Złacze diagnostyczne

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Mariusz Z.
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: czw gru 09, 2004 22:34
Lokalizacja: Łask

Złacze diagnostyczne

Post autor: Mariusz Z. » śr gru 14, 2005 17:17

Czego można się dowiedzieć przez złacze diagnostyczne w Golfie III 1.9 TD 96r o swojej furmance?



k631
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 188
Rejestracja: pt lip 15, 2005 09:29
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: k631 » śr gru 14, 2005 17:26

Witam 50% prawdy o swojej furce.Pozdrawiam



majkel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 314
Rejestracja: pt sie 27, 2004 22:52
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: majkel » śr gru 14, 2005 17:26

chyba niczego, bo tam nie ma żadnej elktroniki. Może jakieś błędy z silnika, ABS jeśli jest i poduszek



ksorzel
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 202
Rejestracja: sob maja 21, 2005 13:53
Lokalizacja: Ząbkowice Śl.
Kontakt:

Post autor: ksorzel » śr gru 14, 2005 17:32

paru rzeczy ciekawych na pewno sie dowiesz przy podlaczeniu kompa pod zlacze mozna sprawdzic poprawnosc dzialania np. silnika krokowego jak i wielu innych patentow
takze jesli masz problemy z golfem to z pewnoscia w koncu i tak trafisz do mechanika, ktory przetestuje ci auto kompem



majkel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 314
Rejestracja: pt sie 27, 2004 22:52
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: majkel » śr gru 14, 2005 17:59

ale w td??



Awatar użytkownika
Mariusz Z.
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: czw gru 09, 2004 22:34
Lokalizacja: Łask

Post autor: Mariusz Z. » śr gru 14, 2005 18:14

tak TD silnik AAZ.



majkel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 314
Rejestracja: pt sie 27, 2004 22:52
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: majkel » śr gru 14, 2005 19:13

a jest tam złącze wogóle??



Awatar użytkownika
PitrekT
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 517
Rejestracja: wt sty 11, 2005 20:31
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: PitrekT » śr gru 14, 2005 19:33

Złącze diagnostyczne jest zawsze niezależnie od tego czy jest to silnik benzynowy czy diesel.



majkel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 314
Rejestracja: pt sie 27, 2004 22:52
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: majkel » śr gru 14, 2005 19:46

z tym bym się kłócił



Awatar użytkownika
PitrekT
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 517
Rejestracja: wt sty 11, 2005 20:31
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: PitrekT » śr gru 14, 2005 19:53

Z tego co wiem to wszystkie MK3 mają złącza diagnostyczne albo 2x2 lub 16pinowe.



Awatar użytkownika
JAFO
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 137
Rejestracja: śr paź 26, 2005 21:42
Lokalizacja: NLI N000 Warmia

Post autor: JAFO » śr gru 14, 2005 22:00

Noooooo TD ma diagnostykę.
Dziś na warsztacie diagnozowałem T4 TD
I były tam sterowniki:
silnika
ABS
licznika
immobilisera



zyggy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 370
Rejestracja: ndz lis 27, 2005 22:42
Lokalizacja: L-c
Kontakt:

TDI ???

Post autor: zyggy » śr gru 14, 2005 22:26

Dołączę się. Co można wyciągnąć z mk3 TDI '96r, wersja Variant GT Special? Tak tylko na marginesie dodam, że nie pasuje mi oznaczenie (w numerze budy). W/g tabeli z forum rocznik '96 ma literę T, a ja mam V. O ile pamiętam jest to rok produkcji. Silnik mam AHU. W/g katalugu ETK VW także powinno być T. :crazy:



Awatar użytkownika
Mariusz Z.
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: czw gru 09, 2004 22:34
Lokalizacja: Łask

Post autor: Mariusz Z. » czw gru 15, 2005 12:13

JAFO pisze:Noooooo TD ma diagnostykę.
Dziś na warsztacie diagnozowałem T4 TD
I były tam sterowniki:
silnika
ABS
licznika
immobilisera
JAFO- czego się dowiedziałeś na temat silnika?
Złącze jest normalnie w środkowej konsoli nad zapalniczką, 16-to pinowe.



Awatar użytkownika
JAFO
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 137
Rejestracja: śr paź 26, 2005 21:42
Lokalizacja: NLI N000 Warmia

Post autor: JAFO » czw gru 15, 2005 20:58

T4 16-pinowe pod zaślepką zdaje się pod kierownicą. Płaski plastik i tylko ta jedna zaślepka.
Niczego się nie dowiadywałem, sprawdzałem, czy nie ma jakichś błędów, bo coś go muliło nieco.
Miałem wymienić filtr paliwa, wymieniłem, ale przy okazji okazało się, że w trakcie jego wymiany bardzo łatwo jest załamać wężyk paliwowy i wtedy przez to załamanie paliwo ledwo kropelkuje. A wężyk załamany był.
Próby już nie robiłem, bo nie chciało mi się. :helm:
Ja tam tylko pracuję.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 323 gości