
Cieknie mi olej :( mk3
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Cieknie mi olej :( mk3
Witam. Dzisiaj gdy otworzylem maske ..zobaczylem ze tył silnik jest mokry
( sprawdzilem stan oleju i niby jest ten sam...niedawno wymienialem olej na mobile 10w40, widze ze przeciek zaczyna sie na uszczelce pod tą gorna kopulka na silniku ( ta co jest wlew oleju ). Czy wymiana uszczelki pod ta kopulka jest droga ??? ile to moze kosztowac...i czy jest to powazne ?

-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Uszczelka pod pokrywa zaworow. Kup (nie wiem jak sie to fachowo zwie) taka wzmocniona gumowo - metalowa chyba od 40zl w gore.
Pozdro
Gitner
Pozdro
Gitner
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
-
- Ma gadane
- Posty: 185
- Rejestracja: sob lis 26, 2005 13:51
- Lokalizacja: Rabka Zdrój
- Kuntekinte
- Użytkownik
- Posty: 340
- Rejestracja: ndz gru 12, 2004 02:13
- Lokalizacja: Piła,Bialystok,Galway
- Kontakt:
często to sie zdarza.ja w poł roku wymieniałem dwie.pierwsza zaczela puszczac po dwóch tygodniach.nastepna sie jak narazie trzyma kilka miesiecy.Do mojej kosiarki ABD koszt uszczelki gumowej to 8zł .mechanik duzo nie wezmie.nie wiem jak inne pokrywy ale w kosiarce to kwestia trzech srób.trzeba tylko uwżac przy dokręcaniu by nie przekręcic gwintu
Squad nocne mary :satan:
-
- Ma gadane
- Posty: 185
- Rejestracja: sob lis 26, 2005 13:51
- Lokalizacja: Rabka Zdrój
Przejechałem 10 tyś.km. i znowu cieknie z pod pokrywy.
Nie kupię już zwykłej uszczelki w sklepie.
U VW kosztuje 33zł. Ubawiam się jednak, że poprzednio przekręciłem środkową śrubę (nie ma wycieku na środku, lecz po rogach-na szczęście).
Dumam teraz co zrobić. Przegwintować na większą, zastosować uszczelniacz Loctite 620, czy zostawić ???
Będę dzisiaj z tym walczył po pracy
Nie kupię już zwykłej uszczelki w sklepie.
U VW kosztuje 33zł. Ubawiam się jednak, że poprzednio przekręciłem środkową śrubę (nie ma wycieku na środku, lecz po rogach-na szczęście).
Dumam teraz co zrobić. Przegwintować na większą, zastosować uszczelniacz Loctite 620, czy zostawić ???
Będę dzisiaj z tym walczył po pracy

- lolo_golf
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2756
- Rejestracja: śr mar 16, 2005 23:40
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Wiec tak.Najgorsza uszczelka to korkowa wiec takiej nawet nie kupuj bo szkoda sie bawic bo i tak zaraz bedzie ciekła
Lepsza od korkowej jest gumowa którą w sumie mozesz załozyc i powinno byc dobrze
Jednak najlepsza uszczelka to metalowo-gumowa, czyli metal oblany gumą
Wedlug mnie i z tego co slysze jest najlepsza.Co do firmy to raczej chyba wszystkie są porównywalne.Ja kupiłem Goetze za 49zł i jest dobrze 




-
- Ma gadane
- Posty: 185
- Rejestracja: sob lis 26, 2005 13:51
- Lokalizacja: Rabka Zdrój
Kaplica.
Odkręcam wczoraj pokrywę głowicy, a tam pozrywane gwinty wewnętrzne M6x1 pod pokrywą głowicy. Sam tego nie zrobiłem - chyba poprzedni właściciel (Niemiaszek) coś tam dłubał - a raczej serwis.
Tak więc dzisiaj dorobiono mi (na tokarce) identyczne śruby z tego samego gatunku stali i wytrzymałości. Po prostu przerobił mi znajomy śrubę M10 lub M12 na identyczną jak ma VW, tyle że na końcu zrobił gwint M7x1.
Pożyczyłem gwintowniki M7 i przegwintuję wszystkie gniazda. Średnica po byłym gwincie M6 idealnie pasuje do przeróbki na M7.
Wyciąłem w dużej szmacie 3 dziurki, przez które wypuściłem mocowania pokrywy. W ten sposób nie polecą mi opiłki do silnika
Dzisiaj po pracy będę z tym walczył - przegwintuję gniazda i założę uszczelkę (mam już odtłuszczone i wyczyszczone) VICTOR REINZ. Dałem za nią 33zł u VW - jak pisałem wcześniej.
Napiszę jak poszło
Odkręcam wczoraj pokrywę głowicy, a tam pozrywane gwinty wewnętrzne M6x1 pod pokrywą głowicy. Sam tego nie zrobiłem - chyba poprzedni właściciel (Niemiaszek) coś tam dłubał - a raczej serwis.
Tak więc dzisiaj dorobiono mi (na tokarce) identyczne śruby z tego samego gatunku stali i wytrzymałości. Po prostu przerobił mi znajomy śrubę M10 lub M12 na identyczną jak ma VW, tyle że na końcu zrobił gwint M7x1.
Pożyczyłem gwintowniki M7 i przegwintuję wszystkie gniazda. Średnica po byłym gwincie M6 idealnie pasuje do przeróbki na M7.
Wyciąłem w dużej szmacie 3 dziurki, przez które wypuściłem mocowania pokrywy. W ten sposób nie polecą mi opiłki do silnika



Dzisiaj po pracy będę z tym walczył - przegwintuję gniazda i założę uszczelkę (mam już odtłuszczone i wyczyszczone) VICTOR REINZ. Dałem za nią 33zł u VW - jak pisałem wcześniej.
Napiszę jak poszło

-
- Ma gadane
- Posty: 185
- Rejestracja: sob lis 26, 2005 13:51
- Lokalizacja: Rabka Zdrój
Uff - udało się
Przegwintowałem gniazda na M7x1, założyłem nową uszczelkę na odtłuszczoną powierzchnię i dokręciłem nowymi, dorobionymi śrubami (lekko, małym kluczem aby nie przeciągnąć).
Teraz pozostaje obserwować, czy będzie lało, czy nie.
Dzięki Taz za radę - następnym razem kupię Goetze, teraz miałem już zakupioną V.Reintz, więc marnotrawstwem byłoby nie zakładać jej
Pozdrawiam



Przegwintowałem gniazda na M7x1, założyłem nową uszczelkę na odtłuszczoną powierzchnię i dokręciłem nowymi, dorobionymi śrubami (lekko, małym kluczem aby nie przeciągnąć).
Teraz pozostaje obserwować, czy będzie lało, czy nie.
Dzięki Taz za radę - następnym razem kupię Goetze, teraz miałem już zakupioną V.Reintz, więc marnotrawstwem byłoby nie zakładać jej



Pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 68 gości