Golf III 1.8 ABS zgasł przy 80 i już nie odpalił
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
golf 3 1.6 95 rok b gaz
tutaj dobrze powiedziane cewka rozne sa sytuacje w samochodach wykrec swiece doluz do masy jak nie ma iskry oczywiscie zakrec rozrusznikiem mialem tak raz to powinna byc cewk ja tylko doradzam
-
- Nowicjusz
- Posty: 16
- Rejestracja: ndz lut 15, 2009 23:26
- Lokalizacja: Ostróda
ale pewnie w takim zwykłym warsztacie to mi tego nie zrobia.
[ Dodano: 15 Lut 2009 23:33 ]
e macie jakies pomysły nie ma reguły czy jest mróz czy 30 stopni na plusie jak ma taki kaprys to jak go krece to jak by juz zalapal i koniec pozniej musze go krecic jakies 8-10 sekund i odpali ale bron borze gazu bo zgasnie a pozniej to juz tylko na hol i jak odpali to ma strasznie niskie obroty oczywiscie chmura dymu bo jet przylany i silnik tak dygocze ze az pasek piszczy od alternatora pozniej sie normuje czy to mzoe być czujnik temperatury???
[ Dodano: 15 Lut 2009 23:33 ]
e macie jakies pomysły nie ma reguły czy jest mróz czy 30 stopni na plusie jak ma taki kaprys to jak go krece to jak by juz zalapal i koniec pozniej musze go krecic jakies 8-10 sekund i odpali ale bron borze gazu bo zgasnie a pozniej to juz tylko na hol i jak odpali to ma strasznie niskie obroty oczywiscie chmura dymu bo jet przylany i silnik tak dygocze ze az pasek piszczy od alternatora pozniej sie normuje czy to mzoe być czujnik temperatury???
Zresztą cewkę możesz sprawdzić w ten sposób: tam jest taka zaślepka nad miejscem w którym wpinasz kostkę... otwierasz ją i tam będą dwie takie śrubki, to uzwojenie pierwotne cewki. Tam mierząc omomierzem powinieneś mieć około 0,5 do 0,7Ω. Natomiast pomiędzy jedną ze śrubek a wyjściem tego przewodu WN co idzie na kopułkę powinno być od 3000-4000Ω. i tyle.... wtedy wiesz jak wygląda cewka... i czy jest uszkodzona czy nie.
Ostatnio zmieniony pn lut 16, 2009 00:35 przez -=ren=-, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Nowicjusz
- Posty: 16
- Rejestracja: ndz lut 15, 2009 23:26
- Lokalizacja: Ostróda
acha pojadę jutro usłyszeć co mu dolega jak to nie rozrząd to biorę się za cewkę ale ta moja rożni się od tej z allegro
Ostatnio zmieniony pn lut 16, 2009 00:38 przez wojciech5182, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Nowicjusz
- Posty: 16
- Rejestracja: ndz lut 15, 2009 23:26
- Lokalizacja: Ostróda
golf 3 1.6 95 rok b gaz
a na to macie pomysla bo sily nie maaaam czesc wszystkim pawel z tej strony golf 3 1.6 95 benz gaz rozwiaze ktos problem bede wdzieczny jak auto stoi na mrozie nie chce zapalic kreci kreci w koncu zalapie chodzi nie rowno ale da sie jechac jak cieply odpala od strzala i bez problemu smiga swiece nowka kable nowka aparat zaplonowy podmieniany akum rozlanczany monowtrysk wyczyszczony odma wyczyszczona czujnik temp podmieniany filtr paliwa nowka pompa dziala przekaznik pompy tez gaz wyjezdzony bo myslalem ze to wina gazu i nic prosze moze ktos mial taki przypadek bede wdzieczny moze tez z czyms pomoge dopiero co sie loglem tutaj sory za bledy ale nie o to tu chodzi
-
- Nowicjusz
- Posty: 16
- Rejestracja: ndz lut 15, 2009 23:26
- Lokalizacja: Ostróda
panowie tak dla sprostowaniabyłem dzisiaj na warsztacie i przyczyna był palec rozdzielacza a w zasadzie caly aparat zapłonowy nie wiem jak to mozliwe ale palec ie upalił i zrobił młynek wpod kopułka kupiłem ze szrotu za 80 zł caly aparat wymieniony i chodzi elegancko. Dziekuje za pomoc pozdrawiam !!!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 263 gości