Znak klucza serwisowego po wymianie żarówki

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Aguś
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pn lip 07, 2008 10:03
Lokalizacja: OPOLSKIE
Kontakt:

Znak klucza serwisowego po wymianie żarówki

Post autor: Aguś » pt lut 06, 2009 10:56

Witam, mam problem spaliła mi się żarówka w tylnej lampie (zaświeciła mi sie kontrolka) po wymianie żarówki kontrolka sygnalizująca spalenie się żarówki zgasła, jednak przy każdym uruchomieniu silnika pojawia się znak klucza (nie chodzi o olej, bo ostatnio kasowałam serwis oleju) Czy wie ktoś jak skasować ten klucz, czy konieczne jest podpięcie do komputera na serwisie? z góry dzięki za pomoc.



agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: agrala » pt lut 06, 2009 10:59

a moze to nie inspekcja olejowa tylko serwisowa-ta co wyskakuje po pewnym okresie liczonym w dniach lub w km



Aguś
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pn lip 07, 2008 10:03
Lokalizacja: OPOLSKIE
Kontakt:

Post autor: Aguś » pt lut 06, 2009 11:03

Oststnią inspekcję jaką kasowałam wyglądała tak, że pojawiał się zank klucza i 1300 km (myślałam, że to inspekcja olejowa, a może to byłą inspekcje serwisowa - nie wiem) znalazłam tu na forum instrukcję i skasowałam. teraz pojawia mi sie sam klucz i piszczy...pojawiło się to zaraz po wymianie żarówki.



agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: agrala » pt lut 06, 2009 11:43

zaraz po wymianie zarowki czy jeszcze przejechales jakis kawalek
moze wlazyles inna zarowke
normalnie sa 3 inspekcje: serwisowa co rok, serwisowa co x km i olejowa co x km
moze skasowales tylko jedna, wszytsko zalezy od tego hjak to zrobiles

[ Dodano: 06 Lut 2009 10:55 ]
gdzies w necie na jakiej polskiej stronie byl program inspec(lub k)tor gdzie bylo pokazane jak w nowszych autach za pomoca przyciskow na zegarach skasowac inspekcje
jezeli chodzi o VAGa to sa 2 sposoby
1 - licznik- adaptacja-kanal 2 -wprowadzic wartosc 0
2 - licznik-adaptacja-kanal 10, 11, 12- trzeb a wprowadzic odpowiednie wartosci
10 to inspekcja olejowa, `11 i 12 serwisowe

[ Dodano: 06 Lut 2009 10:59 ]
tu masz program do pobrania
http://www.dte.com.pl/index.php?id=pobieranie
sprawdz czy dziala i napisz na forum



Jarowo
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 759
Rejestracja: pt kwie 04, 2008 12:08
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Jarowo » pt lut 06, 2009 12:07

Uważam podobnie jak agrala, że to raczej nie wina żarówki i Vag CAN lub skaner z CAN prawdę ci powie może jaki long-life lub coś w tym stylu, a i innej usterki nie można wykluczyć.
Aguś pisze:Oststnią inspekcję jaką kasowałam wyglądała tak, że pojawiał się zank klucza i 1300 km (myślałam, że to inspekcja olejowa, a może to byłą inspekcje serwisowa - nie wiem) znalazłam tu na forum instrukcję i skasowałam. teraz pojawia mi sie sam klucz i piszczy...pojawiło się to zaraz po wymianie żarówki.
Jak to zrobiłaś? Znajomy ma mk5 z chyba 2007 i twierdzi że tylko przez złącze i nawet po to kupił sobie V-Scana od Viakena, no może nie tylko ale to był jeden z powodów


JaroW

Aguś
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pn lip 07, 2008 10:03
Lokalizacja: OPOLSKIE
Kontakt:

Post autor: Aguś » pt lut 06, 2009 12:19

Klucz zaświecił mi sie zaraz po wymianie żarówki. a co do skasowania inspekcji, to dokładnie nie pamiętam jak to dokładnie było, ale kasowało się to za pomocą przycisków umieszczonych na desce (tych do ustawiania godziny) - znalazłam to gdzieś na necie i zadziałało. A co do tej kontrolki to nie mam pojęcia dlaczego się świeci - żarówkę wymieniłam dokładnie taką samą jak ta co sie spaliła.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 165 gości