Niektóre instalacje wymagają podpięcia pod akumulator z masą dlatego pytam
I jeszcze jedno pytanie mi się nasunęło... gdzie najłatwiej wpiąć się pod +12 stacyjki ? Jeśli pod kierownicę to jak zdjąć osłonę stacyjki ? Jutro walentynki i nie wypada spędzić całego dnia przy aucie więc lepiej być przygotowanym
Autoalarm Magicar
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Wygląda to dosyć prosto... Nie wiem czy rozbierać jutro auto bo mam czas do 16 no i jeszcze trzeba rano po kwiatki skoczyć
Czyli zamiast skrzynię z bezpiecznikami rozbierać to wziąć stały +12 z czerwonego stacyjki i +12 z czarnego które jest po przekręceniu. Więc to kwestia progu i stacyjki.
Jedyne obawy mam do centralnego. Nie wiem czy podłączyć to tak jak na schemacie czyli czarny i biały do plusa a różowy i pomarańczowy do minusa a potem niebieski i zielony do kabli siłownika w listwie.
Czyli zamiast skrzynię z bezpiecznikami rozbierać to wziąć stały +12 z czerwonego stacyjki i +12 z czarnego które jest po przekręceniu. Więc to kwestia progu i stacyjki.
Jedyne obawy mam do centralnego. Nie wiem czy podłączyć to tak jak na schemacie czyli czarny i biały do plusa a różowy i pomarańczowy do minusa a potem niebieski i zielony do kabli siłownika w listwie.
najpierw podłącz sobie wszystko bez centralnego , i jak wszystko będzie chodzic , czyli uzbrajanie i rozbrajanie alarmu to sobie zobacz na kabelkach zielonym i niebieskim czy masz chwilowy impuls , plusa czy minusa , jesli nic nie będzie to podepnij te dwa chybaróżowy i pomarańczowy do plusa stałego , i wtedy zobaczysz
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 249 gości