Ciekinie mocno olej Pomocy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

arekgolf
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: sob lut 07, 2009 15:57
Lokalizacja: Gorzów Wlkp

Ciekinie mocno olej Pomocy

Post autor: arekgolf » sob lut 07, 2009 21:36

Witam.
Mam problem ponieważ cieknie mi olej ciurkiem z tego miejsca gdzie jest przykrecony alternator. I mam pytanie z czego to dokladnie cieknie i ile kosztuje naprawa tego. Proszę o szybką odpowiedz.
Zalączam tez link tego miejsca http://img11.imageshack.us/my.php?image=33046258fv7.jpg Samochód to golf 3 1.4 8v
Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony sob lut 07, 2009 21:37 przez arekgolf, łącznie zmieniany 1 raz.



oldstaszek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1128
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
Lokalizacja: Brzeg
Kontakt:

Post autor: oldstaszek » sob lut 07, 2009 21:47

Zdjęcie jest nie najlepsze..ale wyciek może być tylko na simeringach - dalej to tylko rozrzuca...Uszczelniacz na wale korbowym,na wałku napędu pompy,na wałku rozrządu.Uszczelka miski - mał :pub: o prawdopodobne... :pub:


mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...

arekgolf
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: sob lut 07, 2009 15:57
Lokalizacja: Gorzów Wlkp

Post autor: arekgolf » sob lut 07, 2009 21:56

Ale to cieknie ciurkiem z tego miejsca co na zdjeciu i tak jak by z góry ale dokładnie nie widać. Na zdjęciu teraz zaznaczylem doklenie którędy cieknie http://img87.imageshack.us/my.php?image=07ave3.jpg Od gory alternatora tego nie widać czyli tak jak by zza alternatora. Ale co tam jest że mogło mi tak nagle zaczac ciec. Bo to az ciurkiem cieknie. Jak ściągne osłone wałka to nie widać żeby na jakimś simeringu ciekło.
Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony sob lut 07, 2009 21:57 przez arekgolf, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
GTI KR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 498
Rejestracja: ndz paź 21, 2007 16:40
Lokalizacja: Nysa
Kontakt:

Post autor: GTI KR » sob lut 07, 2009 22:00

ja tez bym obstawial simering na walku. Roboty nie ma duzo tylko ze trzeba rozrzad rozpiac i sciagnac kolo z walka. /1.4 to prosta konstrukcja i dasz rady zaledwie dwa znaki do ustawienia


BB (borówka, bandit ...)

oldstaszek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1128
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
Lokalizacja: Brzeg
Kontakt:

Post autor: oldstaszek » sob lut 07, 2009 22:10

Jak zaznaczyłeś...wygląda na to że uszczelka na złożeniu pokrywy z blokiem...ale to odsłoni wspornik altka... :pub:


mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...

arekgolf
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: sob lut 07, 2009 15:57
Lokalizacja: Gorzów Wlkp

Post autor: arekgolf » ndz lut 08, 2009 00:03

W poniedziałek biore się do pracy i zobacze z czego to cieknie. Jak byście mieli jakies podpowiedzi to piszcie. Samochód został kupiony 3 dni temu i jeszcze za dobrze nie wiem co jest 5, ale mam nadzieje że sobie poradze :hmm:
Pozdrawiam. :pub:



shau
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: sob lut 07, 2009 12:14
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Kontakt:

Post autor: shau » ndz lut 08, 2009 16:56

Mam ten sam problem ;p ale mi to zrobi "zawodowiec" :grin:


Kocham mojego Yosh`ka :D i autko też
[img]http://images24.fotosik.pl/324/628f6149cdcf8d6a.jpg[/img]

arekgolf
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: sob lut 07, 2009 15:57
Lokalizacja: Gorzów Wlkp

Post autor: arekgolf » wt lut 10, 2009 12:39

Mam jeszcze jedno pytanie. Czy żeby zdjąć koło zębate wału korbowego to trzeba odkręcać tą śrube co jest wkręcona w wał korbowy? Prosze o szybką odpowiedz bo zaraz ide robić auto. Silnik to 1.4 8v
Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony wt lut 10, 2009 12:41 przez arekgolf, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Szosownik
Forum Master
Forum Master
Posty: 1307
Rejestracja: sob lis 25, 2006 23:39
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: Szosownik » wt lut 10, 2009 12:44

arekgolf pisze:Czy żeby zdjąć koło zębate wału korbowego to trzeba odkręcać tą śrube co jest wkręcona w wał korbowy?
tak bo inaczej nie zdejmiesz
Ostatnio zmieniony wt lut 10, 2009 12:50 przez Szosownik, łącznie zmieniany 1 raz.



arekgolf
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: sob lut 07, 2009 15:57
Lokalizacja: Gorzów Wlkp

Post autor: arekgolf » wt lut 10, 2009 13:55

A zna ktoś jakiś sposób na odkręcenie tej śruby bez klucza pneumatycznego? Bo u mnie w okolicy nie wiem gdzie mogą mieć taki klucz o takiej sile.



KAROL 84
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 212
Rejestracja: sob sty 24, 2009 22:33
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: KAROL 84 » wt lut 10, 2009 14:03

A po co będziesz ściągać tą zębatkę?



arekgolf
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: sob lut 07, 2009 15:57
Lokalizacja: Gorzów Wlkp

Post autor: arekgolf » wt lut 10, 2009 14:09

Musze wymienić uszczelniacz wału korbowego bo mi cieknie.



KAROL 84
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 212
Rejestracja: sob sty 24, 2009 22:33
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: KAROL 84 » wt lut 10, 2009 14:10

a bez klucza nie dasz rade odkręcić tej śruby?

[ Dodano: 10 Lut 2009 13:16 ]
Może od strony skrzyni biegów nad kołem zamachowym jest taki plastikowy korek pod nim jest koło zamachowe, może włóż tam jakiś śrubokręt i zablokuj wał. Wtedy może i zwykłym kluczem pójdzie. Tylko wiadomo trzeba uważać aby nic nie uszkodzic. Czasami można stuknąć od czoła w śrubę młotkiem aby lekko zruszyć.



arekgolf
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: sob lut 07, 2009 15:57
Lokalizacja: Gorzów Wlkp

Post autor: arekgolf » wt lut 10, 2009 14:16

Pewnie jakoś da, ale ja nie wiem jak bo jak samochód stoi na kołach i jest na 5 biegu i probuje kracić to mi na sprzęgle puszcze i nie wiem jak to zablokowac tak żeby mi sie wał nie obracal. W śrube juz stukałem a zaraz pojde zobaczyć z ta blokada, moze jakas bedzie.
Ostatnio zmieniony wt lut 10, 2009 14:18 przez arekgolf, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 139 gości