Problem z gaźnikiem 2e2 na zimnym silniku
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z gaźnikiem 2e2 na zimnym silniku
Witam. Po krótce opisze całą sytuację:Razu pewnego szlag trafił membrane pompki przyspieszenia. zaczęło lać paliwem po gaźniku. Zimny silnik odpalał, pochodził 7-10 sekund po czym obroty spadały praktycznie do zera, po dodaniu gazu strasznie go muliło (dawało taki efekt, jakby sie zmieszała benzyna z gazem). Meches twierdził, że obroty na zimnym spadają, bo nie ma wystarczającej ilości paliwa, bo idzie na zewnątrz...kupiłem jakims cudem membrankę, porozpinali przewody podcisnienia, wymienili membranke, paliwo juz sie nie leje, ale...na zminym silniku muszę wcisnąc pedał gazu do końca, żeby odpalić-inaczej nie zapali. Po uruchomieniu silnik kopci na niebiesko jakieś 10 sekund po czym wskakuje na obroty...i wszystko jest ok. I przy okazji mam pytanie-czy były jakies odmiany gaźnika 2e2, czy zawsze jest w takiej samej konfiguracji połączeń podciśnień?
to jest normalne, tak działa ssanie, tzn trzeba nacisnąć, puścić i odpalać. no chyba że ty odpalasz cały czas trzymając gazMc_Gyver pisze:ale...na zminym silniku muszę wcisnąc pedał gazu do końca, żeby odpalić-inaczej nie zapali.
to nie jest normalne ale na moje oko ma mało wspólnego z gaźnikiemMc_Gyver pisze:Po uruchomieniu silnik kopci na niebiesko jakieś 10 sekund po czym wskakuje na obroty...i wszystko jest ok
No właśnie tak wcześniej robiłem, zanim wszystko było ok. Teraz jeżeli nie przytrzymam pedału gazu samochód zgaśnie. Inna sprawa, że chłopak, który podpinał mi przewody podciśnienia po całym zabiegu wymiany membranki nie miał za bardzo o tym pojęcia. Zresztą trzech mechaników latało koło auta jak psy spuszczone z łańcucha i nie wiedziali, jak to spiąć. Ale to już inna historia-nie związana z tym działem. Dlatego pytam, czy były inne odmiany 2e2, czy zawsze była ta sama wersja, bo znalazłem schemat podłączeń przewodów podciśnieniowych i chce go wykorzystać do konfrontacji rzeczywistego stanu. Proszę o odpowiedzi. Pozdrawiam.
- Łyskacz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 519
- Rejestracja: sob maja 21, 2005 08:53
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Mam podobnie. Wydaje mi się, że winny jest korektor ssania. Za bogata mieszanka. Tyle, że mój kopci raczej na czarno i nierówno pracuje tak z 2-3 minutyMc_Gyver pisze:Po uruchomieniu silnik kopci na niebiesko jakieś 10 sekund po czym wskakuje na obroty
Wymieniał już ktoś sam taki korektor??? Da radę to samemu zrobić ?
Ostatnio zmieniony śr lut 04, 2009 11:54 przez Łyskacz, łącznie zmieniany 1 raz.
Był Mk2 1,6 LPG 88r. Sprzedany śmiga dalej :)
Jest Renault Megane Coupe <---- sprzedałem tą pomyłkę
Mk2 1,6 D <---- sprzedany śmiga dalej
Jest octavia 1,9 Tdi ASV
Clio mk4 1,2 Limited (fajny bo nowy i na gwarancji) ;]
Jest Renault Megane Coupe <---- sprzedałem tą pomyłkę
Mk2 1,6 D <---- sprzedany śmiga dalej
Jest octavia 1,9 Tdi ASV
Clio mk4 1,2 Limited (fajny bo nowy i na gwarancji) ;]
-
- Mały gagatek
- Posty: 95
- Rejestracja: pt paź 10, 2008 21:44
- Lokalizacja: VW-wa
Podepne się z pytaniem, również mam ostatnio mały problem z gażnikiem
na zimnym odpalam ok wskakuje na 1800~2000obr/min po chwili spada na ok.900~1000obr/min ale jak chce ruszyć ze skrzyżowania na zimnym to gaśnie muszę go na półsprzęgle i gazu więcej to wtedy idzie oczywiście jak złapie temp. wszystko już jest ok, co to może być, co wymienić ?
na zimnym odpalam ok wskakuje na 1800~2000obr/min po chwili spada na ok.900~1000obr/min ale jak chce ruszyć ze skrzyżowania na zimnym to gaśnie muszę go na półsprzęgle i gazu więcej to wtedy idzie oczywiście jak złapie temp. wszystko już jest ok, co to może być, co wymienić ?
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
na 90 procent siłownik pull down do regenracji a potem ssanie do regulacji. Co zacz - znajdziesz szukajką.Piter navi pisze:co to może być, co wymienić ?
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
-
- Mały gagatek
- Posty: 95
- Rejestracja: pt paź 10, 2008 21:44
- Lokalizacja: VW-wa
A nie będzie to czasem zawór wzbogacania mieszanki (ZWM) ? ssanie raczej wygląda ok, po przejechaniu kilku km obroty spadają do ok.900 czyli ssanie się wyłącza, dzieje się to tylko podczas ruszania/obciążenia silnika i tylko na zimnym silniku na samym początku po przejechaniu dosłownie kilku km jest już wszystko ok.Paweł Marek pisze:na 90 procent siłownik pull down do regenracji a potem ssanie do regulacji. Co zacz - znajdziesz szukajką.Piter navi pisze:co to może być, co wymienić ?
- Łyskacz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 519
- Rejestracja: sob maja 21, 2005 08:53
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
hehe mój forumowy doktorze mojego gaźnika a czy trudno wymienić samemu ten korektor ssania ?Paweł Marek pisze:na 90 procent siłownik pull down
Ostatnio zmieniony śr lut 04, 2009 22:43 przez Łyskacz, łącznie zmieniany 1 raz.
Był Mk2 1,6 LPG 88r. Sprzedany śmiga dalej :)
Jest Renault Megane Coupe <---- sprzedałem tą pomyłkę
Mk2 1,6 D <---- sprzedany śmiga dalej
Jest octavia 1,9 Tdi ASV
Clio mk4 1,2 Limited (fajny bo nowy i na gwarancji) ;]
Jest Renault Megane Coupe <---- sprzedałem tą pomyłkę
Mk2 1,6 D <---- sprzedany śmiga dalej
Jest octavia 1,9 Tdi ASV
Clio mk4 1,2 Limited (fajny bo nowy i na gwarancji) ;]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 355 gości