Problemy z Mocą

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Zdiho
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: sob lut 07, 2009 19:34
Lokalizacja: Łódź

Problemy z Mocą

Post autor: Zdiho » sob lut 07, 2009 20:12

Witam. Od nie dawna jestem posiadaczem VW GOLF IV 1.9 TDI 90KM.
Mam taki problem .Zdarza się że jak dodam gazu to idzie jak burza i nagle go przytyka ( czuje się jak by przyhamował). I potem już się tak nie zbiera tylko jest strasznie mułowaty 130km/h maks z górki ( normalnie moment na 4 120) .Jak go zgaszę i zapalę jeszcze raz to jest ok. I jeżdżę na przykład dwa dni i jest ok. I nagle taka sama sytuacja , przeciągnę na biegu przydusi się jak by paliwa brakło i znowu wół .
Proszę poradźcie coś bo się rozlecę !



dziegan
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: pt paź 24, 2008 10:47
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: dziegan » sob lut 07, 2009 21:36

tzw. tryb awaryjny się załącza

dokładnie mam taki sam problem(mój golf mk4 110 KM) , i z tego co mi wiadomo są to zapieczone łopatki w turbinie, ale nie wiem czy to samo jest w wersji 90 konnej w której jest zwykła turbina (chyba ze jestem źle poinformowany )

Mógłby mi ktoś napisać jakie mogą być późniejsze konsekwencje tego ? (oprócz zniszczonej turbiny) ?
Ostatnio zmieniony sob lut 07, 2009 21:38 przez dziegan, łącznie zmieniany 1 raz.



Zdiho
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: sob lut 07, 2009 19:34
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Zdiho » sob lut 07, 2009 21:43

Tylko że nic mi se nie zapala nigdzie .Tydzień temu był na kompie i nic nie wykazało , a koleś chyba ze mnie zdarł i tyle , wymienił świece i wziął kupę kasy .Nie wiem za bardzo gdzie i do kogo w mieście Łodzi uderzyć , żeby coś poradził i mnie nie zrujnował.



dziegan
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: pt paź 24, 2008 10:47
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: dziegan » sob lut 07, 2009 21:55

nie znam się aż tak ale poszukaj sobie na forum "tryb awaryjny", mój mechanik też mi mówił że komputer nie pokazuje żadnego błędu , ale niech się wypowiedzą jacyś znawcy bo jestem laikiem ;)



Zdiho
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: sob lut 07, 2009 19:34
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Zdiho » sob lut 07, 2009 22:20

Znalazłem obszerne opisy reanimacji zaworka N75 i jest wielce prawdopodobne że to jest przyczyna.Niestety w poniedziałek wyjeżdżam na dwa dni więc moim czarnym przyjacielem zajmę się dopiero we środę.Jakie będą efekty napisze.

[ Dodano: 07 Lut 2009 21:21 ]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=67926&start=0 A oto link do "naszego" problemu (jest do wersji 90 i 110 PS) Pozdrawiam

[ Dodano: 04 Mar 2009 20:27 ]
Witam .Zakończyłem walkę z brakiem mocy w moim MK4.(3500 1/min i koniec jazdy)zaworek N 75 był OK!Problemem okazała się zapieczona kierownica w turbinie - praktycznie stała w miejscu. Na szczęście Doktor Grześ go uleczył i jest cudnie.Zycie jest piękne w sobotę polecę za miasto popróbujemy.
Pozdrawiam wszystkich.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 317 gości