mk3 problem z wycieraczkami

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
r5badkiller
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 90
Rejestracja: ndz lis 06, 2005 18:15
Lokalizacja: Pleśna k/Tarnów
Kontakt:

mk3 problem z wycieraczkami

Post autor: r5badkiller » czw lut 05, 2009 22:18

Witammm

Chciałem opisac moją sytuacje z wycieraczkami ktora mi sie ostatnio wydazyła :crazy: postaram się dość jasno opisać :grin:

wiec tak jade sobie pewnego wieczoru a ze miałem brudną szybe postanowiłem sprysknąc i ok prysnołem raz mi wycieraczka przejechała i zatrzymała sie w połowie szyby :panna: no i nic kaplica nie ruszy zadną pozycje tylko spryskiwacz działał więc sie zatrzymałem zgasiłem zapłon i zapaliłem i nic po dojechaniu do celu (ok 15km ) troszkę mnie to irytowało i prubowałem mantką ruszać tak gora dół góra dół i za którymś razem powoli zjechały a jak tak ruszałem góra dół to światła mi troszkę przygasały w samochodzie jak i na zewnątrz i ok zgasiłem i stał do rana i wsiadam próba no działają tylko ze teraz słychac jakby sliniczek czy cos taki odgłos jest jakby tak cięzko chodziły i miały zaraz padnąc i co moze być tego przyczyną ?? a i dodam ze nigdy mi nie działał 1 bieg wycieraczek ten średni :crazy:

mam nadzieje ze w miare jasno napisałem heh i proszę o jakąś pomoc :pub:
Ostatnio zmieniony pt lut 06, 2009 08:18 przez r5badkiller, łącznie zmieniany 1 raz.


Golf to Golf. Niemiecka prostota i solidne wykonanie. Może nie ekscytuje, ale można na nim polegać.

Awatar użytkownika
michalqqr
...
...
Posty: 1052
Rejestracja: sob cze 07, 2008 20:36
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: michalqqr » czw lut 05, 2009 22:25

r5badkiller, może silniczek się już zaciera musiałbyś go wyczyścić o ile da się go rozłożyć



Awatar użytkownika
LoLs
Forum Master
Forum Master
Posty: 1043
Rejestracja: czw maja 24, 2007 08:53
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Post autor: LoLs » czw lut 05, 2009 22:41

rozebrać się da ale nie tyle silnik co mechanizm a wiąże się to z rozebraniem podszybia odkręceniem 3 śrubek 10 chyba i wyjęciem całego mechanizmu potem odkręcasz silnik jest na 3 śrubkach i jak masz już sam silnik to zdejmujesz ten plastik obudowę mechanizmu są po bokach zatrzaski i jak to rozbierzesz to wybierz tyle i dasz rade starego smaru potem popukaj delikatnie w wystającego ślimaka i w koło zębate jest plastikowe , nałóż smar nowy załóż osłonę i podłącz bez mechanizmu powinno śmigać potem nasmaruj ramiona


[URL=https://datesnow.life]Night dating, no obligations[/URL]

gopiter
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 600
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 10:46
Lokalizacja: Świdnik
Kontakt:

Post autor: gopiter » czw lut 05, 2009 22:44

Nie tyle silniczek co mechanizm wycieraczek.Wyjmij umyj z syfu i porzadnie przesmaruj.Powinno byc ok.


Było MK3 - obecnie w trakcie poszukiwań następcy...

Awatar użytkownika
michalqqr
...
...
Posty: 1052
Rejestracja: sob cze 07, 2008 20:36
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: michalqqr » czw lut 05, 2009 22:46

LoLs, może lepiej to oczyścić całe w benzynie ekstrakcyjnej a nie tylko wybrać ile da się smaru? tylko czy da się to na części pierwsze rozebrać ?



Awatar użytkownika
LoLs
Forum Master
Forum Master
Posty: 1043
Rejestracja: czw maja 24, 2007 08:53
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Post autor: LoLs » czw lut 05, 2009 22:52

LoLs, może lepiej to oczyścić całe w benzynie ekstrakcyjnej a nie tylko wybrać ile da się smaru? tylko czy da się to na części pierwsze rozebrać ?
można próbować ale ten smar jest dość spracowany i sztywny ,, tam jest niewiele smaru bo ten smar jest głownie do ślimaka i do tego aby woda nie podeszła a na części pierwsze to nie wiem jak bardzo chcesz rozbierać
bo tak ramiona to aby odkręcisz , silnik z mechanizmem ślimakowym to jest na stałe bay obudowę ślimaka można zdjąć w sumie całe rozebranie i złożenie zajmuje 15min bo i mi szwankowały wycieraczki raz działały a raz nie w koncu stanęły wiozłem wymieniłem smar i jak nowe :)

PS: miałem kiedyś fotki bo robiłem ale nie mogę z najść
Ostatnio zmieniony czw lut 05, 2009 22:58 przez LoLs, łącznie zmieniany 2 razy.


[URL=https://datesnow.life]Night dating, no obligations[/URL]

Awatar użytkownika
micky
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 865
Rejestracja: ndz wrz 18, 2005 20:17
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: micky » pt lut 06, 2009 01:04

Skoro przy temacie wycieraczek w mk3 jestesmy (w mk2 mialem podobne numery). To czy normalne jest takie zachowanie ze jak czasami zbyt szybko wlacze drugi raz wycieraczki to mechanizm tak jakby zawiesi sie i wycieraczki zatrzymaja sie po np 5 cm od pozycji neutralnej (spoczynkowej). Po ponownym wlaczeniu wycieraczki jada dalej z tego polozenia i koncza w pozycji spoczynkowej.



Awatar użytkownika
LoLs
Forum Master
Forum Master
Posty: 1043
Rejestracja: czw maja 24, 2007 08:53
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Post autor: LoLs » pt lut 06, 2009 23:11

to nie jest normalne raczej tak byc nie powinno


[URL=https://datesnow.life]Night dating, no obligations[/URL]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 313 gości