Witajcie mam problem z moim gólfem
Odpalam mojego golfa (czekam 2 lub 3 minutki przed startem aby przemieliło olej)
ruszam i po 10-20 metrach dodaje gazu a obroty idą dół
odpuszczam pedł gazu i jeszcze raz go naciskam i obroty podskakuja do góry ale samochód idzie tak opornie że kurier na rowerze mnie z pod swiateł wyprzedza
dopiero po 2 próbie dodania gazu i wkręcenia silnika na 4tyś obrotów Dwójecka budzi się do życia i wyrywa do przodu jak przecinak
Niewiem czym to jest spowodowane byłem już u kilku mechaników i za kazdym razem sprawdzaja kabelki
jeden nawet grzebał przy przepływomierzu powietsza
może wiecie co to moze być za usterka?
Silnik 1.3 Digijet
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
ja tak mam i jeżdżę, te nasze NZ-tki to są do końca niezbadane tak jak amazonka
Zapraszam do przeglądnięcia moich porad [FAQ]
[url=http://www.tinyurl.pl?XRMGNEsk]FAQ 1[/url],[url=http://www.tinyurl.pl?9WxKOJFR]FAQ 2[/url],[url=http://www.tinyurl.pl?KOaIXdpf]FAQ 3[/url],[url=http://www.tinyurl.pl?GZo0KIY1]FAQ 4[/url],[url=http://www.tinyurl.pl?Kd8lbMEh]FAQ 5[/url],
[url=http://www.tinyurl.pl?XRMGNEsk]FAQ 1[/url],[url=http://www.tinyurl.pl?9WxKOJFR]FAQ 2[/url],[url=http://www.tinyurl.pl?KOaIXdpf]FAQ 3[/url],[url=http://www.tinyurl.pl?GZo0KIY1]FAQ 4[/url],[url=http://www.tinyurl.pl?Kd8lbMEh]FAQ 5[/url],
Mam ta sama bolączke tylko ze moim juz sie nie da jezdzic bo jak dodam gazu to pada padlo na pompe paliwa w baku która nie podaje ciśnienia do pompy głównej,zobaczymy co z tego bedzie
Ostatnio zmieniony pt lut 06, 2009 08:57 przez Timothy88, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Silnik 1.3 Digijet
Możliwe, że miał racje.Lampo pisze: jeden nawet grzebał przy przepływomierzu powietsza
Wydaje mi się, że za mało powietrza dostaje a przepływka jest z tym ścisle związana. Filtr powietrza dobry? Czy jest lpg?
gaz to zło
pompa paliwa zarówno ta w zbiorniku jak i pod samochodem jest sprawna
filtr paliwa jest wymieniany dość często bo nie jest drogi
siateczki przy pompach też były wymieniane
podobno sa 3 - 4 opcje takich zaburzeń
1 przepływomierz
2 wtrysk i przepustnica
3 sonda lambda (Teoria jednego z mechaników)
4 regulator ciśnienia paliwa
to jest po 4 diagnozach
przepływomierz był kręcony aby sprawdzić czy powietsze jest dobrze podawane
sonda lambda ma przerwany jeden kabelek (odpowiadający za podgrzewanie) czy zima czy lato jest to samo
co do wtrysku to wlewałem specjalny preparat zalecany przez VW aby oczyścić jakieś zabrudzenia
byłem niedawno na przeglądzie technicznym i diagnosta powiedział że jest za bogata mieszanka podawana do komory spalania
Zgłupiałem juz od tego wszystkiego
albo bede wymieniał wszystko po kolei albo rozbiorę silnik do zera i z powrotem go poskładam.
filtr powietsza jest czysty (przy zakupie gólfa dostałem po 4 szt. f. powietrza, oleju i paliwa )
pompa paliwa zarówno ta w zbiorniku jak i pod samochodem jest sprawna
filtr paliwa jest wymieniany dość często bo nie jest drogi
siateczki przy pompach też były wymieniane
podobno sa 3 - 4 opcje takich zaburzeń
1 przepływomierz
2 wtrysk i przepustnica
3 sonda lambda (Teoria jednego z mechaników)
4 regulator ciśnienia paliwa
to jest po 4 diagnozach
przepływomierz był kręcony aby sprawdzić czy powietsze jest dobrze podawane
sonda lambda ma przerwany jeden kabelek (odpowiadający za podgrzewanie) czy zima czy lato jest to samo
co do wtrysku to wlewałem specjalny preparat zalecany przez VW aby oczyścić jakieś zabrudzenia
byłem niedawno na przeglądzie technicznym i diagnosta powiedział że jest za bogata mieszanka podawana do komory spalania
Zgłupiałem juz od tego wszystkiego
albo bede wymieniał wszystko po kolei albo rozbiorę silnik do zera i z powrotem go poskładam.
filtr powietsza jest czysty (przy zakupie gólfa dostałem po 4 szt. f. powietrza, oleju i paliwa )
a czyspaliny jakoś inaczej walą?
mam coś podobnego ale za bardzo mnie to nie rusza bo mam gaz. Jednak podejzewam wtryskiwacz. Jeden chyba leje cały czas. Tzn, ze jest otwarty. ja u siebie 2 zew. sprawdzałem i miałem ok. W srodkowyc jest gorszy dostęp i mi sie nie chciało. Przy 20 st.C opór powinien wynosić 2k-3k (mało precyzyjne wartości). Jeżeli miernik będzie wskazywał liczby z kosmosu tzn. ze jest otwarty. Jeżeli się mylę to proszę mnie poprawic.
mam coś podobnego ale za bardzo mnie to nie rusza bo mam gaz. Jednak podejzewam wtryskiwacz. Jeden chyba leje cały czas. Tzn, ze jest otwarty. ja u siebie 2 zew. sprawdzałem i miałem ok. W srodkowyc jest gorszy dostęp i mi sie nie chciało. Przy 20 st.C opór powinien wynosić 2k-3k (mało precyzyjne wartości). Jeżeli miernik będzie wskazywał liczby z kosmosu tzn. ze jest otwarty. Jeżeli się mylę to proszę mnie poprawic.
też to podejrzewałem
w pewnym momecie zaczoł mi palic 13,5litra na 100
ale się uspokoił
widziałem na allegro nowe wtryskiwacze bosha koles sprzedawał je po 79zł za sztuke żałuje że ich nie kupiłem
A dymek hmmm je ma innej barwy, co zauważyłem to że tem. ponizej spaliny wyglądaja jak para
[ Dodano: 29 Kwi 2009 15:22 ]
Temat umarł
Jeśli można go usunąć aby nie zawalał miejsca
thx
w pewnym momecie zaczoł mi palic 13,5litra na 100
ale się uspokoił
widziałem na allegro nowe wtryskiwacze bosha koles sprzedawał je po 79zł za sztuke żałuje że ich nie kupiłem
A dymek hmmm je ma innej barwy, co zauważyłem to że tem. ponizej spaliny wyglądaja jak para
[ Dodano: 29 Kwi 2009 15:22 ]
Temat umarł
Jeśli można go usunąć aby nie zawalał miejsca
thx
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 247 gości