Przekręcony gwint na śrubie od wahacza
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Przekręcony gwint na śrubie od wahacza
Przekręcił mi sie gwint na śrubie mocującej wachacz (ten co wchodzi w tuleję od spodu, w tylnej części). Mam pytanie, w co jest wkręcona ta śruba? W wózek pod silnikiem, czy bezpośrednio w podłużnicę? Będę musiał to nagwintować na nowo i nie wiem co mam nagwintować.
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=158822&start=0]Mój były golf[/url]
- Michał_1977
- _
- Posty: 14147
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Witam.Ta śruba przechodzi przez "sanki" i jest wkręcona w podłużnicę.Zajrzyj
jednak od środka pod wykładzinę czy nie ma jakiegoś wziernika pod zaślepką.Jeśli jest,to może rozwiercić urwaną i od środka dać nakrętkę
Pozdrawiam i dołączam fotki (może coś pomogą)![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)
![hmm :hmm:](./images/smilies/hmm.gif)
Pozdrawiam i dołączam fotki (może coś pomogą)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14147
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Jest jeszcze jedna opcja.Wiele razy ją praktykowałem.
Jeżeli śruba jest urwana przy samej podłużnicy,to pupa
zbita (tylko wiertło ratuje),ale jeśli wystaje to można opuścić sanki,później nakręcić lub nałożyć większą nakrętkę na urwaną śrubę i przyspawać.Materiał wtedy się trochę rozszerzy i powinno dać się odkręcić ![smoke :smoke:](./images/smilies/smoke.gif)
Nie odkręcać zaraz po przyspawaniu!Odczekać 2-3 min.
![food :food:](./images/smilies/food.gif)
Jeżeli śruba jest urwana przy samej podłużnicy,to pupa
![ass :ass:](./images/smilies/ass.gif)
![smoke :smoke:](./images/smilies/smoke.gif)
Nie odkręcać zaraz po przyspawaniu!Odczekać 2-3 min.
Michaś, czytaj.... śruba się nie urwała tylko gwint się ukręciłMichaś_1977 pisze:Jest jeszcze jedna opcja.Wiele razy ją praktykowałem.![]()
Jeżeli śruba jest urwana przy samej podłużnicy,to pupazbita (tylko wiertło ratuje),ale jeśli wystaje to można opuścić sanki,później nakręcić lub nałożyć większą nakrętkę na urwaną śrubę i przyspawać.Materiał wtedy się trochę rozszerzy i powinno dać się odkręcić
Nie odkręcać zaraz po przyspawaniu!Odczekać 2-3 min.
![chytry :chytry:](./images/smilies/chytry.gif)
Life is Ride, Ride is Life!
<b>DIAGNOSTYKA VAG</b> -----POZNAŃ-----Kontakt przez PRIV.
<b>DIAGNOSTYKA VAG</b> -----POZNAŃ-----Kontakt przez PRIV.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14147
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Otwór w tulei ma 17mm.Michaś_1977 pisze:Grubsza śruba odpada,bo nie przejdzie przez tulejkę
I po kłopocie, nawierciłem wiertłem 12,5mm potem gwintownik M14/1,5 i śruba M14.
Zakręciłem i trzyma jak oryginał.
Dzięki za zainteresowanie.
pozdro
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=158822&start=0]Mój były golf[/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 208 gości