Jak odpowietrzyć układ ABS

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
emsikemsik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: pt sty 23, 2009 01:57
Lokalizacja: Greifenberg (Gryfice)

Jak odpowietrzyć układ ABS

Post autor: emsikemsik » sob lut 07, 2009 15:18

Siemka.
Wymieniałem cylinderki mam problem bo dalej tylna oś dalej nie hamuje i słyszałem że jest inny sposób odpowietrzania przy ABS-ie.
Czy ktoś może napisać jak to robić.
Pozdro
:okej:
Ostatnio zmieniony sob lut 07, 2009 15:20 przez emsikemsik, łącznie zmieniany 1 raz.


Czy to lato,
Czy to zima,
Ja bez bieżnika.

KrzysiekOl
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pn maja 19, 2008 19:56
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: KrzysiekOl » sob lut 07, 2009 21:30

Kolego spróbuj to zrobić na odpalonym silniku. W moim przypadku chyba to pomogło.
Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
emsikemsik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: pt sty 23, 2009 01:57
Lokalizacja: Greifenberg (Gryfice)

Post autor: emsikemsik » sob lut 07, 2009 21:44

Siemka
KrzysiekOl pisze:Kolego spróbuj to zrobić na odpalonym silniku.
Ja też tak myślałem żeby przy odpalonym ale to nic nie pomogło. Wymieniłem cylinderki, szczęki i bęben w super stanie ale jak byłem sprawdzić hamulce na stacji kontroli pojazdów wychodziło że przód po wciśnięciu 1/2 pedała dęba staje a tył po wciśnięciu całego pedału i jeszcze 40% różnicy. A jeszcze jedno mam te ABS-y ale nie mam 1 czujnika w przednim prawym kole i nie wiem czy reszta działa i czy one podłączane.
A ile powinno iść rurek hamulcowych na tył bo w moim idzie jedna do korektora hamowania i przed nim się rozdziela na dwie, ale przy ABS-sie powinny iść chyba 2 rurki (jedna na lewe, druga na prawe) chyba że się myle.
Pozdro

:okej:
Ostatnio zmieniony sob lut 07, 2009 22:05 przez emsikemsik, łącznie zmieniany 1 raz.


Czy to lato,
Czy to zima,
Ja bez bieżnika.

Awatar użytkownika
roger18sx
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 352
Rejestracja: ndz kwie 20, 2008 00:00
Lokalizacja: sanok
Kontakt:

Post autor: roger18sx » sob lut 07, 2009 22:17

Według mnie to jesli brakuje jednego czujnika to abs napewno nie bedzie działac napewnoi tak jest w mk 3 i kazdym innym aucie


VW NA ZAWSZE

Awatar użytkownika
emsikemsik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: pt sty 23, 2009 01:57
Lokalizacja: Greifenberg (Gryfice)

Post autor: emsikemsik » sob lut 07, 2009 22:23

To co zrobić w tym przypadku z hamulcem tylnim


:okej:


Czy to lato,
Czy to zima,
Ja bez bieżnika.

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » sob lut 07, 2009 22:33

Sprawdź :bajer: korektor siły hamowania.W swoim MK2 nigdy tam nie zaglądałem,ale w MK3 mojej siorki korektor był zapieczony i tył też kiepsko hamował :chytry:



Awatar użytkownika
emsikemsik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: pt sty 23, 2009 01:57
Lokalizacja: Greifenberg (Gryfice)

Post autor: emsikemsik » sob lut 07, 2009 22:38

A ile powinno iść rurek na tył przy ABSie


Czy to lato,
Czy to zima,
Ja bez bieżnika.

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » sob lut 07, 2009 22:48

Jedna.Każde koło przednie regulowane jest niezależnie,natomiast koła tylne jednocześnie.Regulacja kół tylnych rozpoczyna się od koła ,które jako pierwsze znajdzie się na granicy przyczepności :D


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
emsikemsik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: pt sty 23, 2009 01:57
Lokalizacja: Greifenberg (Gryfice)

Post autor: emsikemsik » sob lut 07, 2009 22:53

A co jeżeli jest 40% różnicy między kołami tylnymi na osi. Jak sprawdzić korektor?


Czy to lato,
Czy to zima,
Ja bez bieżnika.

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » sob lut 07, 2009 23:54

W korektorze jest tłoczek,który jest wciskany przez dźwigienkę,zespoloną z korektorem.Dźwigienka ta pracuje wtedy,gdy wahacz koła opada lub się unosi (w trakcie hamowania opada),a korektor wtedy reguluje ciśnienie.Jeżeli w/w tłoczek będzie zapieczony w korektorze,to z hamulców będzie :ass:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 301 gości