Wymiana tłumiak w MK3
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Wymiana tłumiak w MK3
Witam, jak w temacie. A mianowicie czy trudna jest wymiana dziurawego tłumika na nowy? Nie jestem mechanikiem i nie mam kanału dysponuje co najwyzej 2 lewarkami. Do wymiany mam prawdopodobnie tłumik srodkowy i koncowy. Czy oprocz nowych tłumikow do wymiany bede potrzebował jeszcze jakichs innych czesci(obejmy zlaczki itp.)
Na allegro widzialem te 2 tlumiki
http://allegro.pl/item539532684_vw_golf ... paska.html
i
http://allegro.pl/item539532693_vw_golf ... bejma.html
Jezeli ktos ma jakies ulatwiajace wskazowki to bardzo prosze o pomoc.
Na allegro widzialem te 2 tlumiki
http://allegro.pl/item539532684_vw_golf ... paska.html
i
http://allegro.pl/item539532693_vw_golf ... bejma.html
Jezeli ktos ma jakies ulatwiajace wskazowki to bardzo prosze o pomoc.
Tłumik końcowy ze środkowym jest łączony obejmą (rura końcowego nacięta)
http://www.allegro.pl/item542592450_obe ... ml#gallery
Katalizator z tłumikiem końcowym u mnie był połączony
http://www.allegro.pl/item546422384_obe ... ml#gallery
[ Dodano: 08 Lut 2009 19:22 ]
Tylko nie kupuj obejm - kawałek rury z dwoma nacięciami po każdej ze stron i dwoma obejmami - bo jak będziesz miał różnicę choćby 1mm w średnicy zew. łączonych rur to nie będziesz miał sztywności po skręceniu.
http://www.allegro.pl/item542592450_obe ... ml#gallery
Katalizator z tłumikiem końcowym u mnie był połączony
http://www.allegro.pl/item546422384_obe ... ml#gallery
[ Dodano: 08 Lut 2009 19:22 ]
Tylko nie kupuj obejm - kawałek rury z dwoma nacięciami po każdej ze stron i dwoma obejmami - bo jak będziesz miał różnicę choćby 1mm w średnicy zew. łączonych rur to nie będziesz miał sztywności po skręceniu.
Kto się frajerem urodził kanarkiem nie zdechnie - niestety.
Wieszak, śruba i podkładka.
a raczej podkładka, śruba i wieszak.
a raczej podkładka, śruba i wieszak.
Ostatnio zmieniony ndz lut 08, 2009 23:46 przez venomek, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto się frajerem urodził kanarkiem nie zdechnie - niestety.
Ok, jestem już po wymianie obydwóch tłumików. Udało mi się to zrobić z pod lewarka chociaż było masakryczne ciężko. Teraz pojawił się kolejny problem. W połowie auta słychać od spodu jakiś metaliczny dźwięk. Coś wali o coś tylko nie wiem jak to zlokalizować. Pod odpalonym silnikiem to już się na lewarku nie podłoże ;]. Ktoś ma jakiś pomysły jak równomiernie zdystansować tłumiki od podwozia ?
- guti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7379
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
- Lokalizacja: T-Mobile
- Kontakt:
tez wymienialem na lewarku i to dwa za jednym zamachem moze nie bylo tak trudno , aaalee to juz nie chodzi o samo montowanie co pozniej ułozenie tych tłumików zeby nie obijały sie , a widze ze kolega ma teraz problem ze mu tłumik tlucze o belke albo o podłoge,Scarab pisze: respect za to że dałeś radę wymienić tłumik z lewarka
enjoy_xx, wjedz na jakas stacje paliw gdzie jest najazd, wejdz pod auto i zacznij trzepac ukladem wydechowym na wszsytkie strony , na pewno wykryjesz pukanie , bedzie prawdopodobnie trzeba polucozwa obejmy , pozniej przekrecic jeden wzgledem drugiego troszke i przestanie pukac tez tak sie meczylem, wjechalem na kanał , gdzie auto stało rowno i dopiero wszystko poustawialem.
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 365 gości