Problem z zapalaniem ciepłego silnika

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

ptaszek89
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: czw lut 12, 2009 12:11
Lokalizacja: Broniszów

Problem z zapalaniem ciepłego silnika

Post autor: ptaszek89 » czw lut 12, 2009 12:44

Witam wszystkich
Jak w temacie: gdy silnik jest zimny pali na raz ale wystarczy że pochodzi kilka naście minut, nagrzeje się i wtedy zaczyna się problem. Rozrusznik kręci dobrze ale żeby zapalić już ciepły silnik trzeba dodać gazu, a jak już zapali to trzeba dać sporo gazu żeby się podniósł z niskich obrotów. Z tego co zauważyłem jest coraz gorzej. Jest to golf mk2 89r. 1.8 90km silnik RP, Benzyna-LPG.
Czy ma ktoś pomysł na rozwiązanie tego problemu? Z góry bardzo dziękuje!



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » czw lut 12, 2009 12:57

na 2 paliwach to samo ????? :bajer:



ptaszek89
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: czw lut 12, 2009 12:11
Lokalizacja: Broniszów

Post autor: ptaszek89 » czw lut 12, 2009 14:19

zawsze pali na benzynie, później przy większych obrotach przełącza się na LPG



alibi152
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: czw maja 29, 2008 18:08
Lokalizacja: okolice Warszawy
Kontakt:

Post autor: alibi152 » czw lut 12, 2009 14:24

Moze pompka paliwa jak jest *#cenzura#* nie podaje od razu ??
Nie pamietam juz ale moj tata cos takiego wlasnie mial i chyba to byla wina popki ale nie jestem pewien:(
Ostatnio zmieniony czw lut 12, 2009 14:26 przez alibi152, łącznie zmieniany 1 raz.



ptaszek89
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: czw lut 12, 2009 12:11
Lokalizacja: Broniszów

Post autor: ptaszek89 » czw lut 12, 2009 15:27

pompka mówisz? tylko gdyby była uszkodzona to dlaczego na zimnym pali ładnie? (może byc tak uszkodzona?)



alibi152
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: czw maja 29, 2008 18:08
Lokalizacja: okolice Warszawy
Kontakt:

Post autor: alibi152 » czw lut 12, 2009 22:19

Wiesz co nie znam sie dobze na tym ale wydaje mi sie ze jak jest zimny to pomka podaje paliwo a jak jest cieply to powina trzymac to paliwo a ona moze tego nie trzyma. Jakiegos mechanika trzeba zapytac . I napisz bo sam jestem ciekawy chyba ze na forum ktos sie trafi i bedzie wiedzial



ptaszek89
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: czw lut 12, 2009 12:11
Lokalizacja: Broniszów

Post autor: ptaszek89 » pt lut 13, 2009 13:00

a co myślicie o czujniku temperatury?? temperature wskazuje wiarygodną ale może jednak jest uszkodzony??



Awatar użytkownika
-=ren=-
Forum Master
Forum Master
Posty: 1656
Rejestracja: pn sty 02, 2006 15:24
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: -=ren=- » pt lut 13, 2009 13:56

u mnie w passacie jest to samo... ten sam motor i ten sam problem... jak zimny to zapala elegancko, ale jak go zgasisz i znów chcesz odpalić to długo musisz kręcić i wciskać gaz w podłogę żeby załapał... dołączam się do zapytania kolegiptaszek89,


vwlifestyle.pl
Obrazek

ptaszek89
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: czw lut 12, 2009 12:11
Lokalizacja: Broniszów

Post autor: ptaszek89 » ndz lut 15, 2009 12:00

a może czujnik położenia wału jest wadliwy?

Pomoże ktoś?? :(



Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » ndz lut 15, 2009 12:51

czujnik temp wody sprawdź,jeżeli na ciepłym trzeba palic z gazem w podłodze to się zalewa.Druga możliwośc reduktor gazu nie szczelny i pali na dwóch paliwach,zakręc gaz i zobacz jak się będzie zachowywał na samej benzynie.



Awatar użytkownika
-=ren=-
Forum Master
Forum Master
Posty: 1656
Rejestracja: pn sty 02, 2006 15:24
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: -=ren=- » ndz lut 15, 2009 12:54

czujnik położenia wału... hmmm to tylko ten który jest w aparacie zapłonowym, u mnie sprawny na 100% łatwy do sprawdzenia... nie to. ja raczej obstawiam zasilanie silnika -paliwo powietrze.

[ Dodano: 15-02-09, 12:04 ]
edzio pisze:Druga możliwośc reduktor gazu nie szczelny i pali na dwóch paliwach,zakręc gaz i zobacz jak się będzie zachowywał na samej benzynie.
ten sam efekt... niestety... nie raz auto wyjeździłem do pustego zbiornika i było tak samo...

[ Dodano: 26-02-09, 09:34 ]
edzio pisze:zujnik temp wody sprawdź,jeżeli na ciepłym trzeba palic z gazem w podłodze to się zalewa
który to czujnik bo ja mam dwa chyba, niebieski i czarny.


vwlifestyle.pl
Obrazek

ptaszek89
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: czw lut 12, 2009 12:11
Lokalizacja: Broniszów

Post autor: ptaszek89 » pt maja 22, 2009 21:17

Witam ponownie, oczywiście problem rozwiązany z zapalaniem ciepłego silnika, wadliwa była przepona wtrysku, zresztą w cale się nie dziwie( 20 lat pracy to i tak dość) także panowie może i właśnie u was jest ta sama awaria.
Pozdrawiam



Awatar użytkownika
-=ren=-
Forum Master
Forum Master
Posty: 1656
Rejestracja: pn sty 02, 2006 15:24
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: -=ren=- » wt maja 26, 2009 17:46

ptaszek89 pisze:wadliwa była przepona wtrysku,
a można jaśniej gdzie to znaleźć??


vwlifestyle.pl
Obrazek

ptaszek89
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: czw lut 12, 2009 12:11
Lokalizacja: Broniszów

Post autor: ptaszek89 » pt maja 29, 2009 00:42

Żeby nie mieszac i przedtawic to jasno to daje foto na którym zaznaczyłem przepone:

http://img37.imageshack.us/img37/6277/przepona.jpg

Mam też zrobiony skan innego rysunku i moim zdaniem lepiej zrozumiały:

http://img36.imageshack.us/img36/6849/przepona2.jpg
Ostatnio zmieniony pt maja 29, 2009 00:54 przez ptaszek89, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 372 gości