stuki i nierówna praca
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
widzisz to sa juz auta leciwe i wszystko zalezy od tego jak kiedys byly traktowane. Ja trafilem na mkII KR ktory bardzo ladnie wygladal ale do konca borykalem sie z problemami po poprzednich wlascicielach, a najgorsze jest to ze jak udalo mi sie wszystko usunac to .... obejrzyj sobie filmik z opisu. Teraz trafilem mk3 ktore poki co nie przynosi mi zadnych niespodzianek a ma przebiegu 272tys. Na odleglosc trudno radzic musisz dorwac jakiegos madrego mechanika. No chyba, ze sam masz smykalke i pomalu dochodzic do ladu
PozdróVWka
[ Dodano: 07 Lut 2009 21:42 ]
PozdróVWka
[ Dodano: 07 Lut 2009 21:42 ]
jedyne kiedy mogl stracic kompresje to napewno nie przez pierscienie itp tylko przez krzywy zaworMAZZ18 pisze:
skoro przed wymianą było ok , to silnik nie traci momentalnie szczelności na garach , tutaj winni są ci co zakładali rozrząd , na pewno coś z nim nie tak
BB (borówka, bandit ...)
Hehe obaj mamy racje zalezy jak sie patrzy 1243 - 3421 od drugiej strony i przerwa miedzy 1-2, w rezultacie to to samo.GTI KR pisze:a mi sie wydaje że silnik ma cofke... zobacz kable zapłonowe czy dobrze wsadzone... no wiesz.. 1 - 3 - 4 - 2 itd...
\
a nie ida 1243 cos mi sie wydaje ze taka powinna byc kolejnosc kabli
Jeżeli nikt kabli nie odpinal to raczej nie pozamienial. Jeżeli lubi sobie kichnąc to nie wiem czy cisnienie nie wraca przez zawor i robi to podobne wrazenie, miałem tak w 1V jak założylem glowice. Bylo to skutkiem tego, ze zalozylem stare szklanki ale dwie zamienilem miejscami czyli nie tam gdzie byly. Przez to zawor sie nie momykal, tez kichalo i to mocno. Tylko, ze td ma wieksze sprezanie.
BB (borówka, bandit ...)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 376 gości