Sonda lambda padła i oświetlenie bagażnika
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Sonda lambda padła i oświetlenie bagażnika
Witam.
Mam 2 problemy, które zawarłem w jednym temacie.
1. Czyściłem ostatnio przepustnicę i dziś pojechałem zrobić jej adaptację. Po podłączeniu do VAGa wyskoczył błąd 16555 i komunikat o uszkodzonej grzałce w sondzie lambda tej przedniej przy silniku. Mój mechanik stwierdził, że póki co nie trzeba jej wymieniać bo to w sumie na nic nie wpływa poza minimalnym wzrostem zużycia paliwa. Powiedział też, że jeśli będę wymieniać to w grę wchodzi tylko oryginalna a nie żaden zamiennik. Jeśli ktoś ma to proszę o oryginalny numer - Golf 4 99/00r, silnik APF, 1.6 SR. Co ciekawe mam całą dokumentację auta z Niemiec z fakturami z serwisu i sonda był już wymieniana w moim Golfie 2 razy a mam przejechane dopiero 90 tys.km. Nie wiem tylko którą wymieniali - podaję numer z faktury - 06A 906 262 AN. Jeśli się ktoś orientuje to proszę też podać ile może kosztować taka sonda?
2. Od momentu kupna nie działa mi oświetlenie bagażnika. Dzisiaj sprawdziłem i prądy są ok, mechanik stwierdził, że padł mikrowyłącznik w samym zamku a tego się nie naprawia tylko trzeba kupić nowy. Mam pytanie - czy do wersji kombi jaką posiadam jest taki sam zamek co w wersji 3 i 5 drzwiowej? Prosze też o numer zamka, który potrzebuję.
Dzięki za pomoc - pozdrawiam.
Mam 2 problemy, które zawarłem w jednym temacie.
1. Czyściłem ostatnio przepustnicę i dziś pojechałem zrobić jej adaptację. Po podłączeniu do VAGa wyskoczył błąd 16555 i komunikat o uszkodzonej grzałce w sondzie lambda tej przedniej przy silniku. Mój mechanik stwierdził, że póki co nie trzeba jej wymieniać bo to w sumie na nic nie wpływa poza minimalnym wzrostem zużycia paliwa. Powiedział też, że jeśli będę wymieniać to w grę wchodzi tylko oryginalna a nie żaden zamiennik. Jeśli ktoś ma to proszę o oryginalny numer - Golf 4 99/00r, silnik APF, 1.6 SR. Co ciekawe mam całą dokumentację auta z Niemiec z fakturami z serwisu i sonda był już wymieniana w moim Golfie 2 razy a mam przejechane dopiero 90 tys.km. Nie wiem tylko którą wymieniali - podaję numer z faktury - 06A 906 262 AN. Jeśli się ktoś orientuje to proszę też podać ile może kosztować taka sonda?
2. Od momentu kupna nie działa mi oświetlenie bagażnika. Dzisiaj sprawdziłem i prądy są ok, mechanik stwierdził, że padł mikrowyłącznik w samym zamku a tego się nie naprawia tylko trzeba kupić nowy. Mam pytanie - czy do wersji kombi jaką posiadam jest taki sam zamek co w wersji 3 i 5 drzwiowej? Prosze też o numer zamka, który potrzebuję.
Dzięki za pomoc - pozdrawiam.
Co do zamka to do kombi jest inny niż do 3-5 drzwi. Rózni się kształtem takiej metalowej końcówki wychodzacej z zamka łączonej z elektrycznym siłownikiem otwierającym zamek.
Koszt nowego zamka na allegro to ok. 120zł. W ASO ceny bardzo podobne.
Ceny używek oscylują w granicach 50-70zł więc lepiej chyba troche dołożyć i kupić nówkę.
http://www.allegro.pl/item540401704_vw_ ... _nowy.html
Koszt nowego zamka na allegro to ok. 120zł. W ASO ceny bardzo podobne.
Ceny używek oscylują w granicach 50-70zł więc lepiej chyba troche dołożyć i kupić nówkę.
http://www.allegro.pl/item540401704_vw_ ... _nowy.html
- FILIP_1988
- Ma gadane
- Posty: 242
- Rejestracja: pt gru 28, 2007 23:35
- Lokalizacja: Warszawa
odnosnie zamka to masz tu switche: http://www.allegro.pl/item540281448_mik ... _seat.html
Mozna to naprawic tanszym kosztem, tylko potrzeba czasu i cierpliwosci. Ja mialem ten problem w drzwiach kierowcy. Kupilem caly zamek na allegro za stówke i wszystko pięknie działa
Mozna to naprawic tanszym kosztem, tylko potrzeba czasu i cierpliwosci. Ja mialem ten problem w drzwiach kierowcy. Kupilem caly zamek na allegro za stówke i wszystko pięknie działa
Re: Sonda lambda padła i oświetlenie bagażnika
baca7 pisze:Witam.
Mam 2 problemy, które zawarłem w jednym temacie.
1. Czyściłem ostatnio przepustnicę i dziś pojechałem zrobić jej adaptację. Po podłączeniu do VAGa wyskoczył błąd 16555 i komunikat o uszkodzonej grzałce w sondzie lambda tej przedniej przy silniku. Mój mechanik stwierdził, że póki co nie trzeba jej wymieniać bo to w sumie na nic nie wpływa poza minimalnym wzrostem zużycia paliwa. Powiedział też, że jeśli będę wymieniać to w grę wchodzi tylko oryginalna a nie żaden zamiennik. Jeśli ktoś ma to proszę o oryginalny numer - Golf 4 99/00r, silnik APF, 1.6 SR. Co ciekawe mam całą dokumentację auta z Niemiec z fakturami z serwisu i sonda był już wymieniana w moim Golfie 2 razy a mam przejechane dopiero 90 tys.km. Nie wiem tylko którą wymieniali - podaję numer z faktury - 06A 906 262 AN. Jeśli się ktoś orientuje to proszę też podać ile może kosztować taka sonda?
2. Od momentu kupna nie działa mi oświetlenie bagażnika. Dzisiaj sprawdziłem i prądy są ok, mechanik stwierdził, że padł mikrowyłącznik w samym zamku a tego się nie naprawia tylko trzeba kupić nowy. Mam pytanie - czy do wersji kombi jaką posiadam jest taki sam zamek co w wersji 3 i 5 drzwiowej? Prosze też o numer zamka, który potrzebuję.
Dzięki za pomoc - pozdrawiam.
Twór numer z faktury dotyczy sondy lambda przed katalizatorem, czyli tej samej co padła teraz... Tutaj masz takową - http://autodapa.pl/product/0%20258%20007%20063.html
Polecam sklep!
No to sam już nie wiem - skoro to padła ta sama sonda co mam na fakturze to nie za bardzo rozumiem - Golf ma przejechane na 100% 90 tys km i jak wymienię to będzie już 3 sonda! Czy ktoś wie co może być powodem - to chyba trochę dużo jak na przebieg, a może mam coś innego nie tak, że sondy padają?
Może lepiej kupić tym razem nie Boscha a inną np NGK - co myślicie?
Pozdrawiam.
Może lepiej kupić tym razem nie Boscha a inną np NGK - co myślicie?
Pozdrawiam.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 272 gości