wyrzuca płyn chlodniczy ze zbioniczka
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
wyrzuca płyn chlodniczy ze zbioniczka
witam Wyrzucilo mi plyn zze zbiorniczka nie pierwzsy raz a na jednym z cylindrow na 3 jest mala kompresja 6 atm jakie to moze miec powiiazanie silnik nie rowno pracuje drga nie ma mocy
- Michał_1977
- _
- Posty: 14207
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
stawiam na dziurawą uszczelke pod głowicą... pewnie puściła w miejscu, tam gdzie masz mniejszą kompresje... Pewnie szybciej Ci sie grzeje, widać ślady oleju w płynie, albo płyn sam znika.. jeżeli masz te obiawy to na pewno to
Zrób jeszcze taki test - na pracującym silniku odkręć korek od płynu i zobacz czy bąbelki nie lecą... jak lecą to 100000% uszczelka
Zrób jeszcze taki test - na pracującym silniku odkręć korek od płynu i zobacz czy bąbelki nie lecą... jak lecą to 100000% uszczelka
jz pisze
objawy:
1. silnik nie rowno pracuje trzesie nim
2. spadla moc motoru
3. mala kompresja na 3 cylindrze
4. wyrzucilo plyn chlodniczy przy wjezdzie pod gore
5. opadaa obroty przy puzsczaniu z gazu
uszczelke wymienielaem jakies 3 miesice temu nie byl adociasgana teraz jest dociagnieta po jakim 1500 km.
przed wymiana byly te objawy pozostaly one nadal
objawy:
1. silnik nie rowno pracuje trzesie nim
2. spadla moc motoru
3. mala kompresja na 3 cylindrze
4. wyrzucilo plyn chlodniczy przy wjezdzie pod gore
5. opadaa obroty przy puzsczaniu z gazu
uszczelke wymienielaem jakies 3 miesice temu nie byl adociasgana teraz jest dociagnieta po jakim 1500 km.
przed wymiana byly te objawy pozostaly one nadal
kali86, jeśli wymieniłeś uszczelkę, nadal jest mała kompresja, i wyrzuca wodę prawdopodobnie głowica jest pęknięta i kompresja idzie do wody. Raz w golfiku pękła mi głowica i tak się właśnie to objawiało: wyrzucał wodę (po uprzednim zassaniu), nierówno chodził, grzał się, i brakowało kompresji na 1 tłoku, ŻADNYCH BOMBLI PO OTWARCIU TERMOSTATU W ZBIORNICZKU WYRÓWNAWCZYM, NIE ŚMIERDZIAŁO SPALINAMI, Z RURY NIE BYŁO ŻADNYCH BIAŁYCH OBŁOKÓW, NIC PRÓCZ TO CO WYMIENIŁEM,. (pisze dużymi literami by odrazu mnie nie poprawiali że pojawiają się bomble w zbiorniku itd..) Głowica wyglądała na dobrą, jednak była pęlnięta w głębi kanału dolotowego i zrobił się przestrzał do kanału wody. Niestety to było bardzo słabo widoczne i MECHANICY OCENILI ŻE GŁOWICA JEST W PORZĄDKU, jednak po wymianie uszczelki problemy nie ustały, dopiero po wymianie głowicy silnik pracuje prawie jak nowy. (za regenerowaną i spalnowaną głowicę zapłaciłem 600zł)
- Michał_1977
- _
- Posty: 14207
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Michaś_1977, Zgadzam się z Tobą z tym że głowicę dociąga się po 500-1000km. Ale dobrze że o tym wspomniałeś mianowicie: u kumpla po wymianie uszczelki pod głowicą, dociągnęli ją po ok 500km, i po tygodniu objawy padniętej uszczelki powróciły. Okazało się że partacze nie wymienili starych śrub, i po dociągnięciu (pod wpływem zmęczenia, i ziwiękrzonego obciążenia) jedna ze śrub poprostu pękła. Oczywiście trzeba było znów drzeć głowicę, pokrzywiła się od temperatury więc znów trzeba było ją planować + nowe śruby... i za całą tą zabawę zapłacił w sumie 1300zł...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 567 gości