tył łapie szybciej niż przód

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
collin
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: pn lis 05, 2007 20:36
Lokalizacja: Pomorze-Połęczyno
Kontakt:

tył łapie szybciej niż przód

Post autor: collin » śr lut 04, 2009 21:15

nie mam pojęcia co może być z tymi hamulcami!!! Jest to golf mk II 1,8 GT oznaczenie silnika RP. Próbowałem odpowietrzyć ale to nic nie daje, odkręciłem zaciski i wkręciłem tłoczek o 1/2 obrotu do środka ale i to nie pomogło, hamulce są strasznie dobre lekko dotknę pedał już hamuje ale... tył najpierw!! macie jakieś pomysły co to może być?? z góry dzięki za odpowiedzi :pub:


mój były białasek i new czarnuch: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=138531
[img]http://images41.fotosik.pl/58/2fa56c3fef9760d6.jpg[/img]

mój symbol motoryzacji: mk1 czarna+zdesie chrom+felga pirelli+gleba -40/-40

RAFI-R19
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: pt cze 22, 2007 19:21
Lokalizacja: RADLIN

Post autor: RAFI-R19 » śr lut 04, 2009 21:22

moze cos z korektorem hamowania albo zle podlaczone przewody.podjedz do diagnosty na rolki i bedziesz wiedzial.



KAROL 84
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 212
Rejestracja: sob sty 24, 2009 22:33
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: KAROL 84 » śr lut 04, 2009 21:48

To raczej korektor siły chamowania który znajduje się przy tylnej belce. Miałem podobnie. Kupiłem golfa ze spostowym zawiasem i musiałem wyregulować ten korektor bo ktoś wcześniej tego nie zrobił i tył brał za mocno.



Awatar użytkownika
collin
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: pn lis 05, 2007 20:36
Lokalizacja: Pomorze-Połęczyno
Kontakt:

Post autor: collin » śr lut 04, 2009 21:54

KAROL 84, a jak to się reguluje??


mój były białasek i new czarnuch: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=138531
[img]http://images41.fotosik.pl/58/2fa56c3fef9760d6.jpg[/img]

mój symbol motoryzacji: mk1 czarna+zdesie chrom+felga pirelli+gleba -40/-40

KAROL 84
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 212
Rejestracja: sob sty 24, 2009 22:33
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: KAROL 84 » śr lut 04, 2009 22:21

Z tego co pamiętam to trzeba poluzować śrube 10 lub 13 która trzyma taką sprężynkę która łączy tylną belkę z tym właśnie korektorem. Metodą prób i błędów w góre albo w dół trzeba przesunąć. Ale najpierw zobacz czy w ogóle działa ten korektor poruszaj nim może zardzewiał albo go zapiekło może regulacja nie będzie potrzebna.



Awatar użytkownika
collin
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: pn lis 05, 2007 20:36
Lokalizacja: Pomorze-Połęczyno
Kontakt:

Post autor: collin » śr lut 04, 2009 22:35

KAROL 84, ok jutro to sprawdzę i jak zadziała masz punkcik ode mnie :pub:

[ Dodano: 05 Lut 2009 19:28 ]
KAROL 84, tak jak mówiłeś korektor jest sztywny ale teraz pytanie numer 2 czy to da się jakoś rozkręcić i rozruszać czy trzeba nowy korektor kupić??


mój były białasek i new czarnuch: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=138531
[img]http://images41.fotosik.pl/58/2fa56c3fef9760d6.jpg[/img]

mój symbol motoryzacji: mk1 czarna+zdesie chrom+felga pirelli+gleba -40/-40

KAROL 84
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 212
Rejestracja: sob sty 24, 2009 22:33
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: KAROL 84 » pt lut 06, 2009 22:34

Tego to już nie wiem samego korektora nie rozkręcałem.



automaniak1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: pt sty 23, 2009 13:29
Lokalizacja: świętokrzyskie

Post autor: automaniak1 » sob lut 07, 2009 17:51

Można go wyjąc i rozkręcic ma on pod dzwignią do której przypięta jest sprężyna bolczyk który się wciska w momęcie jak sprężyna ciągnie jest on regulowany na klucz 13''.sam kiedyś regulowałem i z doświadczenia moge ci poradzic niech dżwignia bez obciążenia auta tylko dotyka bolca ,poniewąż wraz zw wzrostem obciążenia jest on wciśkany i siła hamowania wzrasta



pawelg
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: czw lut 05, 2009 13:50
Lokalizacja: ok. Lublina

Post autor: pawelg » ndz lut 08, 2009 22:21

oczywiście że można go rozkręcić i to na części pierwsze...sam ostatnio go wyjmowałem przy zmianie przewodów hamulcowych...nie mogłem wykręcić przewodów z korektora....ale się udało...tylko że on nie działa, nie rusza się...jest sztywny- co mam z nim zrobić? czy mam do zregenerować i czy to w ogóle się robi czy lepiej kupić używany ze szrotu? i ile by kosztował? pomóżcie jak coś wiecie

[ Dodano: 08 Lut 2009 21:23 ]
a co do tego że najpierw Ci tył hamuje to bym sprawdził czy prawidłowo są podłączone przewody hamulcowe na pompie...od tego radzę zacząć



Awatar użytkownika
collin
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: pn lis 05, 2007 20:36
Lokalizacja: Pomorze-Połęczyno
Kontakt:

Post autor: collin » śr lut 11, 2009 10:34

pawelg pisze:co mam z nim zrobić?
ja w niego pukałem aż się rozruszał trwało to prawie 2 godziny ale się rozruszał słyszałęm że ktoś inny go wyjął i ładował w niego WD 40 ale tego nie próbowałem
pawelg pisze:i ile by kosztował?
nówka ok 250zł, a na szrocie jak pytałem to od 50 w kiepskim stanie do 100 w stanie do użytkowania
pawelg pisze:a co do tego że najpierw Ci tył hamuje to bym sprawdził czy prawidłowo są podłączone przewody hamulcowe na pompie...
u mnie to jednak robił korektor siły hamowania :bigok:
Ostatnio zmieniony śr lut 11, 2009 10:35 przez collin, łącznie zmieniany 1 raz.


mój były białasek i new czarnuch: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=138531
[img]http://images41.fotosik.pl/58/2fa56c3fef9760d6.jpg[/img]

mój symbol motoryzacji: mk1 czarna+zdesie chrom+felga pirelli+gleba -40/-40

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 398 gości