wymieniłem SERWO i teraz mam problem z hamulcami....trzymają

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

pawelg
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: czw lut 05, 2009 13:50
Lokalizacja: ok. Lublina

wymieniłem SERWO i teraz mam problem z hamulcami....trzymają

Post autor: pawelg » sob lut 07, 2009 20:06

witam wszystkich! mam problem z hamulcami a mianowicie trzymają...wymieniłem serwo bo to była konieczność (pedał miałem "twardy" i brak dobrego hamowania) a teraz hamulce "żyleta" tylko że....trzymają i tarcze się grzeją! Bardzo proszę o jakieś porady, o pomoc bo już mnie.... :satan: :panna:

pozdrawiam


P.S.dwa tyś. km temu wymieniałem na nowe tarcze, klocki, dzisiaj przewody hamulcowe, płyn! nie mam pojęcia co robić............



roman58
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 907
Rejestracja: pn sty 05, 2009 22:34
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: roman58 » sob lut 07, 2009 20:30

Poluzuj trochę pompę od serwa i zobaczysz czy nie puszczą hamulce jak puszczą to za długi trzpień.



oldstaszek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1128
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
Lokalizacja: Brzeg
Kontakt:

Post autor: oldstaszek » sob lut 07, 2009 21:59

Tak jak pisze Roman - dalej to tylko podłożyć zwykłe podkładki pomiędzy pompę a servo.Potrzebny minimalny luz aby pompa mogła zwrócić płyn.
Tak na marginesie - kiedyś to było na codzień przy F125 czy poldku... :pub:


mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...

pawelg
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: czw lut 05, 2009 13:50
Lokalizacja: ok. Lublina

Post autor: pawelg » ndz lut 08, 2009 13:27

panowie ale jak już to trzeba jakąś uszczelkę grubszą między pompą a serwem ponieważ tam jest podciśnienie dzięki któremu działa serwo! dzięki za porady...pozdr



oldstaszek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1128
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
Lokalizacja: Brzeg
Kontakt:

Post autor: oldstaszek » ndz lut 08, 2009 15:07

Nie potrzeba żadnej uszczelki - między pompą a serwem nie ma podciśnienia.Wystarczy zwiększyć dystans.Ewentualnie jakaś uszczelka od kurzu... :pub:


mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...

roman58
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 907
Rejestracja: pn sty 05, 2009 22:34
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: roman58 » ndz lut 08, 2009 16:11

Jak będzie za długi trzpień to jest regulacja i wkręćisz a między pompą a serwem idzie oring musi być szczelne.



pawelg
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: czw lut 05, 2009 13:50
Lokalizacja: ok. Lublina

Post autor: pawelg » ndz lut 08, 2009 22:08

oldstaszek otóż jest podciśnienie ponieważ zrobiłem jak napisałeś- odsunąłem pompę od serwa i robiąć test hamulców zauważyłem ze pedał jest "twardy" i był taki sam jak na starym popsutym serwie....ale do tego że pisałeś że trzpień jest za długi miałeś rację...wyregulowałem i hamowniki jak brzytew....i co najważniejsze nie trzymają :bajer: :pub:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 470 gości