golf III 1.9 tdi - problem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Razal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
Lokalizacja: Dolnośląskie
Kontakt:

Hmmm możliwe

Post autor: Razal » pn gru 12, 2005 22:45

piacho pisze:Cześć.
Rozmawiałem z mechanikiem narazie telefonicznie gość pracował kiedyś w serwisie, z tego co mówił to jest kilka rzeczy które odpowiadają za te przerwy w pracy. Napewno wszystkie węzyki muszą być szczelne, mówił coś o zaworze na turbinie i jeszcze od dwóch rzeczach niestety nie bardzo zrozumiałem. O pompie i elektronice na niej powiedział żeby w żadnym wypadku się do niej nie dotykać. W każdym razie zamierzam się do niego wybrać w tym tygodniu mam nadzieje ze coś poradzi na problemy ewentualnie może wskaże co niedomaga. Jak się dowiem coś więcej odrazu dam znać.
Chodziło pewnie o zawór recyrkulacji spalin oraz o zawór magnetyczny (przetwornik ciśnienia tzw. EGR) - wszystko współgra ze sobą :hmm: włącznie z wężykami o których mówił Ci mechanik.

Jeszcze zobacz czy nie nasz przetartego wężyka podciśnienia który idzie do komputera pod podszybie - czasami tam jest przetarcie i objawy są takie same :hmm:

Co do grzebania przy wtryskiwaczach i pompie to potwierdzam opinię Twojego mechanika - za to to już bym się zabierał na samym końcu :hmm:


Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V

adamd121
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: ndz lis 13, 2005 15:15
Lokalizacja: nowy sacz
Kontakt:

Post autor: adamd121 » wt gru 13, 2005 12:45

Razal pisze:Jeszcze zobacz czy nie nasz przetartego wężyka podciśnienia który idzie do komputera pod podszybie - czasami tam jest przetarcie i objawy są takie same
wezyk od komputera na podszybie ?? co to takiego ??



djset

Post autor: djset » wt gru 13, 2005 13:35

weżyk to wężyk :D



Awatar użytkownika
Razal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
Lokalizacja: Dolnośląskie
Kontakt:

Nie na podszybie

Post autor: Razal » wt gru 13, 2005 16:20

Tylko pod podszybiem jest komputer do którego w TDI idzię wężyk z podciśnieniem - komputer leży poziomo, a wężyk od silnika idzie pionowo - więc musi się zginać :hmm: i na tym zgięciu czasami jest przetarcie :hmm:

Efekt - odjawy w okolicach 3000 takie jak opisuje kolega powyżej

Pozdroooo :pub:


Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V

adamd121
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: ndz lis 13, 2005 15:15
Lokalizacja: nowy sacz
Kontakt:

Post autor: adamd121 » wt gru 13, 2005 16:47

Razal pisze:Tylko pod podszybiem jest komputer do którego w TDI idzię wężyk z podciśnieniem - komputer leży poziomo, a wężyk od silnika idzie pionowo - więc musi się zginać i na tym zgięciu czasami jest przetarcie

Efekt - odjawy w okolicach 3000 takie jak opisuje kolega powyżej

Pozdroooo
czy to chodzi o ten na wysokosci filtra kabiny???



BartekC
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: pt paź 07, 2005 09:10
Lokalizacja: podkarpackie
Kontakt:

Re: Nie na podszybie

Post autor: BartekC » śr gru 14, 2005 21:13

Razal pisze:Tylko pod podszybiem jest komputer do którego w TDI idzię wężyk z podciśnieniem - komputer leży poziomo, a wężyk od silnika idzie pionowo - więc musi się zginać :hmm: i na tym zgięciu czasami jest przetarcie :hmm:

Efekt - odjawy w okolicach 3000 takie jak opisuje kolega powyżej

Pozdroooo :pub:
HM. Właśnie to sprawdziłem i jest nieco inaczej- przynajmiej u mnie!! Prawda że komputer leży poziomo, ale węzyk nie idzie pionowo tylko wychodzi od tylniej częsci komputera też poziomo. Co do zagięć to kilka ich tam jest bo jest poprzeplatay z wiązką przewodów elektrycznych i otarcia na nim widac - wyglaądaja na powierzchowe, ale na wszelki wypadek zaizolowałem je czarną taśma!
Pozdrawiam



Awatar użytkownika
Razal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
Lokalizacja: Dolnośląskie
Kontakt:

Re: Nie na podszybie

Post autor: Razal » śr gru 14, 2005 21:24

BartekC pisze:
Razal pisze:Tylko pod podszybiem jest komputer do którego w TDI idzię wężyk z podciśnieniem - komputer leży poziomo, a wężyk od silnika idzie pionowo - więc musi się zginać :hmm: i na tym zgięciu czasami jest przetarcie :hmm:

Efekt - odjawy w okolicach 3000 takie jak opisuje kolega powyżej

Pozdroooo :pub:
HM. Właśnie to sprawdziłem i jest nieco inaczej- przynajmiej u mnie!! Prawda że komputer leży poziomo, ale węzyk nie idzie pionowo tylko wychodzi od tylniej częsci komputera też poziomo. Co do zagięć to kilka ich tam jest bo jest poprzeplatay z wiązką przewodów elektrycznych i otarcia na nim widac - wyglaądaja na powierzchowe, ale na wszelki wypadek zaizolowałem je czarną taśma!
Pozdrawiam
I BARDZO DOBRZE :pub:


Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V

BartekC
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: pt paź 07, 2005 09:10
Lokalizacja: podkarpackie
Kontakt:

Post autor: BartekC » czw gru 15, 2005 19:31

o wiem że dobzre ale problem ciągle nie rozwiązany!!

poradził sobie ktoś z was z tą przypadłością - tzn z przerywaniem??



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google [Bot] i 120 gości