Wyciekający Elektrolit z Akumulatora

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

__Alex__
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: pt gru 28, 2007 18:52
Lokalizacja: Polska

Wyciekający Elektrolit z Akumulatora

Post autor: __Alex__ » śr lut 11, 2009 18:43

Witam.
{VW Golf II 1,3 1989r. }
Kieruje się z prośbą o pomoc w następującej sprawie.
Jakieś 1,5 miesiąca temu zakupiłem nowy akumulator.Wszystko od tamtej pory jak i teraz jest niby ok ,tyle tylko że kilka dni temu zauważyłem wyciek z takich otworów w akumulatorze elektrolitu.
Myślę że nie jest to normalna rzecz,obawiam się że w końcu ucieknie mi znacząca ilość i akumulator będzie do wyrzucenia.
Tutaj zamieszczam link do zdjęć tego wycieku jak i wartości akumulatora----> http://zapodaj.net/87057828.jpg.html

Na prawdę nie mam pojęcia dlaczego tak się dzieje i co należy zrobić.Obrazek
Ostatnio zmieniony śr lut 11, 2009 18:49 przez __Alex__, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » śr lut 11, 2009 18:49

zobacz czy nie masz za dużego ładowania i gotuje Ci w aku



Awatar użytkownika
Szosownik
Forum Master
Forum Master
Posty: 1307
Rejestracja: sob lis 25, 2006 23:39
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: Szosownik » śr lut 11, 2009 19:08

__Alex__ pisze:Jakieś 1,5 miesiąca temu zakupiłem nowy akumulator.Wszystko od tamtej pory jak i teraz jest niby ok ,tyle tylko że kilka dni temu zauważyłem wyciek z takich otworów w akumulatorze elektrolitu
zareklamuj bo wydaje mi się że to po prostu nieszczelność akumulatora

[ Dodano: 11 Lut 2009 18:11 ]
jeśli ładowanie by było za duże to na tym by się nie skończyło



__Alex__
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: pt gru 28, 2007 18:52
Lokalizacja: Polska

Post autor: __Alex__ » śr lut 11, 2009 19:37

No można by go dać na reklamacje tylko musiałbym i tak kupić nowy aby jeździć ;/
Dziwne też jest to że ten elktrolit wydostaje się przez te dziwne otwory.A można by na przykład czymś je zakleić? A co do tego ładowania to można to sprawdzić takim zwykłym najtańszym miernikiem?



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » śr lut 11, 2009 19:41

miernikiem sprawdzisz nawet najtańszym powinno być około 14,3 V , a otworków lepiej nie zaklejaj bo jak to od ładowania to może aku troszke zdeformowac :bajer:



__Alex__
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: pt gru 28, 2007 18:52
Lokalizacja: Polska

Post autor: __Alex__ » czw lut 12, 2009 14:20

Dziś kupiłem miernik i sprawdziłem.
Na wyłączonym silniku jest 13,35 v natomiast na włączonym(na neutralu) jest 14,28.
Więc wychodzi że jest w normie.Dziś przejechałem 20 km i już nic nie wyciekło elektrolitu,dziwna sprawa,najwyżej pojeżdżę jeszcze trochę i zobaczę czy ciekanie jak będzie ciekło to będzie trzeba dać jednak na reklamacje.
Może powodem było to że akumulator ten nie był zbytnio dopasowany,bo troszkę jest większy od poprzedniego i się trochę "jakby chybotał" dziś już to zrobiłem i przykręciłem tak jak powinno być.-Może to było powodem...
Tak czy inaczej zobaczmy, czy będzie dalej wyciek...
Dzięki wszystkim za pomoc.
Pozdro.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 276 gości