Skrzynia biegów
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Skrzynia biegów
wczoraj jechałem sobie spokojnie moim z1 tak ok 120km/h i usłyszałem trzask więc wyłaczyłem silnik (wiem że to głupie ale sie wystraszyłem), podnosz maske a tam olejem czuć, cały tył silnika zalany olejem i dziura w skrzyni, koła zablokowane, chyba to układ różnicowy. zadzwoniłęm po mechanika i ściągneliśmy samochód. powiedźcie co moze być powodem awari skryni biegów??? mogłem jakoś się do tego przyczynić?? bo zgłupiałem kąpletnie. olej w skrzyni był bo pod samochodem pełno oleju
[ Dodano: 04 Lut 2009 15:01 ]
no nie chce mi się wierzyć że nikt nie ma wiadomości na ten temat, nie ma się co wstydzić
[ Dodano: 04 Lut 2009 15:01 ]
no nie chce mi się wierzyć że nikt nie ma wiadomości na ten temat, nie ma się co wstydzić
Ostatnio zmieniony czw lut 05, 2009 12:18 przez PiotrTDI, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Użytkownik
- Posty: 416
- Rejestracja: wt sie 22, 2006 19:31
- Lokalizacja: MALBORK Hamburg
- Kontakt:
Na moje oko, miałeś kolego wielkiego PECHA. Skoro jechałeś normalnie, olej w skrzyni był a mimo to stało się to co opisałeś, nie pozostaje Ci nic innego, jak poszukać nowej skrzyni. Naprawy są raczej nieopłacalne zwłaszcza, gdy wyskoczyło ,,kopytko". Takie wypadki chodzą po ludziach i skrzyniach niestety. Jest to urządzenie, które jak każde może się zepsuć. No chyba, że niechcący szukałeś 6 biegu w pozycji ,,R"
Ostatnio zmieniony śr lut 04, 2009 20:22 przez GRIZLI, łącznie zmieniany 1 raz.
Octavia III -1.4 DSG ---[/i]
- Michał_1977
- _
- Posty: 14143
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
skrzynia druga zakupiona i wszystko jasne, kilka razy mi walneło coś i to były zęby piątego biegu, dostały siędo układu różnicowego i go zablokowały. też mi się wydawało że co jak co ale skrzynia nie powinna paść. zdarzyło się komuś tak??
a no i dla sprostowania, nie próbowałem użyć biegu R-akietowego
a no i dla sprostowania, nie próbowałem użyć biegu R-akietowego
Ostatnio zmieniony czw lut 05, 2009 09:41 przez PiotrTDI, łącznie zmieniany 1 raz.
- maryjan
- Gadatliwa bestia
- Posty: 862
- Rejestracja: śr lip 04, 2007 09:04
- Lokalizacja: Ostrowite city of country
Golf V 2.0 TDI 140 KM - trasa Nowe Marzy - Gdańsk, ja nie prowadziłem tylko znajomy, predkość oscylowała między 180 - 220 tak przez około 80 kilometrów. Autko przebiegu miało niecałe 100tyś. Po zjechaniu do bramek "szóstkę" zdążył zrzucić i to było ostatnie przełożenie tejże skrzyni... Olej wyciekł przez uszczelniacz i póki pracowała na jednym przełożeniu było OK, po przełożeniu niestety nastąpiła śmierć.PiotrTDI pisze:zdarzyło się komuś tak??
Autko na gwarancji tak więc bez bólu. Pytanie czemu nie ma kontrolki?
Tak jak piszą koledzy, nie ma reguły co do skrzyni, czasem psuje się przez starość czasem przez wadę fabryczną.
Dziki
U mnie olej był bo był wymieniany przez mechanika który naprawde zna się na rzeczy także to napewno nie było przyczyną w moim wypadkumaryjan pisze:Olej wyciekł przez uszczelniacz i póki pracowała na jednym przełożeniu było OK
ta skrzynia miała przejechane 350 tyś i wątpie żeby taką żywotnośc tylko miałamaryjan pisze:Tak jak piszą koledzy, nie ma reguły co do skrzyni, czasem psuje się przez starość czasem przez wadę fabryczną.
Moja Lalka
viewtopic.php?f=91&t=457579&p=5511261#p5511261
V.A.G. PUŁTUSK I WYSZKÓW
viewtopic.php?f=45&t=364001&start=1246
viewtopic.php?f=91&t=457579&p=5511261#p5511261
V.A.G. PUŁTUSK I WYSZKÓW
viewtopic.php?f=45&t=364001&start=1246
- Michał_1977
- _
- Posty: 14143
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Skoro masz drugą skrzynkę, to pewnie używaną .Jeśli tak,to dobrze by było,gdybyś wymienił uszczelniacze w obudowie mechanizmu różnicowego.Jeśli się okaże w czasie jazdy,że leją to przewalone ...Wymienić je pod autem,to naprawdę wyższa szkoła jazdy
Acha,sprawdziłeś przy zakupie czy to jest skrzynka do TDI-ka?Bo z tego co widzę, to takim jeździsz
Acha,sprawdziłeś przy zakupie czy to jest skrzynka do TDI-ka?Bo z tego co widzę, to takim jeździsz
drogie są takie uszczelniacze??? skrzynka jest z pewnych rąk więc problemów nie powinno byćMichaś_1977 pisze:dobrze by było,gdybyś wymienił uszczelniacze w obudowie mechanizmu różnicowego
Ta skrzynka jest z rozbiórki z Golfa 1.9TDI 90ps 95r takze nie powinno być problemówMichaś_1977 pisze:sprawdziłeś przy zakupie czy to jest skrzynka do TDI-ka?
Moja Lalka
viewtopic.php?f=91&t=457579&p=5511261#p5511261
V.A.G. PUŁTUSK I WYSZKÓW
viewtopic.php?f=45&t=364001&start=1246
viewtopic.php?f=91&t=457579&p=5511261#p5511261
V.A.G. PUŁTUSK I WYSZKÓW
viewtopic.php?f=45&t=364001&start=1246
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 389 gości