Wymiana płetwy w zamku mk3

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Re: Wymiana płetwy w zamku mk3

Post autor: Gitner » pt gru 16, 2005 19:11

rafi1985 pisze:witam! Dzis po przekreceniu kluczyka cos mi strzelilo w zamku i dup..... sie stala, rygielek nie reaguje. Wyjelem klamke i zobaczylem urwana czesc metalowa ktora wchodzi w cos tam i jest to wlasnie na 99 procent ta pletwa. Chcialbym wlasnie sie dowiedziec jak to sie wymienia bo czytalem na forum ale nic nie znalazlem kmonkretnego
Masz dwa wyjscia: kupic nowa klamke (podrobki po 33zl na allegro) lub dac dobremu gosciowi od dorabiania kluczy aby Ci ta pletwe przymocowal do zamka w klamce (cos kolo 20zl robocizna). Oddzielnie samych zamkow nie dostaniesz (chyba ze uzywki).
a moze zainwestowac w centralny na pilota??? Jak bym chcial to jakiej najlepiej firmy kupic te silowniki i jak to podlaczyc zeby dzialalo, chodzi mi glownie o podlaczenie do silownikow centralnego pneumatcz. silownikow od centralnego na pilota. Dzieki i pozdro
Ja sie zastanawiam nad wlozeniem tylnich klamek na przod i centralny przerobic na pilota, tylko ze szukam patentu na otwarcie drzwi w zime gdy pilot zawiedzie.

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » pt gru 16, 2005 21:43

rafi1985 pisze:to powiedz mi jak przerobic centralny na pilota??? w sumie to bym zostawil ten popsuty zamek i wstawil centralkny na pilota ale nie mam pojecia wogole o tym, a w zime zawsze mialbym mozliwosc otworzyc przez zamek pasazera, mam nadziejze mi pomozesz albo ktokolwiek mi pomoze
pozdro
Ja znalazlem cos takiego, instalacja na przykladzie produktu z tejze strony http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=75490484 dalej jest tez schemat podlaczenia http://www.maja-shop.de/piloty/index.html kupujesz sterownik z pilotem i podlaczasz go pod swoja centralke (jak pamietam powinna byc w bagaznilku) no i ten kluczyk - scyzoryk jak w mesiu :food:

Pozdro
Gitner

[ Dodano: Pią Gru 16, 2005 8:53 pm ]
Tu masz kolejna opcje http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=76068066 chyba nawet lepsza i tansza, ma syrene i dodatkowe plusy

[ Dodano: Pią Gru 16, 2005 8:58 pm ]
I nastepny jeszcze tanszy http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=77791119

A tu masz zamek centralny z pilotem i alarmem http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=75741063
Ostatnio zmieniony pt gru 16, 2005 22:17 przez Gitner, łącznie zmieniany 1 raz.


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
miomio1
Cool Europe GL
Cool Europe GL
Posty: 790
Rejestracja: czw gru 30, 2004 23:33
Lokalizacja: Mragowo
Kontakt:

Post autor: miomio1 » pt gru 16, 2005 22:05

jak masz alarm to można centralny podpiąć pod niego. Montaż centralnego jest opisany w instrukcji , najgożej to z założeniem siłowników



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 429 gości