duze obroty na cieplym silniku

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
mazio_leczna
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 205
Rejestracja: pt lut 08, 2008 11:49
Lokalizacja: Dratów Kolonia
Kontakt:

duze obroty na cieplym silniku

Post autor: mazio_leczna » pt lut 06, 2009 15:35

witam mam golfa mk2 mam taki problem moj golf zaczal brac olej i jak go odpalam jest ok ssanie sie wlancza sa obroty w granicach 2tys ale jak silnik zlapie prawidlowa temperature to trzyma caly czas 2tys obrotow chyba ze jak go wezme na bieg i zaczne hamowac silnikiem i pozniej spuszcze go z biegu przy np 1,2tys obrotow to tak pozostaje lub rosnie do 2 tys nie wiem co moze byc nie tak, mysle moze ze nie trzyma cisnienia na zaworach przez te pierscienie prosze o pomoc. jeszcze jedno jak jest wilgotno to ciezko pali rozrusznik tak sie zachowuje jak by nie mogl przelamac ale jak przelamie to zaczyna odpalac od 300 obrotow az wszystko w srodku klekocze silnik 1.8 RP benzyna bez gazu chyba to jest moze wina kabli,i jeszcze jedno bardzo smoli mi swiece to moze jest wina ale nie wiem dlaczego tak za kazdym razem je smoli przeczyszcze swiece zaloze odpale i znowu sa czarne swiece nowe bosch 3 diodowe ma ktos jakies sensowne propozycje takie zebym mogl sam to sprawdzic bo juz nie mam sily jezdzic po warsztatach krzycza mi o wymianach a ja nie mam narazie zbyt duzego zapasu gotowki moglby mi ktos doradzic moze to sie da zrobic jakos tanio i szybko



Awatar użytkownika
BzyTek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 227
Rejestracja: ndz wrz 03, 2006 18:57
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: BzyTek » pt lut 06, 2009 16:20

Witam.
Na początek zrób reset komputera odpinając klemy akumulatora na jakieś 10min. Jeżeli pomoże na chwilę sprawdź niebieski czujnik temp. wody.
Świece masz czarne bo są zalewane benzyną.
Pozdrawiam


[url=http://www.motostat.pl/statystyki-pojazdu/5496][img]http://www.motostat.pl/user_images/5496/icon4.png[/img][/url]
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color]

Awatar użytkownika
pancur0
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 483
Rejestracja: śr gru 24, 2008 15:03
Lokalizacja: Jarocin
Kontakt:

Post autor: pancur0 » pt lut 06, 2009 16:59

moim zdaniem to będzie ssanie.
Było pełno takich tematów.
Zobacz czy jak sie nagrzeje silnik to czy z prawej strony gaźnika o ile jest na gazniku :p
masz takie okragle cos i tam wychodzi taki tloczek ktory popycha taka blaszke, ktora steruje obrotami ssania im bardziej sie tloczek wysunie tym wyzsze.
Czasem jak cos sie stanie z tym okraglym to wlasnie na cieplym tez sie wysuwa i powoduje takie obroty.

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=19771
Proponuje zajrzec tutaj jesli to pierburg i zastosowac sie do porady nr 3.
U mnie podzialalo i dzisiaj odpalam autko bez ssania i jak cieply to tez nie ma problemu, ze sie wlaczy.
Jak jest zimny to ma obroty 1200 a potem juz ladnie 900.
Pozdrawiam:)


viewtopic.php?p=2433766#2433766" onclick="window.open(this.href);return false; <-- i po swapie ;D

Awatar użytkownika
mazio_leczna
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 205
Rejestracja: pt lut 08, 2008 11:49
Lokalizacja: Dratów Kolonia
Kontakt:

Post autor: mazio_leczna » pt lut 06, 2009 17:56

wlasnie w tym jest problem ze jest to jednopunktowy wtrysk i tutaj nie wiem co sie dzieje



Awatar użytkownika
BzyTek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 227
Rejestracja: ndz wrz 03, 2006 18:57
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: BzyTek » pt lut 06, 2009 18:20

Sprawdź rezystancje czujnika wody:

przy 0 st - 5500 +-700 ohm
przy 20 st - 2500 +-500 ohm
przy 30 st - 1800 +-200 ohm
przy 50 st - 800 +-100 ohm
przy 80 st - 350 +-50 ohm
przy 100 st - 200 +-25 ohm

Przerabiałem podobny problem 3dni temu
Pozdrawiam


[url=http://www.motostat.pl/statystyki-pojazdu/5496][img]http://www.motostat.pl/user_images/5496/icon4.png[/img][/url]
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color]

Awatar użytkownika
mazio_leczna
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 205
Rejestracja: pt lut 08, 2008 11:49
Lokalizacja: Dratów Kolonia
Kontakt:

