszaniu nawet do170km obroty spadaja i silnik gasnie.zmienilem juz;cewke z modulem,przewody wysokiego napiecia,filtr paliwa/nie byl zatkany/czujnik temp cieczy,pompe paliwa,wlasnie przelozylem z innego samochodu przekaznik pompy paliwa i sprawdze go jutro.
zeby bylo ciekawie jak silnik gasnie to moge go odpalic bez problemu i dalej kontynuowac jazde z mniejsza predkoscia.przy predkosci okolo 80 km nic sie nie dzieje .wyglada nato ze duze zapotrzebowanie na paliwo lub prad lub predkosc obrotowa powoduja ten .problem.czy moze byc uszkodzony czujnik polozenia przepustnicy czy ktos wie jak ja sprawdzic.vag mi nic nie pokazuje.samochod jest tylko na benzyne.
rece mi juz opadaja,moze ktos mial podobne przejscia prosze o komentaze i porady
dziekihttp://forum.vwgolf.pl/images/smiles/bigok.gif
silnik ktory gasnie
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Witam
Miałem podobny problem , gdy auto się nagrzało to gasło. Po podpięciu auta do vaga wyszło że sonda lambda nie działa, po jej wymianie wszystko wróciło do normy. Ciężko jest ustaliś przyczynę w/w niedomagań bez podpięcia samochodu do kompa. Mój elektrym zanim cokolwiek zacznie robić z autem zawsze podpina auto do vaga.
Miałem podobny problem , gdy auto się nagrzało to gasło. Po podpięciu auta do vaga wyszło że sonda lambda nie działa, po jej wymianie wszystko wróciło do normy. Ciężko jest ustaliś przyczynę w/w niedomagań bez podpięcia samochodu do kompa. Mój elektrym zanim cokolwiek zacznie robić z autem zawsze podpina auto do vaga.
Ostatnio zmieniony śr lut 18, 2009 14:16 przez mmksk, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 332 gości