Padła skrzynia biegów 1.6 SR 74Kw

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
piotrkowalewski
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: pn lis 20, 2006 15:47
Lokalizacja: GDYNIA
Kontakt:

Post autor: piotrkowalewski » śr mar 21, 2007 15:00

T.O.B.I. pisze:ile same uszczelniacze kosztuja? bo jak kupie skrzynie to wymienie olej po zdiagnozowaniu czy jest sprawna i nie cieknie.
Tego niewiem, auto odbieram w piątek



Dorjan
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: śr lut 13, 2008 00:24
Lokalizacja: slupsk

Post autor: Dorjan » ndz lut 08, 2009 21:23

witam.
Posiadam mk4 1.6 AKL z 84tys przebiegu z roku99.(1J1) Jak narazie nie zaobserwowalem zadnych halasow odchodzacych ze skrzyni biegow jedynie mam problem ze wbiciem pierwszego biegu jak sie tocze np dojezdzajac do swiatel ,albo redukcja w miescie w godzinach szczytu. Czy wczesniejsza wymiana w mechanizmie różnicowym nitów na sruby moze ustrzec mnie przed kompletnym rozwaleniem skrzyni ???
Gdzie te nity dokladnie sie znajduja zebym nie walna lipy dzwoniac do serwisu z pytaniem wymiany??
pozdrawiam



Himen88 mk4
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: sob kwie 28, 2007 20:54
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: Himen88 mk4 » ndz lut 08, 2009 23:44

Niewiem jak u innych ale u mnie w sr też ciężko wchodzi pierwszy bieg jak sie tocze. poprostu to trzeba wyczuć i udaje sie jakoś wrzucić. więc myśle ze to normalne ale moge sie mylić



haber
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: ndz lis 04, 2007 23:01
Lokalizacja: Wawa

Post autor: haber » czw lut 12, 2009 14:02

Jest to norma w tych skrzyniach --roznitowywuje sią koło talerzowe , była na to akcja serwisowa --wymiana nitów na śruby,dlatego warto zerknąć na kupioną skrzynię czy jest już na śrubach



Awatar użytkownika
feniks
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: pn paź 09, 2006 21:32
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: feniks » czw lut 12, 2009 14:28

haber pisze:akcja serwisowa --wymiana nitów na śruby
czyli jak mam śruby 98r golfiny to niemiec zadbał o zmianę?
co do 2ki to OK, gorzej z 1ką przy toczeniu ciężko wchodzi (olej w skrzyni wyminiałem profilaktycznie)
Ostatnio zmieniony czw lut 12, 2009 14:38 przez feniks, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek

Awatar użytkownika
Jacek75
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 960
Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
Lokalizacja: Kraków
Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
Silnik: CAXA
Kontakt:

Post autor: Jacek75 » czw lut 12, 2009 15:46

Tu macie o tym co sie rozpada

http://www.btinternet.com/~a_hutton/VW_ ... ailure.htm

a tu Panowie z za wschodniej granicy jak to robią:

http://volkswagen.msk.ru/forum/index.ph ... opic=60689
Ostatnio zmieniony czw lut 12, 2009 15:50 przez Jacek75, łącznie zmieniany 1 raz.


TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.

RAFI-R19
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: pt cze 22, 2007 19:21
Lokalizacja: RADLIN

Post autor: RAFI-R19 » czw lut 12, 2009 20:37

panowie mam pytanko poniewaz mam juz przebieg 190 000 99r 1,5 roku w kraju jak na razie skrzynia jest ok ale czy poznac po skrzyni ze byla w niemczech po akcji serwisowej?albo rozebrac dla pewnosci i wymienic te nity. :pub:



Awatar użytkownika
feniks
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: pn paź 09, 2006 21:32
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: feniks » czw lut 12, 2009 20:50

sprawdź na początek czy Ci się poci, jak nie i nic się nie dzieje to ja bym nie ruszał tylko co jakiś czas kontrolował :bigok:


Obrazek

haber
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: ndz lis 04, 2007 23:01
Lokalizacja: Wawa

Post autor: haber » pt lut 13, 2009 22:18

Myślę ,że u :helm: niemców pilnowali tego w servisie ---zawsze to pięnądz dla servisu za akcję



RAFI-R19
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: pt cze 22, 2007 19:21
Lokalizacja: RADLIN

Post autor: RAFI-R19 » sob lut 14, 2009 17:07

moze i wymienili bo slyszalem jak jest nalepiona kartka na skrzyni z oznaczeniem to jest po wymianie ale nie wiem czy to prawda. :pub:



adam62
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: sob lip 26, 2008 17:09
Lokalizacja: bydgoszcz

Post autor: adam62 » sob lut 14, 2009 19:22

Ja też dokładnie rok temu zmieniałem skrzynię.Kupiłem z rozbitka 1700 ale nie czekałem aż się stara rozsypie,kiedy skrzynia zaczęła mocno hałasować podmieniłem ją na używaną kupioną wcześniej.W starej uszkodził się mechanizm różnicowy.Do dzisiaj leży w garażu.Mam golfa 4 1.6 SR silnik AKL 1997 r.



Awatar użytkownika
Jacek75
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 960
Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
Lokalizacja: Kraków
Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
Silnik: CAXA
Kontakt:

Post autor: Jacek75 » ndz lut 15, 2009 00:01

Podejrzane są skrzynie głownie DUU do 2001 roku produkcji


TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.

malomal
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: czw wrz 08, 2005 09:30
Lokalizacja: W-wa/B-stok/O-ka

Post autor: malomal » czw lip 09, 2009 10:21

Ja mam skrzynie DLP u siebie, zerwało dwa łby nitów i zrobiła się dziura w obudowie.
Skrzynia juz rozebrana i czekam na zestaw naprawczy śrub.



zikr6
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 629
Rejestracja: czw kwie 09, 2009 20:52
Lokalizacja: lubuskie

Post autor: zikr6 » czw lip 09, 2009 10:32

malomal pisze:Ja mam skrzynie DLP u siebie, zerwało dwa łby nitów i zrobiła się dziura w obudowie.
Skrzynia juz rozebrana i czekam na zestaw naprawczy śrub.
A co z obudową?Naprawa czy wymiana na nową?Pytam bo też mam skrzynię DLP.Ile kosztuje zestaw naprawczy śrub?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 391 gości