gasnie i pali jakby nie na wszystkie tłoki

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
...radek...
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 411
Rejestracja: pn paź 31, 2005 22:41
Lokalizacja: krakóVW

gasnie i pali jakby nie na wszystkie tłoki

Post autor: ...radek... » pn lut 16, 2009 23:35

witam. problem moj polega na tym, ze ostatnio moje mk3 zaczyna swirowac. jednego dnia przy dojezdzaniu do swiatel badz skrzyzowania, autko po prostu gaslo, a jak chcialem zapalic to musialem chwile pokrecic, az zaskoczy. tak bylo tydzien temu. trwalo to zaledwie 2 godz. potem problem znikl, az do wczoraj, kiedy to podczas normalnej jazdy, zaczelo szarpac autem, az w koncu zgasl. nie moglem go zapalic. krecilem i krecilem, a on palil, ale nie na wszystkie tloki. odczekalem jakis 15 minut i zapalil normalnie. od wczoraj swiety spokoj, a zrobilem juz ok. 400km. dodam jeszcze, ze zauwazylem drobny wyciek spod uszczelki glowicy. myslicie, ze to ma jakis zwiazek??? co to moze byc? :-k swiece nowe, a kable kupione w zeszlym roku

[ Dodano: Pon Lut 16, 2009 22:38 ]
aha, dodam jeszcze, ze autko ma inst. gazowa, objawy te same zarowno na gazie jak i na benzynie



wielblad2
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 903
Rejestracja: czw sty 10, 2008 12:13
Lokalizacja: POZNAŃ
Kontakt:

Post autor: wielblad2 » pn lut 16, 2009 23:41

zaczynamy od podstaw -świece przewody kopułka palec cewka ,potem ewentualnie ustawienie zapłonu idalej po kolei .Na koniec jak wszystko będzie grać to czasem mimo woli zajrzeć pod maskę ku kontroli


pozdro dieselek. Golf zawsze i wszędzie.Golf był,jest i będzie.

Awatar użytkownika
...radek...
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 411
Rejestracja: pn paź 31, 2005 22:41
Lokalizacja: krakóVW

Post autor: ...radek... » pn lut 16, 2009 23:50

wielblad2 pisze:zaczynamy od podstaw -świece przewody kopułka palec cewka ,potem ewentualnie ustawienie zapłonu idalej po kolei .Na koniec jak wszystko będzie grać to czasem mimo woli zajrzeć pod maskę ku kontroli
swiece nowe. kable roczne, a na reszte spojrze jutro. a czy z malym wyciekiem spod uszczelki, jeszcze chwile pojezdze czy oddac do mechanika i niech robia. jakie jest ryzyko?



pawel 3
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: pt lut 13, 2009 12:53
Lokalizacja: gliwice

golf 3 1.6 95 rok b gaz

Post autor: pawel 3 » wt lut 17, 2009 00:06

cz z pod uszczelki nie moze ci uciekac plyn jak ci ucieka to musisz to zrobic sprawdz sobie to dokladnie moze akurat nie z tamtad ucieka sprawdz sobie kompresje i bedziesz wiedzial na czym stoisz jak masz ok to szukaj do skutku a silnika nie ruszaj a jak ci ucieka z pod uszczelki to musisz zeobic to ale to nie jest przyczyna z ktorej auto gasnie moje zdanie



wielblad2
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 903
Rejestracja: czw sty 10, 2008 12:13
Lokalizacja: POZNAŃ
Kontakt:

Post autor: wielblad2 » wt lut 17, 2009 13:22

wycie z pod uszczelki to problem ogólny do utylizacji na potem kable roczne nie znaczy że dobre odpal wieczorem w ciemnym miejscu i przy otwartej masce zobacz co się dzieje jak są przebicia czyli błędne ogniki wyrzuć i załóż nowe .kopułka ipalec tez wymaga gruntownego przegłądu -stary szukaj po najmniejszej lini oporu i od podstaw a nie od razu wal się w koszty całkowicie zbędne.


pozdro dieselek. Golf zawsze i wszędzie.Golf był,jest i będzie.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 272 gości