Popsuty przegub.
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
Jakie łożyska?
Nie ruszasz łożysk odkręca się piastę zbija przegub zakłada nowy i tyle
Nie ruszasz łożysk odkręca się piastę zbija przegub zakłada nowy i tyle
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Przed chwilą wróciłem z warsztatu. Mechanicy chwile powozili się moim Golfikiem, podnieśli go w górę, postukali, posprawdzali i.......... wymienili przednią poduszkę na której spoczywa silnik. 190zł w plecy ale stukanie przestało. Sam już nie wiem jaki z tego morał.
Perfekcjonizm potrafi być zabójczy...
- Leon_Wechtel
- Forum Master
- Posty: 1388
- Rejestracja: ndz mar 26, 2006 20:31
- Lokalizacja: WarszaVWa,Piaseczno
- Kontakt:
poczekaj tydzień i dopiero napisz......
ja też wymieniłem przegub i dalej stukało...pogrzebałem i wydawało mi się ,że to poduszka z przodu silnika bo ruszając silnikiem było stukanie.....tylko tyle,że to był stukający przegub z drugiej strony.
Oby to była poduszka,ale jeśli dalej będzie stukac to podnieś auto,podbuduj jakimiś klockami lub kobyłkami ,zdejmij obydwa koła i odpal silnik wrzuc 1 bieg i *#cenzura#*,pokręc kierownicą w lewo i prawo,wrzuc 2 bieg i tak dalej ....ja swój stukający przegub "znalazłem" przy 5 biegu .Wyszedłem z auta,ręką obróciłem zwrotnicę z kołem(właściwie z tarczą...trzymaj ręce za drążki kierownicze a nie za tarcze )....przy skręconych kołach w prawo przegub wewnetrzy naparzał i to zdrowo.....a poduszka pod silnikiem jak miała luz tak ma ,a już nic nie trzaska.....
Pozdrawiam i byle to była poduszka.
ja też wymieniłem przegub i dalej stukało...pogrzebałem i wydawało mi się ,że to poduszka z przodu silnika bo ruszając silnikiem było stukanie.....tylko tyle,że to był stukający przegub z drugiej strony.
Oby to była poduszka,ale jeśli dalej będzie stukac to podnieś auto,podbuduj jakimiś klockami lub kobyłkami ,zdejmij obydwa koła i odpal silnik wrzuc 1 bieg i *#cenzura#*,pokręc kierownicą w lewo i prawo,wrzuc 2 bieg i tak dalej ....ja swój stukający przegub "znalazłem" przy 5 biegu .Wyszedłem z auta,ręką obróciłem zwrotnicę z kołem(właściwie z tarczą...trzymaj ręce za drążki kierownicze a nie za tarcze )....przy skręconych kołach w prawo przegub wewnetrzy naparzał i to zdrowo.....a poduszka pod silnikiem jak miała luz tak ma ,a już nic nie trzaska.....
Pozdrawiam i byle to była poduszka.
:arrow:[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=65307&postdays=0&postorder=asc&start=0][size=150]MÓJ MK2[/size][/url]
to może pomóc bo usztywni silni ze skrzynia w jednej pozycji i nie będziesz słyszał pukania przegubów przy hamowaniu , puszczaniu gazu i p rzyspieszaniu.. generalnie przy gwałtownych zszarpnięciach motorem...Ponki1986 pisze:wymienili przednią poduszkę na której spoczywa silnik.
a podobno przeguby najlepiej sprawdza się przy maksymalnym skręcie kół w dana stronę i przyspieszaniu "gwałtowny" wtedy słychac który "tryka" to wtedy należy go wymienić...
- Leon_Wechtel
- Forum Master
- Posty: 1388
- Rejestracja: ndz mar 26, 2006 20:31
- Lokalizacja: WarszaVWa,Piaseczno
- Kontakt:
-=ren=-, dlatego opisywałem jak sprawdzic czy poduszki czy przegub.
