Przeciągnięcie kabli z komory silnika - kabina MKIII

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

wojak7
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: czw paź 28, 2004 23:58
Lokalizacja: Katowice

Przeciągnięcie kabli z komory silnika - kabina MKIII

Post autor: wojak7 » sob gru 18, 2004 21:43

Mam wielką prośbę niech ktoś pomoże w sprawie którędy przeciągnąć kabel z komory silnika od akumulatora bo musze podłoczyć przełącznik do dodatkowego oświetlenia bardzo bardzo proszę o pomoc...rozebrałem już całe podszybie ale niewiem jak i co którędy i gdzie to wychodzi?????



Awatar użytkownika
Piotro
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 241
Rejestracja: sob paź 30, 2004 02:19
Lokalizacja: S-ce Śląskie
Kontakt:

Post autor: Piotro » sob gru 18, 2004 23:13

dzisiaj robilem podobna rzecz :grin:
jak zdejmiesz nawiew (ten najbardziej po lewej), wylacznik swiatel i obudowe w ktorej to wszsytko siedzi to bedziesz mial otwor w ktory wlozysz spokojnie dlon. i tam wszystko ladnie bedzie widac.
Ja dwa kabelki przelozylem przez dziure, ktora idzie linka od otwierania maski.
Jak zajrzysz do tej dziury (po wylaczniku :-) ) to tam bedzie widac ta linke w czarnej oslonie. Ona wchodzi przez jakies wygluszenie . Jak odsuniesz wygluszenie to zobaczysz gumowa uszczelke otworu przez ktory linka wychodzi do komory silnika.
Niestety linka wychodzi kolo silnika wycieraczek i trudno tam siegnac.
Ja wzialem pret, tasma izolacyjna przyczepilem do niego kabel i przecisnalem to przez gume. Po drugiej stronie pociagnalem za pret i juz mialem kabel przeciagniety. Troche akrobatyki ale dziala :-)



Awatar użytkownika
premko
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 112
Rejestracja: czw paź 21, 2004 09:25
Lokalizacja: Bełchatów
Kontakt:

Post autor: premko » czw gru 23, 2004 11:08

w mkIII jest prostszy sposób przeciągnięcia przewodów. Wystarczy ze podwiniesz wykładzine po stronie kierowcy i po lewj stronie zobaczysz pęk kabli wraz z gumową osłaną. Tam swobodnie możesz przeciągnąć kable. Pęk tych kabli w komorze silnika wychodzi troche pod zbiorniczkiem płynu chłodniczego.



r30q
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 215
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:20
Lokalizacja: Warszawa - Bródno
Kontakt:

Post autor: r30q » czw gru 23, 2004 13:21

premko pisze:w mkIII jest prostszy sposób przeciągnięcia przewodów. Wystarczy ze podwiniesz wykładzine po stronie kierowcy i po lewj stronie zobaczysz pęk kabli wraz z gumową osłaną. Tam swobodnie możesz przeciągnąć kable. Pęk tych kabli w komorze silnika wychodzi troche pod zbiorniczkiem płynu chłodniczego.
calkowicie sie zgadzam , najprostrzy sposob :) 0 problemow i komplikacji , rowniez tak przeciagalem przewody...

pozdrawiam


Inne auto z grupy VAG
___________________________________

kupszczelisty
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 853
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 18:45
Lokalizacja: był Śląsk - Katowice, Mysłowice jest Poznań okolice
Kontakt:

Post autor: kupszczelisty » ndz sty 15, 2006 16:02

no a inaczej od komory silnika zaraz za zbiorniczkiem wyrównawczym płynu chłodzącego widać gumowe zaślepki ściągasz jedną z nich i widać wycieraczke od fotela kierowcy, ja tamtędy ciągnołem (+) do pieca. pozdro



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » ndz sty 15, 2006 16:21

kupszczelisty pisze:no a inaczej od komory silnika zaraz za zbiorniczkiem wyrównawczym płynu chłodzącego widać gumowe zaślepki ściągasz jedną z nich i widać wycieraczke od fotela kierowcy, ja tamtędy ciągnołem (+) do pieca. pozdro

dokladnie tak jest. wychodzi sie gdzies za skrzynka bezpiecznikow :) tez tamtedy ciagnalem. mozna uzyc miedzianego drutu zeby bylo latwiej :)


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

borys1966
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 138
Rejestracja: wt sty 10, 2006 16:45
Lokalizacja: małopolska

Post autor: borys1966 » ndz sty 15, 2006 19:40

u mnie opuściłem konsolę z bezpiecznikami i tam po największej wiązce wbiłem drut miedziany który wyszedł przez gumę w komorze silnika. Niestety innej drogi nie znalazłem trzeba by wiercić



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 399 gości