jak wyłączyc pompe paliwa

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

automaniak1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: pt sty 23, 2009 13:29
Lokalizacja: świętokrzyskie

jak wyłączyc pompe paliwa

Post autor: automaniak1 » śr lut 04, 2009 10:23

(vr6 2.8, AAA 128 KW)witam mam pewien problem związany z pompą a bardziej jej sterowaniem.
przy przekręceniu kluczyka pompa się załącza ale po nabiciu ciśnienia powinna się wyłączyc a tego nie robi .z tego co się orientuje to powinien ją wyłączyc czujnik ciśnienia paliwa ale nie mogę go zlokalizowac gdzie on się znajduje.jeśli ktoś może proszę o naprowadzenie
Ostatnio zmieniony śr lut 04, 2009 12:08 przez automaniak1, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
jendrol
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: pn sty 05, 2009 21:46
Lokalizacja: Wisła

Post autor: jendrol » śr lut 04, 2009 22:01

Nie wiem jak to jest w mk 3 ,ale w mk 2 nie ma żadnego czujnika ciśnienia,a za złączenie pompy na 2s po przekręceniu kluczyka odpowiada przekaznik w sprzynce przekazników i tam zacznij szukac. :food:



Awatar użytkownika
lukasfenix
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 648
Rejestracja: sob sie 04, 2007 19:14
Lokalizacja: Poznań

Post autor: lukasfenix » czw lut 05, 2009 12:10

Tu masz schemat przekaźników w MK 3. Ten o którym pisze kolega, znajduje się w 12 gnieździe:
Obrazek



Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Post autor: stonefree » czw lut 05, 2009 20:20

Obwód przekaźnika pompy paliwa zaczyna się plusem po stacyjce z jednej strony, a kończy na pinie 9 sterownika silnika z drugiej. Zwarcie przewodu sterowania masą z ECU albo uszkodzenie w ECU?

[ Dodano: Czw Lut 05, 2009 19:21 ]
Albo sklejony przekaźnik?



automaniak1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: pt sty 23, 2009 13:29
Lokalizacja: świętokrzyskie

Post autor: automaniak1 » pt lut 06, 2009 23:14

Dzięki panowie za naprowadzenie mniej więcej łapę. Mam jeszcze pytanie jaki przekażnik z jakim numerem ma tam byc bo z tego co wiem on steruje pompą i iskrą .czy jego uszkodzenie może spowodowac zniknięcie iskry?gdyż i iskra mi zginęła.A jeżeli to ten przewód sterowania masą zwarł z ECU to jak go można sprawdzic? i który to wg.numeru pin

[ Dodano: 20 Cze 2010 12:33 ]
Dzięki wszystkim za pomoc i sugestie przyczyną awarii było uszkodzone ecu i zły przekażnik w R12. Nowy ECU i przekażnik 167 wyjaśniły sprawę auto śmiga aż miło.tmat zamykam.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 437 gości