Witam
Mam takie pytanie mój PF chyba będzie wymagał remontu bo przy rozgrzanym oleju do 90stopni łapie zadyszki i czasami chodzi jak traktor nie równo. może od razu powiecie mi co to może być auto zalane olejem 10W40 Valvoline oleju prawie w ogóle nie bierze. Nie wiem czy to może być coś z mechanika czy z elektryką.
Ile będzie kosztował kapitalny remont PF i czy nie lepiej kupić KR, PL lub 9A go wyremontować i też powieccie mi ile moze mnie kosztować remont tych silników.
Ile moze kosztować remont PF, KR lub 9A
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Witam
Ja robilem swojego KR
Nowe pierscienie uszczelka pod głowice, uszczelniacze na zawory, planowanie glowicy, sprawdzenie szczelności, szlif wału nowe panewki główne, korbowodowe, regeneracja korbowodu, filtr oleju, olej. Pierscienie goetze, panewki glyko. Wszystko kosztowalo mnie okolo 750 zl, tyle, ze sam skladalem. Szlif walu robilem w krakowie w firmie autoszlif, i glowice tez w krakowie. Moim zdaniem duzo to nie kosztowało
PozdróVWka
Ja robilem swojego KR
Nowe pierscienie uszczelka pod głowice, uszczelniacze na zawory, planowanie glowicy, sprawdzenie szczelności, szlif wału nowe panewki główne, korbowodowe, regeneracja korbowodu, filtr oleju, olej. Pierscienie goetze, panewki glyko. Wszystko kosztowalo mnie okolo 750 zl, tyle, ze sam skladalem. Szlif walu robilem w krakowie w firmie autoszlif, i glowice tez w krakowie. Moim zdaniem duzo to nie kosztowało
PozdróVWka
BB (borówka, bandit ...)
- Leon_Wechtel
- Forum Master
- Posty: 1388
- Rejestracja: ndz mar 26, 2006 20:31
- Lokalizacja: WarszaVWa,Piaseczno
- Kontakt:
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
zacznij od pomiaru oporów niebieskieg czujnika w zaleznosci od temp wody. Jak chcesz to wrzucimy Ci tutaj tabelkę z danymi. To ten czujnik wsadzony w krócieć od chłodnicy. Skoro odmawia posłuszeństwa tylko na nagrzanym to trzeba szukać po czujnikach temp najpierw ewentualnie ustarka układu zapłonowego i słaba iskra na gorąco.BazaMKII pisze:Mam takie pytanie mój PF chyba będzie wymagał remontu bo przy rozgrzanym oleju do 90stopni
Czujnik niebieski wymieniłem ostatnio na orginał z ASO i nic sie nie poprawiło dalej ma muła na ciepłym silniku i jak sie rozgrzeje nie równo pracuje tak jak by go cos dusiło jest tak na LPG i na PBsas_gti pisze:zacznij od pomiaru oporów niebieskieg czujnika w zaleznosci od temp wody. Jak chcesz to wrzucimy Ci tutaj tabelkę z danymi. To ten czujnik wsadzony w krócieć od chłodnicy. Skoro odmawia posłuszeństwa tylko na nagrzanym to trzeba szukać po czujnikach temp najpierw ewentualnie ustarka układu zapłonowego i słaba iskra na gorąco.BazaMKII pisze:Mam takie pytanie mój PF chyba będzie wymagał remontu bo przy rozgrzanym oleju do 90stopni
A jak sprawdzić moc iskry na rozgrzanym silniku?
Kable świece palec i kopułke mam nową
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 83 gości