problem z obrotami b. jałowego 1,8 GX 84 km K-Jet z lamdą
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 41
- Rejestracja: ndz paź 21, 2007 11:49
- Lokalizacja: Legnica
problem z obrotami b. jałowego 1,8 GX 84 km K-Jet z lamdą
Witam. Mam problem z obrotami na biegu jałowym w silniku 1,8 GX 84 km K-Jetronic z lamdą (wersja na USA i Kanadę). Otóż wysprzęglając na luz podczas jazdy gdy silnik schodzi z obrotów to potrafi zgasnąć czasem, ale najczęściej obroty faluja przez chwilę w przedziale 650-750 do 1000 zanim się ustabilizują na około 850. Trawa to około 2-5 s nim nastapi stabilizacja. Podobnie jest na biegu jałowym - gdy nie dotyka się gazu, silnik chodzi równo, przygazowanie sprawia, że silnik schodzac z obrotów ma takie same wahania obrotów nim sie one nie ustabilizują. W tym przypadku nie zanotowałem zgaśnięcia. Zdarza sie ono tylko podczas jazdy, gdy wyrzucę na luz. Nie wystąpuje za każdym razem, ale się zdarza. Dodam, że silnik jest bardzo dynamiczny, bardzo czuły na gaz (bardzo szybka reakcja na wciśnięcie gazu) nic nie zacina się i nie muli. Zimny i ciepły zapala natychmiast od pierwszej iskry. Analiza spalin wzorowa. Silnik oczywiście na benzynie bez LPG. Co mu może dolegać?
Może silniczek krokowy ?
viewtopic.php?p=2433766#2433766" onclick="window.open(this.href);return false; <-- i po swapie ;D
-
- Nowicjusz
- Posty: 41
- Rejestracja: ndz paź 21, 2007 11:49
- Lokalizacja: Legnica
ano !:D
moze kto inny pomoze
moze kto inny pomoze
viewtopic.php?p=2433766#2433766" onclick="window.open(this.href);return false; <-- i po swapie ;D
-
- Nowicjusz
- Posty: 41
- Rejestracja: ndz paź 21, 2007 11:49
- Lokalizacja: Legnica
- HugokopteR
- Ma gadane
- Posty: 231
- Rejestracja: pn paź 08, 2007 22:12
- Lokalizacja: NEL
- Kontakt:
-
- Nowicjusz
- Posty: 41
- Rejestracja: ndz paź 21, 2007 11:49
- Lokalizacja: Legnica
co do analizy spalin, to nie pamietam dokładnie, ale wyszło ponoc idealnie, jak na nowym silniku. Wszelakie tlenki, węglowodory itd idealnie. Co do rozdzielacza to chyba można wykluczyć, bo samochód był badany na każdym cylindrze (analiza spalin) i każdy cylinder dostaje idealnie tą sama dawkę paliwa. Tarcza chyba też ok, bo nic nie zacina się, bardzo równo wkręca się na obroty w miarę otwierania przepustnicy, samochód jest rewelacyjnie dynamiczny i czuły na gaz i mało pali (może nie uwierzycie, ale przy normalnej jeździe w samym mieście pali 8,5 l). Co do dynamiki, to w 11,5 s zawija się do setki, więc chyba nie jest źle. Jakies dalsze sugestie??
-
- Nowicjusz
- Posty: 41
- Rejestracja: ndz paź 21, 2007 11:49
- Lokalizacja: Legnica
- CSR_GTI
- Gadatliwa bestia
- Posty: 805
- Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
- Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
- Kontakt:
coś mi sie zdaje że nie masz pojęcia nt tego wtrysku Sruba na przepustnicy - o tą chodzi toffic'owi.tzn jaką śrubę?
Nie wiem jak to tam dokładnie w GX wygląda ale moze zestyk zamknietej przepustnicy jest też coś winny?
[ Dodano: Pon 09 Lut, 2009 ]
sory stary ale tego inaczej sie neida określićCSR_GTI pisze:Sruba na przepustnicy
18K4F inside... RWD car :)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 90 gości