co zamiast kata? pomozcie 1.6 16v azd
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
co zamiast kata? pomozcie 1.6 16v azd
Witam. Bylem u mechanika i poweidzial ze mozna by bylo wywalic katalizator i wstawic w jego miejsce strumienice ja wiem ze to jest szajs tandeta ale on twierdzi ze moze byc juz troche przypchany i przy przebiegu 170 tys lepiej by bylo to zrobic. zastanawiam sie czy nie leipiej bylo by wstawic rure zwyklą o srednicy wydechu tylko neiwiem jakie skutki z tego by wyszly? bo przeciesz sa 2 sondy za i przed i czy auto by sie i tak nie zmulilo? moze ktos to robil w tym silniku albo ktos wie na ten temat troche wiecej. za odp z gory dziekuje
jezeli jest dwie sondy musi byc kat ostatnio montowałem kata bo jakis palant co robił układ wydechowy własnie go wywalił efekt był taki ze totalnie rozprogramowany komp spalanie 20 na setke i czarny dym z rury
można jeszcze próbowac wstawic sonde na dłuższej tulejce ta za katem zeby nie byla bezposrednio w strumieniu spalin i nie pokazywała za bogato tylko nie wiem czy to rozwiazanie sprawdzi sie w seryjnym aucie ja takie rozwiazania robiłem ale to w 1.8t po programie
można jeszcze próbowac wstawic sonde na dłuższej tulejce ta za katem zeby nie byla bezposrednio w strumieniu spalin i nie pokazywała za bogato tylko nie wiem czy to rozwiazanie sprawdzi sie w seryjnym aucie ja takie rozwiazania robiłem ale to w 1.8t po programie
AZD ma dwie sondy.
ja kupuiłem dedykowany katalizator BOSAL -auto bangla i nie ma z nim problemów. w warsztatach zajmujących sie tłumikami i katalizatroami potrafią dobrać odpowiedni kat, chyba jakiejś amerykańskiej firmy (problem jest z normą EURO4 -nie wszystki katalizatroy sie do tego nadają). jak będziesz wymianiał to mów że auto spełnia EURO4 i czy sobie z tym poradzą. uczciwy tłumikarz zławtwi sprawę jak trzeba. W Warszawie polecam warsztat niejakiego Pachulskiego (nie wiem czy sie tam właściciel nie zmienił -ale ludzie ci sami)
ja kupuiłem dedykowany katalizator BOSAL -auto bangla i nie ma z nim problemów. w warsztatach zajmujących sie tłumikami i katalizatroami potrafią dobrać odpowiedni kat, chyba jakiejś amerykańskiej firmy (problem jest z normą EURO4 -nie wszystki katalizatroy sie do tego nadają). jak będziesz wymianiał to mów że auto spełnia EURO4 i czy sobie z tym poradzą. uczciwy tłumikarz zławtwi sprawę jak trzeba. W Warszawie polecam warsztat niejakiego Pachulskiego (nie wiem czy sie tam właściciel nie zmienił -ale ludzie ci sami)
- pszczyna
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2558
- Rejestracja: śr lut 08, 2006 21:54
- Lokalizacja: Pszczyna .Śląsk
- Kontakt:
Co do sond są dwie i niema co dalej dyskutować !!! jak jusz chcesz wywalić kata to licz się z zwiększonym zużyciem paliwa chyba że na nowo wyliczysz wydech , a z CHECK-iem
Może sobie poradzisz zakładając emulator na sondę tak jak to robią z LPG
Może sobie poradzisz zakładając emulator na sondę tak jak to robią z LPG
Ostatnio zmieniony ndz lut 08, 2009 13:45 przez pszczyna, łącznie zmieniany 1 raz.
ale cena nie daj sie spompowac kup odpowiedniego uniwersalnego kata, trzeba wspawać i po kłopocie ja montowałem jakiegos bosala z metalowym rdzeniem za 300zl i jest okqmalin21 pisze:wydaje mi sie ze sa 2 ale pewny w 100% nie jestem. jak sa 2 to w takim razie lipa trzEba bedzie wydac 1000 zl na katalizator
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 395 gości