problem z silnikiem po jeździe bez paska

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

lysiutki33
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pn sty 07, 2008 15:49
Lokalizacja: Brodnica

problem z silnikiem po jeździe bez paska

Post autor: lysiutki33 » wt lut 17, 2009 16:59

Witam dziś pękl mi pasek klinowy podczas jazdy i przejechalem bez niego 3 km. zalozylem stary zeby pojechac po nowy ale tu mam dziwny problem. silnik strasznie glosno chodzi tak jak traktor. na wolnych tak jak i na wiekszych obrotach. Boję sie teraz gdziekolwiek jechac. Wie ktoś co sie moglo stac? czy to normalne?



swistak240
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: wt lut 17, 2009 16:42
Lokalizacja: k-ce

Post autor: swistak240 » wt lut 17, 2009 17:06

daj wiecej informacji jaki silnik bo jak masz pompe wody na pasku to czy czasem nie przegrzales silnika chociaz ja raz jechalem bez paska dosyc kawalek ale dziala jak dzailal



lysiutki33
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pn sty 07, 2008 15:49
Lokalizacja: Brodnica

Post autor: lysiutki33 » wt lut 17, 2009 17:16

ok. silnik 1.3 rok 91. pełen wtrysk. też sie obawiam o pompkę;/



Awatar użytkownika
GTI KR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 498
Rejestracja: ndz paź 21, 2007 16:40
Lokalizacja: Nysa
Kontakt:

Post autor: GTI KR » wt lut 17, 2009 17:25

w 1.3 pompa wodna jest napedzana paskiem rozrzadu a wiec przegrzanie od[ada.

[ Dodano: 17 Lut 2009 16:26 ]
podaj wiecej info na temet tego dzwieku itp


BB (borówka, bandit ...)

cyrulinski
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 101
Rejestracja: pt lis 21, 2008 20:41
Lokalizacja: ŁÓDŹ

Post autor: cyrulinski » wt lut 17, 2009 17:29

Spróbuj zresetować kompa.



lysiutki33
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pn sty 07, 2008 15:49
Lokalizacja: Brodnica

Post autor: lysiutki33 » wt lut 17, 2009 17:37

dzieki za odpowiedzi ale nie jestem zaawansowanym uzytkownikiem i nie wiem jak sie resetuje komputer.
a co do dźwięku to jest on taki jak warkot, stukot. podobny do tego jaki slyszalem podczas jazdy bez paska, albo nawet identyczny. slychac popychacze głosno. wczesniej te bylo je slychac ale po chwili sie uciszaly a teraz nie..



Awatar użytkownika
GTI KR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 498
Rejestracja: ndz paź 21, 2007 16:40
Lokalizacja: Nysa
Kontakt:

Post autor: GTI KR » wt lut 17, 2009 17:40

to nie wiem z kad to moglo sie wziac. co ma piernik do wiatraka. Najwyzej mogl ci aku pasc nic wiecej, to musi byc jakis zbieg okolicznosci


BB (borówka, bandit ...)

Awatar użytkownika
Pączek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 645
Rejestracja: wt lut 13, 2007 21:52
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Pączek » wt lut 17, 2009 18:24

sprawdz czy pasek rozrzadu Ci nie przeskoczyl o ząbek albo 2, sprawdz to na znakach


golf II 16v http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=100971
golf II gti 1.8 16v http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3181458#3181458
golf II F&I VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=309212

lysiutki33
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pn sty 07, 2008 15:49
Lokalizacja: Brodnica

Post autor: lysiutki33 » wt lut 17, 2009 20:14

zauważyłem ze pasek jest słabo naciągniety i slabo sie obraca na szpulach. czy to może byc również przyczyną? Jak sie sprawdza czy czy rozrząd nie przesunął sie na ząbkach?



Awatar użytkownika
GTI KR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 498
Rejestracja: ndz paź 21, 2007 16:40
Lokalizacja: Nysa
Kontakt:

Post autor: GTI KR » wt lut 17, 2009 21:17

lysiutki33 pisze:slabo sie obraca na szpulach
tego stwierdzenia nie rozumiem.
lysiutki33 pisze:Jak sie sprawdza czy czy rozrząd nie przesunął sie na ząbkach?
w 1.3 musisz zgrac ze soba zaledwie dwa kola tzn walek rozrzadu z walem korbowym.
Z boku kulka rozrzadu jest naciecie i musi ona zgywac sie z taka strzalka ktora jest idealnie pod kolkiem. Natomiast n gorze kolan pasowego jest naciecie ktore musi sie zgrac z takim oczkiem obok niego


BB (borówka, bandit ...)

Awatar użytkownika
Pączek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 645
Rejestracja: wt lut 13, 2007 21:52
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Pączek » wt lut 17, 2009 21:35

lysiutki33, a jesli nie dasz rady to na hol i do jakiegos pobliskiego warsztatu aby on to sprawdzil, ewentualnie przestawil tak jak ma byc


golf II 16v http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=100971
golf II gti 1.8 16v http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3181458#3181458
golf II F&I VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=309212

lysiutki33
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pn sty 07, 2008 15:49
Lokalizacja: Brodnica

Post autor: lysiutki33 » śr lut 18, 2009 10:35

Pączek miałeś racje. o 2 ząbki przeszkoczył rozrząd. musze teraz jakiegoś fachowca zeby przestawił. trudne to jest do zrobienia?



cyrulinski
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 101
Rejestracja: pt lis 21, 2008 20:41
Lokalizacja: ŁÓDŹ

Post autor: cyrulinski » śr lut 18, 2009 10:42

Niezbyt skomplikowane,ale skoropiszesz że nie jesteś w tym mocny to kupuj nowyi dopierwszego lepszego mechanika.



lysiutki33
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pn sty 07, 2008 15:49
Lokalizacja: Brodnica

Post autor: lysiutki33 » śr lut 18, 2009 10:58

więc musze kupić nowy??



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 496 gości