[mk4] tylna szyba brak ogrzewania

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
daroVW
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: wt wrz 16, 2008 10:12
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

[mk4] tylna szyba brak ogrzewania

Post autor: daroVW » wt sty 06, 2009 16:04

Witam mam problem z ogrzewaniem tylnej szyby nie wiem co poradzić bezpiecznik dobry bo obydwa lusterka grezja bez zarzutu a na druku na szybie nie widać zadej przeerwy co mozna na to poradzić



Awatar użytkownika
adpap
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 318
Rejestracja: sob paź 25, 2008 20:29
Lokalizacja: Sztum

Post autor: adpap » wt sty 06, 2009 16:25

sprawdzic czy jest napiecie na stykach przy szybie. Jak jest to szukac przerwy po sciezkach na szybie.
Jak nie ma tam napiecia to po kablach - kazde przejscie wyginane, przy klapie itp... tam moga pekac...



Awatar użytkownika
daroVW
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: wt wrz 16, 2008 10:12
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: daroVW » śr sty 07, 2009 08:54

dzieki za podpowiedz ale powiedz mi jesli sie okarze ze to jednak na szybie jest przerwa do jak to mozna naprawić i czy to wogóle jest mozliwe
adpap pisze:sprawdzic czy jest napiecie na stykach przy szybie. Jak jest to szukac przerwy po sciezkach na szybie.
Jak nie ma tam napiecia to po kablach - kazde przejscie wyginane, przy klapie itp... tam moga pekac...



bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » śr sty 07, 2009 09:05

daroVW pisze:jak to mozna naprawić i czy to wogóle jest mozliwe
Jeśli znajdziesz tę przerwę to są kleje specjalne które przewodzą prąd. Poszukaj na alledrogo, albo w sklepach motoryzacyjnych popytaj.



Awatar użytkownika
Neoarti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: wt lis 01, 2005 20:18
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Neoarti » śr sty 07, 2009 09:09

kolego większość tych klei jest guzik warta (przetestowałem już chyba wszystkie które są na rynku) jedyny godny polecenia jest z firmy loctail (nie wiem dokładnie jak się pisze) powiem tak jeśli masz uszkodzonych kilka pasków to daj sobie spokój i szukaj używanej ale sprawnej szyby klejenie jest dobre przy urwanych konektorach lub do naprawy 1-2 przerw i to w mało widocznym miejscu poza tym po jakimś czasie klej może się wypalić i odpaść


NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)

Awatar użytkownika
adpap
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 318
Rejestracja: sob paź 25, 2008 20:29
Lokalizacja: Sztum

Post autor: adpap » śr sty 07, 2009 09:30

Neoarti pisze:kolego większość tych klei jest guzik warta (przetestowałem już chyba wszystkie które są na rynku) jedyny godny polecenia jest z firmy loctail (nie wiem dokładnie jak się pisze) powiem tak jeśli masz uszkodzonych kilka pasków to daj sobie spokój i szukaj używanej ale sprawnej szyby klejenie jest dobre przy urwanych konektorach lub do naprawy 1-2 przerw i to w mało widocznym miejscu poza tym po jakimś czasie klej może się wypalić i odpaść
nazwa firmy to Loctite, tak sie to chyba pisze.

zgadzam sie, ze klejenie to tylko konektorki(chociaz nie zawsze sie udaje) lub ew. kilka paskow, jesli przerwy nie sa za duze (1-2mm)



Awatar użytkownika
daroVW
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: wt wrz 16, 2008 10:12
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: daroVW » śr sty 07, 2009 09:33

Kurde bo raczej lutowanie nie wchodzi w gre a nie ma innego sposobu bo zakup szyby troche kosztuje no i trzeba ja jeszcze wstawic wiec chyba nie bardzo jest sens robienia tylu zachody z powodu braku ogrzewania
adpap pisze:zgadzam sie, ze klejenie to tylko konektorki(chociaz nie zawsze sie udaje) lub ew. kilka paskow, jesli przerwy nie sa za duze (1-2mm)



Awatar użytkownika
adpap
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 318
Rejestracja: sob paź 25, 2008 20:29
Lokalizacja: Sztum

Post autor: adpap » śr sty 07, 2009 09:57

a sprawdziles czy napiecie dochodzi do szyby? od tego zacznij, bo moze sie okazac, ze to jednak pekniety/przetarty kabel...



Awatar użytkownika
Neoarti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: wt lis 01, 2005 20:18
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Neoarti » śr sty 07, 2009 10:27

faktycznie może warto sprawdzić czy w ogóle dochodzi prąd do szyby ? bo może jakiś kabel sie po prostu przetarł


NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)

Awatar użytkownika
daroVW
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: wt wrz 16, 2008 10:12
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: daroVW » wt lut 17, 2009 15:57

A więc tak ścieżki na szybie są ok sprawdzałęm miernikiem natomiast przez kable zasilające szybe (białe) jest ok 4 V nie wiem skad takei napięcie ? a szyba jak nie grzeja tak nie grzeje obojętnie czy przy włączonym silniku czy nie Za to lusterka gzreją prawidłowo i bezpieczniki sa ok.

Czy to wina kabli ? jeśli tak to których i gdzie ich szukac ?

A czy do ogzrewania szyby jest jakiś przekaźnik?

Może są jakies kostki i tam gzieś nie styka ?



Awatar użytkownika
Jacek75
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 960
Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
Lokalizacja: Kraków
Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
Silnik: CAXA
Kontakt:

Post autor: Jacek75 » wt lut 17, 2009 16:09

Sprawdź kable w gumowych przejściach z nadwozia do klapy, często się tam uszkadzają ze starości, całość pracuje przy otwieraniu i zamykaniu.


TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.

Awatar użytkownika
daroVW
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: wt wrz 16, 2008 10:12
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: daroVW » wt lut 17, 2009 16:13

Jacek75 pisze:Sprawdź kable w gumowych przejściach z nadwozia do klapy
A ktory (kolor) odpowiada za ogrzewanie?

Aha i na forum wyczytałem że krańcówka zamka ma wpływ na grzanie szyby czy to prawda ( bo ja krańcówkae wywaliłem bo mi świeciłą ze klapa otwarta cały czas)



Awatar użytkownika
Jacek75
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 960
Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
Lokalizacja: Kraków
Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
Silnik: CAXA
Kontakt:

Post autor: Jacek75 » śr lut 18, 2009 10:31

Krańcówka? musiałbym wieczorem zerknąć na schemat w takim razie w związku z kolorami też.


TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 313 gości