Czarne spaliny,problem z paleniem - jaka przyczyna?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
a masz gdzies jakis link do jakiegos tematu jak zrobic ta diagnostyke tymi kodami.
bo wiesz jak go kupilem to on tak mial i ma ze jak go sie zimnego odpala to obroty wachaly sie ponizej 1000 obr. i trzeba gaz tzymac zeby nie zgasl.po paru km jak sie zagrzal to juz obroty na 1000 trzyma i rowniutko chodzi. a teraz jak jak mi sie to spierniczylo cos to nawet po zagrzaniu nie chce wchodzic na obroty tzn juz nie chodzi na 1000 tylko 900, 800 czasem 700 roznie
bo wiesz jak go kupilem to on tak mial i ma ze jak go sie zimnego odpala to obroty wachaly sie ponizej 1000 obr. i trzeba gaz tzymac zeby nie zgasl.po paru km jak sie zagrzal to juz obroty na 1000 trzyma i rowniutko chodzi. a teraz jak jak mi sie to spierniczylo cos to nawet po zagrzaniu nie chce wchodzic na obroty tzn juz nie chodzi na 1000 tylko 900, 800 czasem 700 roznie
Kamil
- krzysio1985
- Ma gadane
- Posty: 202
- Rejestracja: czw lis 15, 2007 23:40
- Lokalizacja: Kielce/Włoszczowa
- Kontakt:
a moze tez silniczek krokowy... powinno byc tak: odpalasz bez gazu i wchodzi sobie na 1100-1200 czasem deko wiecej i obroty powinny powoli opadac na te 900...a patrzyles czy krokowy cos reaguje??bo to tez tak moze byc jak sie nie wysuwa to ma za male obroty do mieszanki i juz sie zalewa...
a linka Ci przeciez dalem
a linka Ci przeciez dalem
Ostatnio zmieniony pn lut 16, 2009 21:45 przez krzysio1985, łącznie zmieniany 1 raz.
- krzysio1985
- Ma gadane
- Posty: 202
- Rejestracja: czw lis 15, 2007 23:40
- Lokalizacja: Kielce/Włoszczowa
- Kontakt:
To dla mnie wyzsza szkola jazdy.jakies fotki albo cos moglbym prosic? w momencie jak o krokowca opiera sie przepustnica to ma byc zamkniety obwod,dobrze zrozumialem?
Ostatnio zmieniony pn lut 16, 2009 22:14 przez Kamil12, łącznie zmieniany 1 raz.
Kamil
- krzysio1985
- Ma gadane
- Posty: 202
- Rejestracja: czw lis 15, 2007 23:40
- Lokalizacja: Kielce/Włoszczowa
- Kontakt:
- krzysio1985
- Ma gadane
- Posty: 202
- Rejestracja: czw lis 15, 2007 23:40
- Lokalizacja: Kielce/Włoszczowa
- Kontakt:
- guti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7379
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
- Lokalizacja: T-Mobile
- Kontakt:
taaaa a moze przeszedł w tryb awaryjne ECU ? ehh co za ludzie, zaraz powie ze nosem sprawdzał czy ma dobre spalanie i na słuch czy zapłon ok,, sprawdz tak jak Ci pisza ludzie, pluc paliwem ? a nie pomyslales ze po drodze sa tłumiki ? ze to paliwo rzekomo ktore mogloby byc wyplute zatrzyma sie gdzies ? no chyba ze sie tłumiki przepełnia .Kamil12 pisze:czyli wyglada na to ze sona niby sprawna
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
- krzysio1985
- Ma gadane
- Posty: 202
- Rejestracja: czw lis 15, 2007 23:40
- Lokalizacja: Kielce/Włoszczowa
- Kontakt:
kolega chyba poprostu zbyt doslownie przyjal potoczne znaczenie "pluje paliwem".a poza tym tak jak Kolega wyzej napisal ECU przejdzie w stan awaryjny niekoniecznie z powodu sondy...Kamil12 pisze:koledzy przykładałem dziś reke do wydechu i paliwem nie pluje.nie wiem jak po przygazowaniu czy nie pluje bo niestety nie miałem jak sprawdzic sam.
no nie mow ze sobie czasem nie niuchniesz...ja tam prowadze stala diagnostyke i wiem ile paliguti pisze:zaraz powie ze nosem sprawdzał czy ma dobre spalanie
- mustang7
- DestructionDriver
- Posty: 270
- Rejestracja: wt sie 31, 2004 19:14
- Lokalizacja: Starachowice
- Kontakt:
napisz jak do tego doszedłeś, że niebieski był do wymiany? sczytałeś kody?
Moje VW:
Golf mk2 -> USA
19% - sprzedany, dużo rzeczy na sprzedaż z niego
Golf mk4 -> US. ...
2...% (aktualizacja 2012-08) - zobacz ... 2014-07-25 SPRZEDANY
T4 Caravelle
Lupo 3L
Golf mk2 -> USA
19% - sprzedany, dużo rzeczy na sprzedaż z niego
Golf mk4 -> US. ...
2...% (aktualizacja 2012-08) - zobacz ... 2014-07-25 SPRZEDANY
T4 Caravelle
Lupo 3L
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 235 gości