Post autor: mazio_leczna » pt lut 06, 2009 18:29

a ta rezystacje to jak i gdzie sprawdzic sory ale nie jestem mechanikiem i chce sam sie uczyc i robic po swojemu zrobie sobie sam a pozadnie bo juz mnie krew zalewa i szkoda mi mojej perelki :grin:

[ Dodano: 07 Lut 2009 14:04 ]
kolego ta rezystancje czujnika wody to sie gdzie sprawdza i tam napisales przy ilu stopniach ile powienno czegos tam byc tak??moglbys odpowiedziec jak najszybciej bo chcialem dzisiaj to zrobic puki ladna pogoda



djmatys
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 478
Rejestracja: pn lis 06, 2006 00:20
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: djmatys » wt lut 10, 2009 13:33

wsadzasz sondy od omomierza w niebieski czujnik temperatury i powinny Ci wyjść pomiary :)

Zrób 2 -

- ciepły silnik,
- potem zimny silnik i podaj tutaj to porównamy :)



Awatar użytkownika
mazio_leczna
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 205
Rejestracja: pt lut 08, 2008 11:49
Lokalizacja: Dratów Kolonia
Kontakt:

Post autor: mazio_leczna » wt lut 10, 2009 17:26

podam podam chlopaki ale musze kupic baterie od omomiesza bo siadla wymienie i sprawdze i od razu napisze a jeszcze mam takie pytanie zaczyna mi nie ruwno chodzic czy to moze byc wina kopulki palca lub kabli czy swiec?to jest tak nawiasem bo jeden mechanik mi mowi ze silnik juz caly popekany ja mu mowilem ze mu chyba czoło popekalo!!chcial mi silnik wcisnac



djmatys
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 478
Rejestracja: pn lis 06, 2006 00:20
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: djmatys » wt lut 10, 2009 23:50

hehe z mechaniorami to tak jest :PP Mi do Polo GT chcieli sprzedac silnik z Wartburga ;] podobno tooo samo !!... a okazało sie że czujnik za 15zł do wymiany był :) no ale było to dawno temu i byłem zielony jeszcze ;]

jak nie równo chodzi to moze to być wszystko co opisałes ;]



Awatar użytkownika
mazio_leczna
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 205
Rejestracja: pt lut 08, 2008 11:49
Lokalizacja: Dratów Kolonia
Kontakt:

Post autor: mazio_leczna » śr lut 11, 2009 00:27

koledzy mam miernik ale nie mam pojecia jak to sprawdzic czy odpiac ta wtyczke z czujnika i w tej wtyczce zobaczyc tam sa trzy wtyki takie i nie mam pojecia zielonyt akurat w tym jestem



djmatys
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 478
Rejestracja: pn lis 06, 2006 00:20
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: djmatys » śr lut 11, 2009 10:22

włączasz zakres 2k ohm, i na ciepłym albo zimnym silniku zdejmujesz wtyczke i podpinasz mniernik pod 2 piny czujnika... Musi ci sie pokazać jakiś odczyt..

a co do czujnika to czy na pewno zobaczyles dobry?? on powinien miec raczej 2 piny ;]



Awatar użytkownika
mazio_leczna
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 205
Rejestracja: pt lut 08, 2008 11:49
Lokalizacja: Dratów Kolonia
Kontakt:

Post autor: mazio_leczna » śr lut 11, 2009 12:20

kolego o ktory czujnik wam chodzi w koncu bo juz jestem glupi o ten czujnik co jest mniej wiecej od strony kierowcy obok chlodnicy wkrecany to jst temperatury



djmatys
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 478
Rejestracja: pn lis 06, 2006 00:20
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: djmatys » śr lut 11, 2009 18:37

kolego... to jest włącznik wentylatora na chłodnicy.... :grin:


ten o który mi chodzi znajduje sie w króćcu wodnym, do którego jest przyłączony wąż od chłodnicy. Ten króciec jest przy głowicy od strony przedniej.



Awatar użytkownika
mazio_leczna
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 205
Rejestracja: pt lut 08, 2008 11:49
Lokalizacja: Dratów Kolonia
Kontakt:

Post autor: mazio_leczna » śr lut 11, 2009 19:06

a czaje juz to jest ten taki plastik przy glowicy nad nim sa 2 czujniki jakies i od tego plastiku idze waz do chhlodnicy o ten chodzi tylko pytanie ktory to ten czujnik bo ja ten plastik wymienilem juz dawno bo pekl a teraz to mi powiedz ktory to czujnik ten pierwszy od silnika czy drugi??ale jak go odlacze to wyleci mi plyn chlodniczy



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 464 gości