Poza tym nie wiedziec czemu po podniesieniu golfa nawet na lewarku i ponownie opuszczeniu powodowało ustanie stukania,nie wiem może jakos się niwelowały naprężenia w przegubie albo inaczej kulku w koszu sie ustawialy ale po jakimś czasie jeżdżenia i tak powracały stuki......więc Ponki1986, poczekaj tydzień i .... *#cenzura#*
Poza tym nie wiedziec czemu po podniesieniu golfa nawet na lewarku i ponownie opuszczeniu powodowało ustanie stukania,nie wiem może jakos się niwelowały naprężenia w przegubie albo inaczej kulku w koszu sie ustawialy ale po jakimś czasie jeżdżenia i tak powracały stuki......więc Ponki1986, poczekaj tydzień i .... *#cenzura#*
Ostatnio zmieniony pn lut 16, 2009 16:18 przez Leon_Wechtel, łącznie zmieniany 1 raz.
:arrow:[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=65307&postdays=0&postorder=asc&start=0][size=150]MÓJ MK2[/size][/url]
Witam wszystkich ponownie i ożywiam post. Przegub znowu rozpoczął swą stukającą serenadę. A tych panów co mi auto sprawdzali, którzy uważają się za mechaników to :green_fuck: ..... a nie ważne, szkoda słów. Teraz jestem pewny że to jest przegub wewnętrzny. Pozdrawiam i dziękuje wszystkim.
Perfekcjonizm potrafi być zabójczy...
- Leon_Wechtel
- Forum Master
- Posty: 1388
- Rejestracja: ndz mar 26, 2006 20:31
- Lokalizacja: WarszaVWa,Piaseczno
- Kontakt:
a na pytanie
[ Dodano: 20 Lut 2009 20:46 ]
bo podniesieniu auta tak jak opisywałem na 1 stronie i uruchomieniu silnika i wrzucaniu kolejnych biegów ,przy skręconych kołach naparzaie było słychac z wewnętrznego przegubu a nie z zewnętrznegoA dlaczego wewnętrzny??
przykro mi ,że miałem rację...poznałem to doświadczalnie na swoim aucie.Albo wymien obydwa ,któryś wcześniej czy później zacznie stukac a po co rozbierac wszystko od nowa skoro można wymontowac półoś i zmienic za jednym razem wszystkoPonki1986 pisze:Witam wszystkich ponownie i ożywiam post. Przegub znowu rozpoczął swą stukającą serenadę. A tych panów co mi auto sprawdzali, którzy uważają się za mechaników to ..... a nie ważne, szkoda słów. Teraz jestem pewny że to jest przegub wewnętrzny. Pozdrawiam i dziękuje wszystkim.
[ Dodano: 20 Lut 2009 20:46 ]
nie mówiłem ,że to wewnętrzny....może być zewnętrzny,ja nie ryzykowałem zgadywanki i wymieniłem obydwa....weź pod uwagę poza tym ,że siedząc w aucie możesz się pomylic ,która to strona puka.Ja obstawiałem lewą ,a stukała prawaPonki1986 pisze:Teraz jestem pewny że to jest przegub wewnętrzny
Ostatnio zmieniony pt lut 20, 2009 21:47 przez Leon_Wechtel, łącznie zmieniany 1 raz.
:arrow:[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=65307&postdays=0&postorder=asc&start=0][size=150]MÓJ MK2[/size][/url]
co do tego nie ma żadnych wątpliwości... tylko koszty, części i robocizny są wtedy większe.Leon_Wechtel pisze:najlepiej wymienic komplet zew i wew
to tak było u Ciebie, ale kolegaPonki1986, powinien sprawdzić który, albo dla pewności wymienić obydwa...Leon_Wechtel pisze:bo podniesieniu auta tak jak opisywałem na 1 stronie i uruchomieniu silnika i wrzucaniu kolejnych biegów ,przy skręconych kołach naparzaie było słychac z wewnętrznego przegubu a nie z zewnętrznego
- Leon_Wechtel
- Forum Master
- Posty: 1388
- Rejestracja: ndz mar 26, 2006 20:31
- Lokalizacja: WarszaVWa,Piaseczno
- Kontakt:
- Leon_Wechtel
- Forum Master
- Posty: 1388
- Rejestracja: ndz mar 26, 2006 20:31
- Lokalizacja: WarszaVWa,Piaseczno
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 176 gości